וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי כפסע מאליפות, רספאדורי: "אני רועד, רצינו את זה כל כך"

המוליכה גברה 0:1 על יובנטוס וניצחון במחזור הבא עשוי להבטיח לה את הסקודטו הראשון מאז ימי מראדונה, כובש השער התרגש: "האמנו עד הסוף". וגם: צפו בחגיגות בחדר ההלבשה ובאקט המכוער של גאטי שהיה צריך לגרום להרחקתו

תקציר: יובנטוס - נאפולי 1:0/ספורט1

לא שלמישהו היה ספק שזה יקרה אבל אמש (ראשון) נאפולי עשתה עוד צעד ענק לקראת הבטחה רשמית של האליפות עם 0:1 דרמטי ומתוק על יובנטוס בקרב הצמרת בסרייה א'. אחרי ההדחה הכואבת על ידי מילאן מליגת האלופות, הקבוצה שלא זכתה בסקודטו מאז ימי מראדונה, התייצב למשחק חוץ קשה ביותר מול הקבוצה שאותה היא פירקה 1:5 בסיבוב הקודם. יובנטוס רצתה לנקום על ההפסד ההוא ולהשיג ניצחון שהיה מעלה אותה למקום השני (אחרי החזרת הנקודות). אלא שאחרי ששערים של די מריה וולאחוביץ' נפסלו, ג'אקומו רספאדורי כבש את שער הניצחון עמוק בתוספת הזמן והעניק לקבוצתו פער של 17 נקודות בפסגה. משמעות הניצחון הזה היא פשוטה: ניצחון של נאפולי במשחק הבא בשבת מול סלרניטנה ואיבוד נקודות הגיוני בהחלט של לאציו יום לאחר מכן מול אינטר יבטיח לנאפולי את התואר.

צפו בחגיגות של נאפולי בחדר ההלבשה

"אני רועד, רצינו את זה כל כך", אמר ג'אקומו רספאדורי גיבור המשחק הזה, "יובנטוס יצרה לנו הרבה בעיות, אבל האמנו עד הסוף. זה היה שער כל כך חשוב שנתן לנו דחיפה אחרי ההדחה המאכזבת מליגת האלופות".

"הצוות והאנשים כאן האמינו בי כל הזמן", הוסיף רספאדורי, "הדבר הכי חשוב הוא שניקח 3 נקודות מול סלרניטנה. אנחנו רוצים לנצח ולא להסתכל על מה שאחרות עושות".

"אלו הלבנים האחרונים בחומה", אמר לוצ'אנו ספאלטי המאמן המאושר, "זה טבעי שהשחקנים חוגגים, במיוחד בגלל שהבקענו בתוספת הזמן. תנו לנו לחכות קצת לפני שאנחנו פותחים את השמפניות בגלל זה לא גמור עדיין. שיחקנו כמו שרצינו, אבל לפעמים יש תקריות ורגעים שמכריעים את גורל המשחק. אני מעריץ את השחקנים שלי על הדרך שהם עשו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האקט שהיה צריך לעלות לגאטי בהרחקה

אגב, אוהדי נאפולי זעמו לאחר המשחק על כך שלא נשלף כרטיס אדום לפדריקו גאטי. בלם יובנטוס שלח מכה מכוערת לפרצופו של חביצה קרבצחליה, אך השופט התעלם ואנשי ה-VAR לא התערבו משום מה".

"זה היה חלק מתהליך הגדילה שלנו", אמר המאמן המפסיד מסימיליאנו אלגרי, "היינו יותר מדי איטיים וסטטיים בדקות האחרונות. נאפולי קבוצה חזקה והיא עומדת לזכות באליפות. זה עצוב, אבל יש לנו עדיין יתרון על קבוצות אחרות במאבק על הטופ 4. אנחנו בחצי גמר הליגה האירופית ובחצי גמר הגביע. נאפולי בהחלט ראויה לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully