וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי "כועס", הכדורגל של ברצלונה הוא "סבל לאוהדים שלה ומדבק"

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 8:51

האלופה שבדרך רשמה משחק רביעי בחמישה משחקים ללא ניצחון, הפרשנים קטלו: "ראיו בעטה בזחיחות של ברצלונה". דה יונג חטף: "אין לו את האיכויות של בוסקטס" והמאמן הודה: "אין תירוצים, לא השתווינו אליהם באינטנסיביות"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ברצלונה נמצאת אומנם בדרך הבטוחה לאליפות ספרד, אבל היכולת שלה רחוקה מלהרשים ואמש (רביעי) הקטלאנים הפסידו 2:1 בחוץ לראיו וייקאנו ופספסו הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה ל-14 נקודות. מאז ה-0:4 על אלצ'ה החלשה, ברצלונה הובסה 4:0 בקלאסיקו בגביע והודחה, סיימה ב-0:0 עם ג'ירונה וחטאפה החלשות, גירדה 0:1 על אתלטיקו ואמש שוב הפסידה. עד כמה גדולה הבצורת של ברצלונה מול ראיו? בארסה הפסידה ליריבה הזו רק שבע פעמים בהיסטוריה, שלושה מההפסדים הללו הגיעו בארבעת המפגשים האחרונים.

בכל מה שקשור להבקעת שערים, הגול של לבנדובסקי אמש היה השני בלבד של בארסה בחמשת המשחקים האחרונים. משהו שקרה רק פעם אחת ב-35 השנים האחרונות, ב-2008 עם ראייקרד.

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
כועס על השחקנים שלו. צ'אבי/רויטרס

"אין תירוצים", זו היתה הכותרת בעיתונים הקטלאנים הבוקר וזה גם מה שאמר צ'אבי לאחר המשחק: "אין תירוצים ליכולת כזו. אנחנו צריכים לחשוב על יום שבת ולחזור ליכולת הטובה שהצגנו מול אתלטיקו מדריד. לא שיחקנו ברמה הנדרשת ואני כועס על זה. אני כועס כמאמן כי לא התחרינו כמו שהמשחק דורש".

"זה לא עניין של גישה", הוסיף צ'אבי, "קשה לנצח כאן. זה דורש אינטנסיביות שלא היתה לנו. הפסדנו בצדק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני ברצלונה מאוכזבים: פראן טורס, רוברט לבנדובסקי, פדרי. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
האליפות בכיס, אבל מה עם היכולת? שחקני ברצלונה/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

הפרשנים בקטלוניה לא ריחמו על ברצלונה, שהמשיכה להציג יכולת עלובה ואלברט סנסאט כתב: "בארסה תזכה באליפות אחרי ארבע שנים והרבה כישלונות, אבל היא רחוקה מלהשיג את המטרה שלה מבחינת רמת הכדורגל שהוא סבל לאוהדים שלה. היא סובלת בכל משחק ולא מראה שיפור".

פרנקי דה יונג ברצלונה. רויטרס
"לא ברמה של בוסקטס". דה יונג/רויטרס

מי שספג הרבה ביקורות היה פרנקי דה יונג, שפתח בעמדה של סרג'יו בוסקטס הפצוע, אבל התקשה לעמוד בקצב והגביר את הגעגועים לבוסקטס הוותיק. "אפשר היה לראות כמה חשובה העבודה שבוסקטס עושה. לא קל להיות הקשר האחורי של בארסה, לדה יונג אין את הכישורים בשביל זה".

גם העיתונאי דוד ברנבאו תקף: "כולם חשבו שמדובר בניצחון קליל, בארסה התנהגהכאילו זה עניין של זמן וראיו בעטה לה בישבן. על הדרך כי גם בעטה בזחיחות של אוהדי ברצלונה". נאצ'ו חימנס הוסיף: "אפילו מי לא היה עושה שום דבר היום. הקבוצה חייבת להחתים מגן ימני, בלם וקיצוני שמאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully