וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט השלימה מהפך, ממפיס כפתה משחק 6, הניקס בחצי הגמר

קרי ותומפסון הובילו את הווריירס ל-116:123 גדול בסקרמנטו שקבע 2:3 בסדרה, ביין ומוראנט סידרו 99:116 לגריזליס על הלייקרס. הניקס ניצחו 95:106 בקליבלנד, השלימו 1:4 בסדרה ועלו סיבוב לראשונה אחרי עשור

לברון ג'יימס והלייקרס חוגגים את הניצחון במשחק 4 מול ממפיס/מתוך טוויטר

לילה גדול של פלייאוף חיכה לחובבי ה-NBA. ארבעה משחקים גורליים נערכו בין רביעי לחמישי: זה החל עם העפלה של הניקס לחצי גמר המזרח אחרי ניצחון בקליבלנד, נמשך עם ממפיס שנשארה בחיים עם ניצחון בית על הלייקרס, ונמשך עם ניצחון גדול של גולדן סטייט בסקרמנטו שהשלים מהפך בסדרה. הסיפור הגדול של הלילה היא ההדחה של מילווקי בידי מיאמי, אחרי עוד משחק ענק של ג'ימי באטלר, עליו תוכלו לקרוא כאן.

משחקי הלילה:

קליבלנד (4) - ניו יורק (5) 106:95 (הניקס השלימו 1:4 בסדרה ועלו סיבוב)
ממפיס (2) - ל.א לייקרס (7) 99:116 (הגריזליס צימקו ל-3:2 בסדרה)
מילווקי (1) - מיאמי (8) 128:126 (ההיט השלימו 1:4 בסדרה ועלו סיבוב)
סקרמנטו (3) - גולדן סטייט (6) 123:116 (הווריירס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
כמה אופי. קרי חוגג/GettyImages, Ezra Shaw
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
בטעם של פעם. קליי תומפסון/GettyImages, Ezra Shaw

סקרמנטו (3) - גולדן סטייט (6) 123:116 (הווריירס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

אחרי שנקלעו לפיגור 2:0 בסדרה, רבים תהו מה נשאר במיכל הדלק של גולדן סטייט הגדולה. אז הלילה קרי, תומפסון ודריימונד גרין אותתו שהם עדיין כאן - ובגדול. הווריירס משלימים מהפך כנגד כל הסיכויים, ונראים בדרך לסמן וי על קאמבק מהסוג שעדיין לא חוו בשנים הגדולות שלהם. למרות עונה לא קלה שכללה יותר מדי הפסדים ואכזבות במשחקי חוץ, גולדן סטייט מאריכה את הרצף, ועומדת כעת על 28 סדרות רצופות עם לפחות ניצחון חוץ אחד.

דיארון פוקס שהיה בספק גדול למשחק עלה לפרקט בסופו של דבר, והיה אחראי לפתיחה מסחררת של הקינגס עם צליפות רבות מחוץ לקשת. גולדן סטייט החזיקה מעמד ואפילו ירדה למחצית ביתרון קטן, ובמחצית השנייה המשיכה את המומנטום עם רבע שלישי התקפי מרשים שסידר לה יתרון דו ספרתי. היתרון הגיע ל-12 בתחילת הרבע האחרון, אבל סקרמנטו לא ויתרה והתקרבה מרחק סל אחד, אבל מאליק מונק החטיא שלשה שהייתה יכולה לכפות שוויון דקה לסיום, ומנגד סלים של אנדרו וויגינס וקרי סגרו עניין.

קרי סיים עם 31 נקודות ו-8 אסיסטים, קליי תומפסון התעלה ברגע האמת כרגיל וסיים עם 25 נקודות, ודריימונד גרין, שחזר לסקרמנטו לראשונה מאז הורחק במשחק 2, סיפק לא פחות מ-21 נקודות (הכי הרבה שלו בפלייאוף אחרי קרוב לחמש שנים) לצד 7 אסיסטים ו-4 חטיפות, כשהוא עולה מהספסל משחק שני רצוף. אנדרו וויגינס עם 20 וקוון לוני עם 22 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 נקודות, סייעו בדרך לניצחון המרשים, כשמנגד דיארון פוקס מסיים עם 24, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים ודומנטאס סאבוניס (10 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות) ומאליק מונק קולעים 21 כל אחד.

שחקני ממפיס גריזליס דזמונד ביין, ג'ה מוראנט חוגגים. Justin Ford, GettyImages
מבצר. ביין ומוראנט חוגגים/GettyImages, Justin Ford
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, לצד ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס. רויטרס
ערב חלש בסטנדרטים שלו. לברון לצד מוראנט/רויטרס

ממפיס (2) - ל.א לייקרס (7) 99:116 (הגריזליס צימקו ל-3:2 בסדרה)

יש לא מעט קבוצות שהיו נשברות אחרי ההפסד האכזרי במשחק 4, אבל צעירי הגריזליס כבר הוכיחו לא פעם קשיחות ואופי - ובעיקר המחישו שוב כמה קשה לנצח אותם במגרש שלהם. אחרי הניצחון הלילה, הגריזליס עלו למאזן 0:5 במשחקי 5 שנערכים בממפיס לאורך השנים, והראו מדוע היו הקבוצה עם המאזן הביתי הטוב ב-NBA בעונה הרגילה.

המשחק התנהל בשליטה של הגריזליס ברוב שלביו. ג'ה מוראנט ודזמונד ביין הובילו ריצת 4:15 שהעלו את ממפיס ליתרון 14 ברבע השני, שצמח בשיאו ל-17. 8 נקודות רצופות של דיאנג'לו ראסל שפתיחת המחצית השנייה קירב את הלייקרס למינוס נקודה בלבד, אבל החל מאותה נקודה הגריזליס השתלטו לחלוטין על המשחק ועם ריצת 2:26 שסגרה את הרבע, הפכו את הרבע האחרון לגארבג' טיים.

דזמונד ביין הוביל את הגריזליס עם 33 נקודות ו-10 ריבאונדים, ויחד עם ג'ה מוראנט שסיים עם דאבל-דאבל של 31 ו-10 (לצד 7 אסיסטים) הם החזירו את הסדרה ללוס אנג'לס, שם ממפיס תהיה חייבת לנצח לראשונה העונה כדי לכפות משחק 7. מי שהוביל את הלייקרס הפעם היה אנתוני דייויס שסיים עם 31 נקודות, 19 ריבאונדים ו-2 חסימות, אבל סיים את הרבע האחרון על הספסל אחרי שהתלונן על כאבי גב. לברון ג'יימס היה מאופק אחרי ההצגה הגדולה במשחק 4, התחיל את המשחק עם 1 מ-7 בלבד מהשדה ולמרות שהתאושש בהמשך, סיים אותו עם 15 נקודות ב-5 מ-17 בלבד מהשדה (כולל 1 מ-9 מהשלוש) לצד 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 איבודים. אוסטין ריבס המשיך להיות האקס פקטור עם 17, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אבל הפעם זה לא הספיק ללייקרס.

שחקני ניו יורק ניקס עמנואל קוויקלי, מיטשל רובינסון חוגגים. Kirk Irwin, GettyImages
סדרה במעמד צד אחד. רובינסון וקוויקלי חוגגים/GettyImages, Kirk Irwin
דונובן מיטשל, קליבלנד קאבלירס. Kirk Irwin, GettyImages
חוסר הניסיון של הקאבס פגע בהם, ובו. מיטשל/GettyImages, Kirk Irwin

קליבלנד (4) - ניו יורק (5) 106:95 (הניקס השלימו 1:4 בסדרה ועלו סיבוב)

זו הייתה אמורה להיות סדרה שקולה וצמודה, אבל ברובה היא הייתה במעמד צד אחד. השורה התחתונה היא אחת: הניקס חוזרים לחצי גמר המזרח לראשונה מאז 2013, ממתינים למיאמי המפתיעה בחצי הגמר, ונראים מוכנים למשימה אחרי שצלחו עוד מבחן אופי ללא ג'וליוס רנדל שהחמיר את הפציעה שהוא סוחב והחמיץ את המחצית השנייה.

הניקס הראו דומיננטיות מהרבע הראשון, אותו סיימו ביתרון 7, וירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי. הפציעה של ג'וליוס רנדל ברבע השני הייתה יכולה להפוך לרגע של משבר, אבל אובי טופין שפתח את המחצית השנייה בחמישייה על חשבונו, קלע 12 נקודות ברבע השלישי ועזר לניקס להגדיל את הפער ל-18. ברבע האחרון דונובן מיטשל וחבריו ניסו לחזור לעניינים והצליחו לצמק את הפער ל-6 בלבד, אבל הניקס לא איפשרו להם להגיע קרוב יותר, וחגגו יחד עם מאות האוהדים שלהם שתמכו בהם באוהיו.

ג'יילן ברונסון שרשם סדרה נפלאה והדיח עונה שנייה ברציפות את דונובן מיטשל, כיכב עם 23 נקודות ונעזר ב-21 של אר ג'יי בארט ו-19 של עמנואל קוויקלי. בצד השני דונובן מיטשל שוב עשה את שלו וסיים עם 28 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל חוסר הניסיון של השחקנים סביבו שוב הורגש, והקאבס מסיימים את הפלייאוף הראשון שלהם אחרי היעדרות של חמש שנים, בתחושת אכזבה. דריוס גארלנד הוסיף 21 נקודות וכריס לוורט תרם 17, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל מי שנראתה כמו אחת הקבוצות הכי מבטיחות בליגה יוצאת לפגרה עם הרבה לקחים לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully