וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן חזרה לפסגת הבונדסליגה עם 0:2 קשה בקרב הקצוות

גנאברי (69) וקומאן (79) העניקו לבווארים ניצחון על הרטה ברלין האחרונה וקירבו לאליפות 11 ברציפות, כשלסיום העונה נותרו 4 מחזורים

תקציר: באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:2/ספורט1

למרות נקודה אחת משני המחזורים האחרונים, באיירן מינכן שוב תלויה בעצמה במרדף אחר אליפות 11 ברציפות. הבווארים אמנם איבדו את הפסגה בעקבות ההפסד במיינץ במחזור הקודם, אבל ה-1:1 של בורוסיה דורטמונד בבוכום בשישי העניק להם הזדמנות לחזור להוביל את טבלת הבונדסליגה, והם ניצלו אותה הערב (ראשון) בעזרת 0:2 ביתי ולא קל על נועלת הטבלה הרטה ברלין. וולפסבורג עלתה למקום השביעי עם 0:3 על מיינץ.

סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן חוגג שער, איתו מתייס דה ליכט. רויטרס
בשיניים. סרג' גנאברי חוגג עם מתייס דה ליכט/רויטרס

באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:2

תומאס טוכל יכול לתקן את הרושם מתחילת הקדנציה שלו, שכללה הדחה מהגביע ומאירופה ואיבוד הפסגה, ובשביל זה הוא צריך אליפות. אחרי המעידה של האקסית דורטמונד, הוא חזר לפסגה בעזרת ניצחון על הרטה ברלין, שסוגרת את הטבלה ומתקרבת לירידה אחרי עשור. באיירן ניצחה בכל ששת העימותים האחרונים ולא הפסידה להרטה במינכן מאז אוקטובר 1977 (2:0). זה ניצחון החוץ היחיד של הרטה על באיירן והיא לא הצליחה להוסיף אחד גם הפעם, כשהיא עם שתי נקודות מ-24 האחרונות וחילופי מאמנים שגם הם לא הועילו. האורחת אמנם החזיקה מעמד במשך 69 דקות, עד שיוזואה קימיש הקפיץ באומנות על הרחבה וסרג' גנאברי זינק ונגח פנימה. היתרון שחרר את באיירן ואחרי 10 דקות הגיע השני, כשהפעם קימיש שלח כדור מבריק לקינגסלי קומאן שהרשית מקרוב.

עוד בוואלה!

דורטמונד זועמת ו"מרגישה מרומה": "זה כבר היה בידיים שלנו"

לכתבה המלאה
יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שני בישולים נפלאים. יוזואה קימיש/רויטרס

וולפסבורג - מיינץ 0:3

הקבוצה שהפתיעה את באיירן מינכן במחזור הקודם והגיעה אחרי 10 משחקים ללא הפסד, שוב קרסה מול הזאבים. וולפסבורג ניצחה 0:5 כשאירחה את מיינץ לפני שנה, הביסה אותה 0:3 בחוץ העונה וחזרה על כך עם בליץ אדיר בפתיחה כדי לחלוף על פניה בטבלה. יונאס וינד הקפיץ בנגיעה רכה אל הרשת אחרי בישול קסום של מתיאס סוואנברג השבדי בדקה החמישית, הבלם סבסטיאן בורנאו נגח בקשת את השני בדקה ה-14 והדני וינד השלים צמד אחרי מהלך יפה של רידלה באקו בדקה ה-28. האורחת איבדה במחצית השנייה את סילבן וידמר, מגן נבחרת שוויץ, שנפצע ופונה על אלונקה.

יונאס וינד עם רידלה באקו שחקני וולפסבורג חוגגים. Stuart Franklin, GettyImages
צמד קל. יונאס וינד חוגג/GettyImages, Stuart Franklin

מה נותר לשתי המוליכות?

באיירן מינכן: ורדר ברמן (חוץ), שאלקה (בית), ר.ב. לייפציג (בית), קלן (חוץ)

בורוסיה דורטמונד: וולפסבורג (בית), בורוסיה מנשנגלדבאך (בית), אוגסבורג (חוץ), מיינץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully