וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר ימשיך בבני ריינה: "קצב צבירת הנקודות שלנו יוצא דופן"

המאמן צפוי להישאר לעונה נוספת אחרי רצף מרשים בפלייאוף התחתון, במועדון משבחים גם את קוסטה ואת שינוי הגישה. אזולאי: "מנטלית, אנחנו אחת הקבוצות החזקות"

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 2:1/ספורט1

מכבי בני ריינה ממשיכה את עונת הבכורה החלומית שלה ואתמול (שבת) היא רשמה פרק נוסף בדרך להישארות סנסציונית בליגת העל. הקבוצה הקטנה שעלתה אשתקד מהלאומית רשמה את אחד הניצחונות הכי גדולים שלה, 1:2 על הפועל תל אביב בבלומפילד, וכשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה היא קרובה מאוד להבטיח עונה נוספת בליגת העל. בני ריינה רחוקה כעת שבע נקודות מהקו האדום כשנותרו תשע בקופה, ונראה שרק התפרקות לא צפויה במשחקים שנשארו תמנע הישארות.

זאת הייתה הפעם הראשונה העונה שבני ריינה מצליחה לנצח את הפועל תל אביב וכעת היא מחזיקה במאזן מטורף מבחינתה בשבועות האחרונים, עם רצף של שישה משחקים ללא הפסד, בהם ארבעה נצחונות ושתי תוצאות תיקו, כך שמאז הפסד הליגה האחרון שלה להפועל באר שבע לפני חודשיים, היא צברה 14 נקודות מתוך 18 אפשריות.

במועדון התמוגגו מהניצחון, כאשר עם שריקת הסיום חגגו השחקנים במשך דקות ארוכות על כר הדשא, עם כמה מאות אוהדים שנכחו ביציע בבלומפילד. גם לאחר מכן המשיכו החגיגות והריקודים בחדר ההלבשה.

מארק קוסטה בני ריינה אוסמה חלאיילה. אריאל שלום
כפסע מהבטחת ההישארות. בני ריינה חוגגת/אריאל שלום

המאמן שרון מימר, ממשיך לקבל שבחים גדולים על עבודתו במועדון וכבר עתה ברור שהוא זה שיאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. מימר קיבל מחמאות רבות על הניצחונות האחרונים, כאשר בריינה מדגישים בעיקר את מוכנות הקבוצה, הן מקצועית ובעיקר מנטלית, למשחקי ההישרדות בפלייאוף התחתון. בהנהלת הקבוצה קיימת תמימות דעים שמבחינה מקצועית, מימר הוא האחראי הראשי על ההישארות המתקרבת, וברגע שהקבוצה תבטיח עונה נוספת בליגת העל באופן רשמי, יחלו במועדון ההכנות לעונה הבאה, כשסגל הקבוצה יעבור רענון משמעותי מאוד.

החלוץ ההונגרי מארק קוסטה ממשיך לקבל המון מחמאות אחרי שכבש אתמול את שערו השביעי בליגה ב-10 משחקים.

עוד בוואלה! ספורט

אוהדי הפועל ת"א ניסו להסתער וגידפו את שחקני ריינה

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה עם חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
ימשיך בעונה הבאה. שרון מימר/אריאל שלום

"אין ספק שקצב צבירת הנקודות שלנו יוצא דופן, לקבוצות בכלל, אבל לקבוצת תחתית בפרט ועוד במאני טיים", אמר מימר בסיום המשחק. "אז זה לא מובן מאליו. נכנסנו לא מזמן למוד של הישרדות. כל המערכת, מלמעלה ועד למטה, הבינה שאנחנו צריכים לדאוג לגורל שלנו ולעתיד שלנו ושינינו קצת גישה".

מימר התייחס לטענות לבזבוזי זמן בלתי פוסקים של קבוצתו, והשיב ללא היסוס: "זו הפעם הראשונה שאתם רואים את זה בכדורגל? מי שמכיר אותי יודע שזו לא הוראה שלי, אבל אני לגמרי מבין אותם. אנחנו לא מתייפייפים, אבל גם לא רוצים למות יפים. זה לא שבאנו והתבטלנו בפני הקבוצה השנייה, להיפך, עלינו עם ארבעה חלוצים ורצינו להכריע את המשחק דרך ההתקפה, לחצנו גבוה רוב המשחק. ההתנהלות שלנו במשחק הייתה טובה וכמה דקות כאלה בסיום המשחק לא יקלקלו את הטעם הטוב".

על השינוי שחל בקבוצתו בחודשיים האחרונים: "היינו ברצף לא טוב והייתה תקופה מאוד ארוכה שלא ניצחנו, גם כשהגיע לנו. החלטנו לשנות גישה, לא לבוא להסתגר ולצאת למתפרצות, אלא שגם כשאנחנו עם ארבעה חלוצים, המחויבות שלהם תנצח לנו את המשחק. ונתנו לי את הכלים בשביל זה ואני שמח שזה חוזר על המגרש, בתוצאות".

שלומי אזולאי בני ריינה. אריאל שלום
שינו גישה. שלומי אזולאי/אריאל שלום

החלוץ שלומי אזולאי, שניצח את האקסית, הוסיף: "אין לי שום טינה להפועל תל אביב וזו לא נקמה מבחינתי. פשוט אחרי שני משחקים שלא ניצחנו את הפועל תל אביב, אני שמח שניצחנו עכשיו, במאני טיים ואנחנו יותר לא מסתכלים על נגד מי אנחנו, מסתכלים רק על עצמנו בתקופה האחרונה, מנטלית אנחנו מאוד חזקים וזה בא לידי ביטוי".

על השינוי בקבוצה: "אני לא יכול להצביע על נקודה ספציפית, אבל כן יכול לספר שבאיזשהו שלב, כשהיינו עם הראש מתחת למים, קרה לכל אחד בתוכו סוג של שינוי, ובנוסף לכך גם השקט שסעיד בסול נתן לנו, גם בתקופות פחות טובות. עשינו עבודה מנטלית, יומיומית, עם מודעות למצב. מבחינה מנטלית אנחנו אחת הקבוצות החזקות".

אזולאי התייחס גם לשינוי ולבגרות שהוא מביא איתו למגרש: "כשהייתי יותר צעיר, המטרות שלי היו שונות, העיקר לתת גולים בישולים ומספרים ויהיה בסדר. אבל ברגע שאתה שחקן מרכזי בקבוצה, אתה לא מסתכל רק על עצמך, אלא על כל הווייב של המועדון ומבין שאיך שאתה נראה היום, ככה ייראה כל השבוע שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully