וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד זועמת ו"מרגישה מרומה": "זה כבר היה בידיים שלנו"

מוליכת הבונדסליגה מעדה גם נגד בוכום ותאבד את הפסגה בשנית אם באיירן מינכן תנצח את הרטה. טענות קשות נגד השיפוט: "אמרתי להם בדיוק מה אני חושב", סיפר טרזיץ'

תקציר: בוכום - בורוסיה דורטמונד 1:1/ספורט1

בורוסיה דורטמונד לא מצליחה להאמין שזה שוב קiרה לה. הצהובים-שחורים הובסו במשחק העונה נגד באיירן מינכן ונראה היה שמשם הבווארים ידהרו כל הדרך לאליפות נוספת, אלא שכידוע החבורה של תומאס טוכל איבדה נקודות שבועיים ברצף ודורטמונד חזרה לפסגה. אמש (שישי) במשחק פתיחת המחזור ה-30 בחוץ נגד בוכום, דורטמונד שוב פישלה ובעקבות ה-1:1 שלה תשוב באיירן למקום הראשון אם תנצח מחר את הרטה ברלין (ראשון, 16:30, ספורט3).

מאמן דורטמונד אדין טרזיץ' ושחקניו טענו בסיום שהם "מרגישים מרומים" בעקבות החלטות השיפוט. "היו לפחות שלושה מקרים שהלכו נגדנו", אמר המאמן אחרי המשחק ל-"DAZN", "אפילו בשער שספגנו מכדור ארוך, אמרה ג'אן מנסה לזכות בכדור באוויר ונדחף. ביקשנו מצוות השיפוט שיסתכל על האירוע ונדחנו. אחר כך היו שני אירועים ברחבה שהיו ברורים מאוד ואמרתי לכל צוות השיפוט מה אני חושב על ההחלטות שלהם".

ג'וד בלינגהאם, דורטמונד. רויטרס
דורטמונד שוב בעטה בדלי, אבל מאשימה את השופט/רויטרס

סבסטיאן קל, המנהל המקצועי של דורטמונד, לא חסך בביקורת והצהיר אחרי המשחק ש"השופט הכריע את ההתמודדות".

גרגור קובל, שוער דורטמונד, הוסיף: "לדעתי היה פנדל ברור לזכותנו וזה אכזרי שלצערנו לא נשמעה שריקה, הייתה שם פגיעה מבלי שהכדור באזור בכלל. זה מאוד מאכזב, כי ידענו שזה בידיים שלנו כל עוד ננצח את כל המשחקים. לא הצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully