וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנסציה של הפלייאוף: מיאמי הדיחה את מילווקי בסיבוב הראשון

לא ייאמן: ג'ימי באטלר עם עוד התעלות אדירה (42 נקודות) הוביל קאמבק ממינוס 16 ברבע האחרון וכפה הארכה, בה ההיט שרדו וניצחו 126:128 בדרך ל-1:4 מדהים בסדרה. 38 ו-20 ריבאונדים של יאניס לא הספיקו, בפעם החמישית בהיסטוריה: מדורגת 8 מדיחה מדורגת 1

לברון ג'יימס והלייקרס חוגגים את הניצחון במשחק 4 מול ממפיס/מתוך טוויטר

סנסציה בפלייאוף ה-NBA: מיאמי הדיחה הבוקר (חמישי) את מילווקי כבר בסיבוב הראשון, אחרי שגברה עליה 126:128 בחוץ אחרי הארכה, והשלימה 1:4 מדהים בסדרה. זו הפעם החמישית בלבד אי פעם שמדורגת 8 מדיחה את המדורגת הבכירה. גיבור הניצחון של ההיט - אולי גיבור הפלייאוף כולו עד כה - היה ג'ימי באטלר, שרשם עוד התעלות אדירה, סיים עם 42 נקודות, סחף את ההיט לחזרה ממינוס 16 ברבע האחרון, וכפה הארכה עם סל עצום בשנייה האחרונה.

בתוספת הזמן הבאקס לא עמדו בלחץ, קלעו סל שדה אחד בלבד, והודחו מוקדם מהצפוי, אחרי שסומנו על ידי הפרשנים וסוכנויות ההימורים כמועמדים הבכירים לזכות באליפות. מיאמי תפגוש בחצי גמר המזרח את הניקס, שגברו מוקדם יותר הלילה על קליבלנד בחוץ והשלימו 1:4 משלהם בסדרה.

פרטים נוספים בהמשך.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Stacy Revere, GettyImages
לזה אף אחד לא ציפה. יאניס/GettyImages, Stacy Revere

כמו במשחק הדרמטי הקודם, גם הפעם האופי המנצח והבלתי מתפשר של באטלר ומיאמי גבר על הכישרון והעומק של יאניס והבאקס. מילווקי נראתה בשליטה במחצית הראשונה, ירדה להפסקה ביתרון וברחה ברבע השלישי, בו רצו 23:33. 10 דקות לסיום, עמד היתרון של המארחת על 16 נקודות - ואז הגיע ג'ימי באטלר. יומיים אחרי שסחף את ההיט לריצת 13:30 ב-6 הדקות האחרונות וניצח את המשחק כמעט במו ידיו עם 56 נקודות, ג'ימי באקטס עשה זאת שוב. 16 נקודות שלו ברבע האחרון כולל 12 רצופות, החזירו את מיאמי לעניינים ודחקו את הבאקס לקיר. 27 שניות לסיום קלע כריס מידלטון שתי קליעות עונשין שהחזירו להם את היתרון, ולאחר מכן ג'רו הולידיי הגדיל את היתרון ל-4 כשנותרו 18 שניות לסיום. גמור? גייב וינסנט הגיב עם שלשה, הולידיי דייק הפעם רק פעם אחת מהעונשין, וההיט קיבלו התקפה אחרונה במינוס 2 כשנותרו שתי שניות. תרגיל מבריק של ההיט סידר לבאטלר סל גדול בשנייה האחרונה, והמשחק הלך להארכה - שם כבר הבאקס קפאו לחלוטין.

שני סלים חשובים של באם אדבאיו הקפיצו את היתרון של ההיט ל-5, מילווקי לא הצליחה לקנות סל שדה בצד השני, אבל יאניס לא ויתר, ועם 5 נקודות רצופות החזיר את מילווקי לתמונה. הבאקס קיבלו הזדמנות להשוות או לנצח בהתקפה האחרונה של ההארכה, אבל גרייסון אלן לא הצליח לשחרר בזריקה בזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ימי באטלר, מיאמי היט. Stacy Revere, GettyImages
הסיפור הגדול של הפלייאוף. ג'ימי באטלר נרגש בסיום/GettyImages, Stacy Revere

באטלר סיים עוד משחק מדהים עם 42 נקודות (17 מ-33 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, גייב וינסנט היה האקס פקטור עם 22 ו-6 אסיסטים, ובאם אדבאיו רשם משחק גדול עם טריפל דאבל של 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. גם קווין לאב הזכיר נשכחות עם 15 ו-12 ריבאונדים משלו.

מנגד, יאניס אנטטוקומפו עשה הכל כדי להציל את הבאקס מהדחה, קלע 38 נקודות לצד לא פחות מ-20 ריבאונדים, אבל גם סיים עם 10 מ-23 בלבד מהעונשין, ואיבד לא פחות מ-7 כדורים. כריס מידלטון הוסיף 33, 6 ו-6, ברוק לופז הגיע לדאבל-דאבל עם 18 ו-10 ריבאונדים וג'רו הולידיי סיים עם 16, 9 ו-6, אבל הספסל של מייק בודנהולזר לא תרם כמעט דבר, ובדקות האחרונות מילווקי נפלה מהרגליים.

מדובר בסנסציה נדירה במונחים של ה-NBA. כאמור, רק 5 פעמים לאורך ההיסטוריה המדורגת 8 הדיחה את המדורגת 1, והפעם האחרונה הייתה לפני 11 שנים, כשפילדלפיה הדהימה את שיקגו. עכשיו מיאמי תפגוש את הניקס בחצי גמר המזרח, ונראה שבתרחיש סביר לחלוטין הם עוד יכולים למצוא את עצמם בגמר האזורי נגד כל הציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully