וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באנגליה: סולומון נגד סיטי, ליברפול שוב תחגוג על טוטנהאם?

הישראלי מקווה לשמור על חולצת ההרכב לאור פציעת וויליאן, האלופה תוכל לעלות לפסגה אם תנצח בלונדון. וגם: קרב אדיר באולד טראפורד בין מנ' יונייטד לאסטון וילה

בסלון של סולומון, פרק 8/ספורט1

המחזור ה-34 בפרמיירליג יגיע לשיאו מחר (ראשון) כאשר מנור סולומון ופולהאם יארחו את מנצ'סטר סיטי שמגיעה ללונדון אחרי הניצחון האדיר על ארסנל במשחק העונה. במקביל מנצ'סטר יונייטד תארח את אסטון וילה לקרב צמרת, ניוקאסל שמדורגת שלישית תקווה להביס גם את סאות'המפטון ומשחקי היום יינעלו עם המפגש באנפילד בין ליברפול לטוטנהאם.

ארלינג הולאנד לצד קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
השת"פ ביניהם צפוי להימשך. דה בראונה והולאנד/רויטרס

פולהאם - מנצ'סטר סיטי (16:00, ספורט2)

מנור סולומון חזר להרכב ביום ראשון האחרון כאשר הקוטג'רס התארחו אצל אסטון וילה, כמו יתר חבריו התקשה להשפיע והקוטג'רס הפסידו בברמינגהאם. הישראלי עשוי לשמור על מקומו בהרכב מכיוון שוויליאן הפצוע לא צפוי להיכלל בסגל, אבל מהישראלי ומפולהאם כולה נדרשת קפיצת מדרגה כשהם יארחו את האלופה מנצ'סטר סיטי, שדרסה 1:4 את ארסנל ביום רביעי וכעת האליפות שוב תלויה בה - סיטי אמנם במקום השני, אבל עם שני משחקים פחות מארסנל ואם תנצח את פולהאם היא תעקוף את התותחנים.

מנצ'סטר סיטי ניצחה את פולהאם בכל 13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, בתשעה מתוכם כלל לא ספגה. נתן אקה שוב יחסר לפפ גווארדיולה, אבל פרט לכך נהנה המנג'ר מסגל מלא, כולל קווין דה בראונה שהוחלף מול ארסנל לקראת הסיום לבקשתו. פולהאם תיאלץ להסתדר גם הפעם ללא הכוכב הבלתי מעורער שלה, אלכסנדר מיטרוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אולי ווטקינס שחקן אסטון וילה חוגג שער. רויטרס
יחזור להרשית באולד טראפורד? ווטקינס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה (16:00, ספורט1)

השדים האדומים הובסו על ידי סביליה ועפו מהליגה האירופית, לאחר מכן עברו את ברייטון בחצי גמר הגביע האנגלי רק בתום דו קרב פנדלים דרמטי וביום חמישי שמטו יתרון כפול וסיימו בלונדון ב-2:2 נגד טוטנהאם. יש להם הזדמנות נוספת לשוב למסלול הניצחונות במשחק בית ראשון בכל המסגרות מאז ה-13 באפריל, אבל מצפה להם אתגר לא פשוט מול אסטון וילה שבעשרת המחזורים האחרונים מעדה רק פעמיים, במשחקי החוץ נגד ווסטהאם וברנטפורד שמכל אחד מהם חזרה עם נקודה.

בין השתיים מפרידות שש נקודות ואם החבורה של אונאי אמרי תדהים גם באולד טראפורד, היא בהחלט יכולה לראות את עצמה גם כמועמדת לתפוס את הכרטיס לליגת האלופות, על אף שליונייטד שני משחקים חסרים לעומתה. במסגרת הליגה וילה לא הפסידה ליונייטד כבר שלושה משחקים רצופים, בסיבוב הראשון העונה ניצחה בביתה 1:3 ובביקור האחרון שלה בתיאטרון החלומות בספטמבר 2021 ניצחה 0:1.

אלכסנדר איסק, חלוץ ניוקאסל. רויטרס
צפוי לחזור להרכב. איסק/רויטרס

ניוקאסל - סאות'המפטון (16:00)

המגפייז בכושר אדיר ולראשיה עשרה שערים שהבקיעו בשני המשחקים האחרונים. אחרי חמישה ניצחונות רצופים הגיע ההפסד המוחץ 3:0 לאסטון וילה, אבל החבורה של אדי האו התאוששה ממנו עם 1:6 מטורף על טוטנהאם, המשיכה במומנטום עם 1:4 בחוץ על אברטון והיא מקווה לשמור על המקום השלישי גם אחרי המפגש עם נועלת הטבלה, שהפסידה בביתה לבורנמות' ביום חמישי וזקוקה לנס כדי להימנע מירידה לצ'מפיונשיפ. אלכסנדר איסק שלא פתח נגד אברטון ובזמן המועט שלו על הדשא ביצע את אחד ממהלכי העונה, צפוי לשוב להרכב, השאלה רק אם על חשבונו של החלוץ קאלום ווילסון או לצדו.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
ליברפול אוהבת את המפגשים עם טוטנהאם. סלאח/רויטרס

ליברפול - טוטנהאם (18:30, ספורט1)

הסיכוי של כל אחת מהן לתפוס את הכרטיס הרביעי לליגת האלופות נראה קלוש במיוחד, אבל אם הן רוצות להישאר בתמונה, מעידה נוספת לא יכולה להיות על הפרק. טוטנהאם מדורגת חמישית ולזכותה נקודה יותר מאשר ליברפול, אבל התרנגולים ניצחו שני משחקים בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, פיטרו את קונטה ולאחר מכן גם את עוזרו סטליני וביום חמישי הצליחו להציל מעט מכבודם האבוד כששבו מפיגור ביתי כפול ל-2:2 נגד מנצ'סטר יונייטד, כך שהפער ביניהן נותר שש הפרש (אם כי ליונייטד שני משחקים חסרים).

ליברפול במגמת התאוששות ולזכותה שלושה ניצחונות רצופים, וכפי שהצהיר המנג'ר יורגן קלופ בעצמו, הוא מצפה משחקניו לשמור על יציבות ולהשיג את אחד הכרטיסים למפעלים האירופיים. בסיבוב הראשון ניצחה ליברפול 1:2 בלונדון, משחק בו מוחמד סלאח כבש צמד, והמצרי יקווה לחזור להבקיע אחרי שלא עשה זאת במשחק האחרון. הפעם הוא צפוי לשתף פעולה בהתקפה עם דרווין נונייס, מכיוון שדיוגו ז'וטה פצוע קלות בגבו ולא התאמן בסוף השבוע. 11 המשחקים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות הסתיימו ללא ניצחון של התרנגולים, שניצחו את המיייטי רדס בפעם האחרונה באוקטובר 2017.

משחק נוסף:

בורנמות' - לידס (16:00)

ביום שני תארח לסטר את אברטון (22:00, ספורט1) והמחזור יינעל ביום שלישי עם המפגש בין ארסנל לצ'לסי (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully