וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניון ברלין חזרה לנצח, פרייבורג בטופ 4 על חשבון לייפציג שהפסידה

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 22:47

השלישית בטבלה הקטינה את הפער מהפסגה ל-5 עם 0:1 במנשנגלדבאך, השוורים הפסידו ללברקוזן והקבוצה מהיער השחור ניצלה זאת עם 0:4 על שאלקה

תקציר: לברקוזן - ר.ב. לייפציג 0:2/ספורט1

בצל הדרמה שנוצרה במאבק האליפות בגרמניה, עם עלייתה של בורוסיה דורטמונד לפסגה על חשבון באיירן מינכן, היום (ראשון) שיחקו הקבוצות שנלחמות על שני הכרטיסים הנותרים לליגת האלופות. פרייבורג עלתה זמנית למקום השלישי עם 0:4 מרשים על שאלקה שמתחת לקו האדום. באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את ר.ב לייפציג שיצאה מהטופ 4 ואוניון ברלין חזרה למקום השלישי עם 0:1 על מנשנגלדבאך.

שחקני אוניון ברלין חוגגים. Christof Koepsel, GettyImages
בדרך להופעה היסטורית באלופות? שחקני אוניון ברלין חוגגים/GettyImages, Christof Koepsel

מנשנגלדבאך - אוניון ברלין 1:0

אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון ושלושה בכל המסגרות, הפתעת העונה בגרמניה חזרה לעצמה עם ניצחון חוץ חשוב שהציב אותה במקום השלישי והקטין את הפער מדורטמונד המוליכה לחמש נקודות. בדקה ה-60 שראלדו בקר גלגל מהאוויר לרשת אחרי הגבהה נפלאה של ז'רום רוסיון, במה שהתברר כשער המכריע בהתמודדות. המארחת נתקעה במקום העשירי, והתרחקה משמעותית מהמאבק על המקומות באירופה.

עוד בוואלה!

באיירן מינכן הפסידה במיינץ, דורטמונד השתלטה על הפסגה

לכתבה המלאה
אדם הלוז'ק באייר לברקוזן. GettyImages
שער אחד הספיק. אדם הלוז'ק/GettyImages

באייר לברקוזן - ר.ב. לייפציג 0:2

אחרי שהביסה בשבוע שעבר את ז'ילואז הבלגית ועלתה לחצי גמר הליגה האירופית, הקבוצה של צ'אבי אלונסו המשיכה את המומנטום עם ניצחון חשוב מול לייפציג, שיצאה מהטופ 4 בגלל הפסד הזה ורחוקה כעת רק 4 נקודות מלברקוזן, שמפנטזת על הופעה בליגת האלופות בעונה הבאה - דרך הליגה או דרך זכייה בליגה האירופית. אדם הלוז'ק הצ'כי כבש את הראשון (40) אחרי בישול יפה של דיאבי ובדקה ה-86 דומיניק סובוסלאי גרם לפנדל והורחק בצהוב שני, נאדים אמירי דייק מהנקודה הלבנה.

מיכאל גרגוריטש שחקן פרייבורג חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
צמד ראשון העונה. מיכאל גרגוריטש/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

פרייבורג - שאלקה 0:4

בשני משחקיה האחרונים כמארחת לא הצליחה פרייבורג לנצח, אבל היא עדיין אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה והוכיחה את זה מול שאלקה הנאבקת על חייה, עליה גברה בפעם החמישית ברציפות במפגשים ביניהן. מיכאל גרגוריטש, ששיחק תקופה קצרה בשאלקה ב-2019/20, קיבל כדור עומק מריטסו דואן והבקיע בדקה השביעית, ובדקה ה-35 השלים צמד ראשון בנגיחה לאחור וחגג שער מספר 10 העונה. לוקאס הולר כבש בין רגליו של השוער (52) והבלם מתיאס גינטר חתם את התוצאה שמונה דקות לסיום.

תוצאות המחזור ה-29:

אוגסבורג - שטוטגרט 1:1
מיינץ - באיירן מינכן 1:3
הופנהיים - קלן 3:1
בוכום - וולפסבורג 5:1
הרטה ברלין - ורדר ברמן 4:2
בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully