וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצה לחגוג: ברצלונה הפסידה 2:1 אצל ראיו וייקאנו

מוליכת הליגה הספרדית פספסה הזדמנות להגדיל את הפער מריאל ל-14 עם הפסד לכבשה השחורה שלה בשנתיים האחרונות. אתלטיקו מדריד הפכה 1:0 ל-1:3 על מאיורקה

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד ברצלונה פספסה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה לאחר שהפסידה אצל ראיו וייקאנו. אתלטיקו מדריד התאוששה מההפסד בברצלונה עם 1:3 על מאיורקה. בתחתית, רשמה אלמריה ניצחון חוץ נדיר מבחינתה והתגברה על חטאפה.

שחקני ראיו וייקאנו חוגגים על רקע מרקוס אלונסו, שחקן ברצלונה. רויטרס
ראיו שוב עושה לברצלונה צרות/רויטרס

ראיו וייקאנו - ברצלונה 1:2

התבוסה שספגה ריאל מדריד נגד ג'ירונה יצרה לברצלונה, שהגיעה אחרי 0:1 יקר על אתלטיקו מדריד, הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה ל-14 נקודות. אלא שלכבשה השחורה של הקטלאנים בשתי העונות האחרונות היו תכניות אחרות: ראיו וייקאנו רשמה ניצחון שלישי בארבעת מפגשי הליגה האחרונים שלה עם בארסה, אחרי שבמחזור הפתיחה של העונה היא סחטה 0:0 בקאמפ נואו, ורק הלילה ספגה שער ראשון באותם ארבעה משחקים. אלברו גרסיה כבש את שער היתרון (19) ופראן גרסיה, המגן השמאלי שגדל בריאל מדריד ויחזור אליה בעונה הבאה, הכפיל (53) לפני שרוברט לבנדובסקי צימק לקראת הסיום (83). הקבוצה של צ'אבי, מצדה, המשיכה להתקשות בהתקפה ועומדת על שני שערים בארבעת המשחקים האחרונים.

דקה 19 - גול! סרחיו קאמיו מצא את אלברו גרסיה בתוך הרחבה, וזה שלח כדור חד וחזק הישר לפינה של מארק אנדרה טר סטגן, שספג אחרי ששמר על רשת נקייה בארבעת משחקיה הליגה האחרונים.

דקה 23 - לבנדובסקי נשלח לרחבה, אך הבעיטה שלו נהדפה מצוין על ידי סטולה דימיטרייבסקי.

דקה 42 - לבנדובסקי הפעם מצא את הרשת, אולם הקוון הניף את הדגל. בדיקת VAR אישרה - אכן היה נבדל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
חזר להבקיע, אבל לא מנע הפסד. לבנדובסקי/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

דקה 53 - גול! פראן גרסיה חטף לדה יונג קצת אחרי קו מחצית המגרש, ודהר קדימה כדי להכניע את טר סטגן ברגל שמאל ולהעלות את ראיו ל-0:2.

דקה 64 - קאמיו עקף את קונדה בספרינט, השתלט על כדור ארוך מהבלם קאטנה ובעט מהאוויר ברגל ימין מתוך הרחבה, אבל פספס בקצת את המסגרת.

דקה 83 - גול! ניסיון בעיטה של קסייה מחוץ לרחבה נבלם בגופו של לז'ון, ולבנדובסקי שהיה בתנועה קדימה עט על הריבאונד כדי לירות פנימה חזק ברגל שמאל ולקבוע 2:1.

שחקן אתלטיקו מדריד רודריגו דה פול. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport, GettyImages
מהפך עם המדים המיוחדים. דה פול חוגג/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport

אתלטיקו מדריד - מאיורקה 1:3

רצף של שישה ניצחונות רצופים נקטע לאתלטיקו מדריד עם 1:0 אצל ברצלונה במחזור הקודם, אולם הערב שבו הקולצ'ונרוס לנצח, במשחק אליו עלו עם מדים מיוחדים לרגל יום ההולדת של המועדון - מחווה לתלבושת הראשונה, מ-1903, ועשו צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השלישי. מתיה נסטאסיץ' הפתיע וכבש ראשון (20), אולם רודריגו דה פול איזן (45+2) ואלברו מוראטה הפך (47) עם נגיחה נאה. בדקה ה-77 חתם יאניק קראסקו.

חטאפה - אלמריה 2:1

תגידו מזל טוב גדול לאלמריה, שחגגה ניצחון חוץ ראשון מאז פברואר 2015, ובכך קטעה רצף של 21 משחקים ללא ניצחון חוץ בליגה העליונה. לואיס סוארס הקולומביאני הכריע עם צמד (7, 58), ובזכות הניצחון עקפה האורחת את חטאפה בדרך למקום ה-15 בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום. בורחה מיוראל רק צימק (71).

משחק נוסף:

סלטה ויגו - אלצ'ה 0:1
לסלטה: ג'וזף איידו (90).

seperator

משחקי חמישי בספרד

ולנסיה - ויאדוליד
ויאריאל - אספניול
אתלטיק בילבאו - סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully