וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי הגיע עם "מבט רצחני", ועקץ: "לא רק לדריימונד יש 'היסטוריה'"

כוכב גולדן סטייט שלח מסר לליגה אחרי ההצגה והניצחון על סקרמנטו שהציל את העונה: "אנחנו יודעים לצאת ממצבים קשים". עכשיו קר כבר "לא יכול לחכות" לקאמבק של דריימונד, ומהלל את השחקן הכי אנדרייטד של השושלת ש"נכנס לזון כמו סטף וקליי"

לוס אנג'לס לייקרס מתאמנת לקראת פתיחת הפלייאוף/מתוך יוטיוב

בלי דריימונד גרין, כשגם גארי פייטון ג'וניור נעדר, גולדן סטייט ידעה שהיא חייבת להתעלות בהגנה כדי להציל את העונה. הווריירס כבר היו בכל מיני מצבים יחד בשנים האחרונות, אבל מעולם לא נקלעו לפיגור 2:0 בסדרה. אחרי הניצחון 97:114 הלילה (בין חמישי לשישי) שצימק ל-2:1, הם חוזרים להאמין שהשושלת שבנו מסוגלת לסמן עוד וי על משוכה מנטלית גבוהה מאוד.

"היה מאמץ קבוצתי פנטסטי. ללא דריימונד וגארי, החבר'ה רצו להוכיח שיש להם את מה שנדרש בהגנה גם כן. כולם הביאו את האנרגיות, הקשיחות והאינטליגנציה שנדרשת למשחק מהסוג הזה", התמוגג סטיב קר בסיום.

קר קיבל עוד התעלות אופיינית של סטף קרי, שצלף 36 נקודות והיה נראה בלתי ניתן לעצירה מההתחלה ועד הסוף. "אני אוהב את המומנטום שיצרנו הלילה, אנחנו חייבים לנצל אותו ולהמשיך איתו הלאה", אמר קרי, ושיבח אף הוא את חבריו לקבוצה: "כולם הגיעו עם האנרגיות הנכונות כדי להוכיח שאנחנו עדיין בחיים. הבנו שאם נפסיד את המשחק הזה, העונה שלנו פחות או יותר כבר תיגמר". בריאיון סיום המשחק קרי עקץ את ה-NBA, שבנימוקי ההחלטה להשעות את דריימונד גרין מהמשחק הסבירה ש"יש לו היסטוריה של התנהגות בלתי ספורטיבית".

"אומרים שלדריימונד יש 'היסטוריה' - גם לנו יש היסטוריה, אנחנו יודעים איך להתאושש מהפסדים ואיך לחזור ממצבים קשים", אמר קרי, ושלח מסר. סטיב קר טוען שידע שקרי יספק ערב גדול עוד לפני שריקת הפתיחה. "ראיתי את המבט הרצחני הזה בעיניים שלו. הסתכלתי עליו לפני המשחק ובמהלך המשחק בפסקי זמן, וראיתי כמה הוא ממוקד. הוא היה יוצא מהכלל היום".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
אופי, וכישרון. קרי חוגג/רויטרס

האקס פקטור של הווריירס היה קוון לוני, שאמנם קלע רק 4 נקודות אבל הצטיין בכל פרמטר אחר. הוא הוריד 20 ריבאונדים (שווה לשיא הקריירה שלו בפלייאוף), הוסיף 9 אסיסטים והקשה על דומנטאס סאבוניס בהגנה.

"זה קוון. הוא עשה את זה בכל כך הרבה משחקי פלייאוף, הוא אחד השחקנים הכי חכמים שיצא לי להכיר, הוא לא עושה אף טעות, והוא הפך לאחד הריבאונדים הכי טובים בליגה", הילל קר. "ההגנה שלו, תשומת הלב שלו לפרטים, החיבור שלו לחברים לקבוצה - פשוט נפלא לראות את זה. הוא מגיע לעבוד בכל יום, לעולם לא מחמיץ אימונים, לעולם לא מחמיץ משחקים, הוא תמיד נשאר יציב ועם רגליים על הקרקע".

לוני, שהוגדר הבוקר בארצות הברית כ"שחקן הכי אנדרייטד של השושלת", הסביר בסיום ש"לפעמים בתור ריבאונדר, אתה נכנס לזון. זה כמו הזון שסטף וקליי נכנסים אליו כשהם לא מסוגלים להחטיא שלשות". המאמץ הקבוצתי, לדבריו, נבע בכך ש"אנחנו קבוצה עם המון גאווה, ואנחנו יודעים כיצד להגיב כשאנחנו עם הגב לקיר. ברגעים כאלה, אנחנו תמיד מופיעים. אני חושב שדריימונד ידע את זה, הוא ידע שנגיב כמו שצריך, הוא ידע שאפשר לסמוך עלינו".

עוד בוואלה!

קרי הציל את הווריירס, בוקר התפוצץ, אמביד ניצל מהרחקה וניצח

לכתבה המלאה
קוון לוני, גולדן סטייט ווריירס, מול דומנטאס סאבוניס, סקרמנטו קינגס. Ezra Shaw, GettyImages
התעלות ברגע האמת. קוון לוני מול סאבוניס/GettyImages, Ezra Shaw

עכשיו גולדן סטייט כבר לא יכולה לחכות למשחק 4, ולקאמבק של גרין. עוד לפני המשחק סטיב קר הבהיר שהוא לא שותף לביקורת על גרין, ואמר ש"בלעדיו אנחנו לא זוכים באף אליפות. זאת האמת...נלך למלחמה עם דריימונד בכל יום, בכל שעה". גרין אף ערך שיחת מוטיבציה לשחקנים לפני המשחק, ו"נראה רעב יותר מאי פעם".

"הוא המנוע שלנו, ועכשיו אנחנו כבר לא יכולים לחכות לו. איתו יהיה לנו הרבה יותר קל", הבטיח מוזס מודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully