וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל בקצב של סיטי, טוטנהאם חוטפת: "מגיע לה לרדת ליגה על זה"

המגפייז עלו ל-0:5 אחרי 21 דקות והתקרבו לשיא של התכולים, ביקורת חריפה על הספרס: "שערורייה, תביאו מאמן אמיתי, לא את חבר של קונטה"

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 1:6/ספורט1

במשחק היסטורי שכזה, כנראה שגם המילה השפלה לא תוכל לתאר את מה שניוקאסל עוללה היום (ראשון) לטוטנהאם ב"קרב" על הטופ 4 באנגליה. המגפייז עלו ליתרון 0:5 על הספרס כבר אחרי 21 דקות בדרך ל-1:6, והפכו לקבוצה השנייה הכי מהירה בתולדות הפרמיירליג שמבקיעה חמישייה. במקום הראשון ניצבת מנצ'סטר סיטי, שבספטמבר 2019 הייתה זקוקה ל-18 דקות בלבד כדי לעלות ל-0:5 על ווטפורד האומללה.

הקבוצה של אדי האו הפכה גם לשישית אי פעם שכובשת שלושה שערים בתשע הדקות הראשונות, כאשר הקודמת שעשתה זאת גם כן הייתה סיטי שהתפוצצה על ברנלי אי שם באפריל 2010.

באנגליה אמנם התמוגגו מההצגה של המארחת, אך בעיקר לא ריחמו על התרנגולים האומללים. "הפתיחה הזו בלתי מתקבלת על הדעת, במיוחד לאור הביקורות שהם קיבלו אחרי ההפסד לבורנמות' בשבוע שעבר. מה האוהדים שעשו את הדרך הארוכה לניוקאסל חושבים לעצמם? מה הארי קיין חשב לעצמו?"

החמישייה הזו היא הראשונה אי פעם שניוקאסל מבקיעה במחצית הראשונה בפרמיירליג, וגם הראשונה שהספרס סופגים במחצית ראשונה במסגרת הזו. "ניוקאסל יכולה לכבוש כמה שרק תרצה, זה סיוט עבור טוטנהאם", נרשם ב"דיילי מייל", וברשתות החברתיות הוסיפו לעקוץ: "להוגו לוריס יש חורים בידיים, לטוטנהאם מגיע לרדת ליגה על הדבר הזה".

כזכור הספרס פיטרו לאחרונה את אנטוניו קונטה אחרי שהשמיע ביקורת חריפה כנגד המועדון, אך מחליפו כריסטיאן סטליני, ששימש כעוזרו, לא מצליח לספק את הסחורה. "ניוקאסל נהדרת והייתה כזו כל העונה, טוטנהאם זו שערורייה", אמר ג'יימי קראגר, בלם ליברפול בעבר והפרשן בהווה, "הם חוזרים לרביעיית הגנה כשפדרו פורו לא יודע להגן ואיבן פרישיץ' בכלל שחקן כנף. תביאו מאמן אמיתי, לא את חבר של קונטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully