וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א ניסו להסתער וגידפו את שחקני ריינה. איינבינדר: "המצב קשה"

עודכן לאחרונה: 22.4.2023 / 22:47

הפועל ת"א בלחץ אחרי ההפסד לריינה: "קיבלנו סטירה מצלצלת, נקווה שהיא תעיר אותנו". סילבס: "הלחץ מדבר". מימר: "הרבה אופי, הרבה לב, וזה הקסם של ריינה השנה"

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 2:1/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה להסתבך בתחתית. לאחר ההפסד 1:0 להפועל חיפה בשבוע שעבר, נכנעו היום (שבת) האדומים 2:1 בידי בני ריינה המפתיעה, וכעת, אחרי הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, חיים סילבס ושחקניו רחוקים שש נקודות מעירוני קרית שמונה, שתפגוש בהמשך את סקציה נס ציונה ועשויה לצמק את הפער לשלוש נקודות בלבד (עם הפרש שערים עדיף). מנגד, ריינה רשמה משחק שישי ברציפות ללא הפסד, חלפה על פני הפועל תל אבי בטבלה ועשתה צעד ענק אל עבר הבטחת ההישארות. לוקאס שפנדלהופר (25) ומארק קוסטה (82) כבשו אל מול ההגנה האומללה של היריבה, הקהל האדום איבד סבלנות והגיב בשריקות בוז מספר פעמים במהלך המשחק - כולל בשריקת הסיום. ליעד רמות רק צימק (90+2).

אחרי המשחק עשרות אוהדים של הפועל תל אביב ניסו להסתער וגידפו ביציאה מהאיצטדיון את אריק ינקו, ניר ברדע וסעיד בסול כשיצאו מבלומפילד, אבל כוח שהיה במקום הפריד בין הצדדים והרחיק את האוהדים.

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
מסתבך. סילבס/אריאל שלום

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הישאם לאיוס שחקן הפועל תל אביב בעימות עם לואי חלף שחקן מכבי בני ריינה. אריאל שלום
ערב מתסכל ומתוח, וזה ממש לא נגמר. הפועל תל אביב/אריאל שלום

"הסתבכנו, מהרגע שהגעתי לפה אנחנו באיזורים האלה", סיכם חיים סילבס. "ישכחו איך המשחק הזה היה, יזכרו רק את התוצאה. בקושי שיחקו במחצית השנייה, במשחק תחתית כזה אתה לא יכול לספוג באחוזים גבוהים, בטח לא ממצבים נייחים. כשזה קורה צריך לרדוף. ניסינו מימין, משמאל, הלחץ מדבר, זה ברור, בטח מול קבוצה שיוצאת למינימום התקפות. זה היה קשה וזה ימשיך להיות קשה. נמשיך עד הסוף, בסופו של דבר נישאר בליגה. נעשה את זה".

המאמן הוסיף ואמר: "כבר ניצחנו משחקים עם הסגל הזה, ידעתי בדיוק לאן אני נכנס, ידעתי שקל זה לא יהיה. זאת אחריות שלי ואני לא אבוא ואגיד שאין כלים. אני צריך למצוא את הדרך להשאיר את הקבוצה בליגה. אנחנו מסובכים טיפה, אבל נמשיך, נילחם ונעשה מה שצריך לעשות. מה משאיר אותי אופטימי? יש לנו שחקנים שיודעים להתמודד. אנחנו בתקופה קצת פחות טובה, אבל נרענן את השורות ונגיע מוכנים למשחקים שנותרו".

דן איינבינדר הוסיף: "המצב שלנו קשה מאוד. ככל שנבין את זה היום, עכשיו, הרגע, ככה יהיה לנו הרבה יותר קל להתמודד. כדאי שנסתכל למציאות בעיניים. אהיה חייב לתת מעבר, יחד עם עוד כמה שחקנים לקחת הרבה אחריות ולעזור לחבר'ה הצעירים. צריך להבין שהמועדון הזה הרבה יותר גדול מאיתנו, נצטרך להשאיר אותו בליגה בכל צורה שהיא. קיבלנו היום סטירה מאוד גדולה, מצלצלת, שהולכת לכאוב הרבה זמן. אני מקווה שהיא תעיר אותנו. הגיע לנו להפסיד היום. המשחק לא נוהל היום כמו שצריך. היו צריכים להתייחס למשחק הזה בצורה אחרת, כדי שיתנהל בצורה יותר בוגרת ומנוסה. אבל זה לרגע לא לוקח משהו מזה שהיינו צריכים להפסיד".

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים עם לוקאס שפנדלהופר. אריאל שלום
קרובים מתמיד להבטיח הישארות. שחקני ריינה חוגגים/אריאל שלום

שחקני ריינה חגגו בחדר ההלבשה עם שירה וקריאות ניצחון רמות. שרון מימר אמר על רקע השאגות: "אלה לא חגיגות הישארות, אלא של ניצחון מאוד חשוב. עשינו צעד גדול מאוד, אבל אנחנו לא שם לא תיאורטית ולא מעשית. יש לנו עוד שלושה משחקים כדי להשלים משימה מדהימה. השחקנים עושים את העבודה במאני טיים, ומי שלא כאן לא מבין את המשמעות של זה. הרבה אופי, הרבה לב, וזה הקסם של ריינה השנה. כשאתה לוקח קבוצה שעלתה, מסמנים אותה. גם אין לה ניסיון, והכל הולך נגדך. אבל אני אוהב אתגרים, זו פעם חמישית שאני מגיע לקבוצה מתחת לקו האדום. אם אצליח להשלים את המשימה, זה יהיה הישג מדהים עבורי".

אריק ינקו: "בחודש האחרון עשינו תוצאות מדהימות. הבנו את הסיטואציה שבה היינו, האמנו בקבוצה וביכולות שלה, ועשינו צעד משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully