וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חגגה, קטש: "המאמץ ההגנתי שלנו ניצח את המשחק"

הצהובים ציינו את ה-0:1 במונאקו עם דגלי ישראל ושירת ההמנון. המאמן: "אני מאוד גאה ברוח, באיך שעלינו ובאופי שהראינו"

מכבי תל אביב יצאה למונאקו במטרה לחזור עם ניצחון אחד לפחות משני משחקי החוץ בסדרת רבע גמר היורוליג, וכבר הערב (שלישי) בתום משחק מספר 1 בסדרה, עמדה במשימה לגנוב את יתרון הביתיות כשניצחה 67:79. המשמעות היא שבשבוע הבא בהיכל ביד אליהו היא יכולה לגמור את הסיפור ולהעפיל לפיינל פור בקובנה. עוד לפני כן היא תנסה להשיג ניצחון חוץ נוסף ולעלות ל-0:2 מבטיח ביום חמישי. בסיום המשחק שחקני הקבוצה חגגו עם מאות האוהדים שהגיעו למשחק, התעטפו בדגלי ישראל ושרו את "התקווה".

המאמן עודד קטש אמר: "אנחנו שמחים מאוד, וגם שמחים שאולי הצלחנו לשמח את כולם. כמו שראיתם, זו תהיה סדרה מאוד אגרסיבית, אנחנו רק אחרי המשחק הראשון. המאמץ ההגנתי שלנו ניצח את המשחק. נתקענו הרבה פעמים התקפית והיינו צריכים לעשות התאמות, זה לא קל וגם השופטים נתנו להם בחצי הראשון להיות מאוד אגרסיביים".

המאמן הוסיף: "אני מאוד גאה ברוח, באיך שעלינו ובאופי שהראינו - לאו דווקא בכדורסל שוטף וטוב ששיחקנו. מונאקו קבוצת הגנה טובה, גם מייק ג'יימס בא לשמור וזה מאוד לא פשוט לשחק פה - נצטרך למצוא פתרונות התקפיים. שמנו לעצמנו מפתחות של ריבאונד הגנה והתקפה ודרכם ניצחנו. אין לנו פריבילגיה לוותר על שום משחק והרוטציה שלהם ארוכה משלנו. זה משהו שעלול להשפיע בהמשך".

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שני ניצחונות מפיינל פור/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

המשחקים הבאים בסדרה

משחק 2: מונאקו - מכבי תל אביב | 27 באפריל, 21:15
משחק 3: מכבי תל אביב - מונאקו | 2 במאי, 21:05

אם יהיה צורך:

משחק 4: מכבי תל אביב - מונאקו | 4 במאי, 21:05
משחק 5: מונאקו - מכבי תל אביב | 9 או 10 במאי

רומן סורקין אמר בסיום: "בנו בקיץ קבוצה חדשה, משבוע לשבוע נראינו יותר טוב, כולל במשחקי חוץ. עכשיו זה המאני טיים, הסדרה עוד ארוכה ואנחנו רעבים. ניצחנו משחק אחד ואנחנו צריכים לבוא למשחק הבא צנועים, אבל עם אותן אנרגיות. מונאקו יכולה להתחמם בשנייה ואנחנו צריכים להיות אגרסיביים. שרנו את ההמנון לפני המשחק והייתה לי צמרמורת. היום היה יום הזיכרון ודיברנו כמה זה חשוב".


היועץ המקצועי, דיוויד בלאט, הדליק בתחילת הערב משואה בהר הרצל ובהמשך התראיין לערוץ הספורט ואמר: "הייתי בהיי כל הערב, אבל כשיצאתי מהאירוע הייתי ממש נרגש. הגעתי הביתה, ישבתי וראיתי את הקבוצה שלי נותנת משחק אדיר. לא שיחקנו את הכדורסל הכי טוב שלנו השנה, אבל זה היה ניצחון גדול מבחינת המצב - 'לגנוב' משחק ראשון בסדרה".

בלאט הוסיף: "לקח לקבוצה בערך חצי שנה להבין מה היא רוצה מעצמה. לצוות האימון בהנהגת עודד הייתה סבלנות והם לא התרגשו יותר מדי מהרעש מסביב. לאט לאט הצוות בנה את הרוטציות ואת צורת המשחק שהכי מתאימה לסגל. עדיין לא הגענו לשום דבר, אבל רואים התקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully