וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הרביעי בסכנה? השפעת הערעור של יובנטוס על איטליה

הביאנקונרי זינקו למקום השלישי, עדיין נלחמים עם רומא על תואר אירופי, בעוד אינטר ומילאן יחפשו כרטיס לגמר המפעל הבכיר. כך עשויה הקבוצה הרביעית בליגה האיטלקית לאבד את מקומה בליגת האלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.4/ספורט1

החזרת 15 הנקודות שהופחתו ליובנטוס העונה בעקבות פרשת ניפוח סכומי ההעברות עשויה לשנות את תמונת הליגה האיטלקית לחלוטין. הגברת הזקנה טיפסה בחזרה עד המקום ה-3 וכעת היא עם 59 נקודות מתחת לנאפולי ולאציו ומעל רומא, מילאן, אינטר ואטאלנטה - כאשר כולן מתחרות על הכרטיסים לליגת האלופות, הליגה האירופית והקונפרנס ליג בעונה הבאה.

מלבד הזינוק של יובנטוס, גם העפלתן של אינטר ומילאן לחצי גמר ליגת האלופות תוכל לשנות את תמונת העולות לליגת האלופות בעונה הבאה, ואפילו לג'אלורוסי יש חלק בעניין. בעונה רגילה, ארבעת המקומות הראשונים בליגה האיטלקית זוכים בכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. במידה וישנה זוכה מליגת האלופות והליגה האירופית מאותה הליגה, נוצר מצב בו הקבוצה שתסיים במקום הרביעי לא תזכה לכרטיס לליגת האלופות, אלא רק לליגה האירופית, והמדורגת 5 או 6 תקבל את הכרטיס לקונפרנס ליג, אך בכל זאת יהיו 5 נציגות מארץ המגף במפעל האירופי הבכיר.

עוד בכדורגל עולמי

שחקן יובנטוס, חואן קואדרדו, מתעמת עם שחקן יובנטוס, רומלו לוקאקו. רויטרס
הקרב על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה הסתבך/רויטרס

התרחיש הזה יכול לקרות במצב בו אינטר או מילאן תזכה בגביע עם האוזניים הגדולות, מי מהן שתמשיך עד גמר ליגת האלופות, ואם יובנטוס או רומא ימשיכו כל הדרך עד זכייה במפעל השני החשוב ביותר לקבוצות באירופה, כאשר הערב (חמישי) הן ייפגשו את ספורטינג ליסבון ופיינורד בהתאמה בקרב על הכרטיס לחצי גמר הליגה האירופית. במקרה החריג הזה, תוכל להיות סיטואציה בה, כפי שהטבלה מסודרת כעת, בה מילאן ויובנטוס ייזכו במפעלים האירופיים, ולמרות שהרוסונרי יסיימו רק במקום החמישי בליגה האיטלקית, הם "יגנבו" מרומא יחד עם הביאנקונרי את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו עם גביע הקונפרנס ליג, 2022. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
ישיג תואר אירופי נוסף וידיח איטלקית אחרת? מוריניו/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

משחקי המחזור ה-31 באיטליה:

ורונה - בולוניה
סלרניטנה - ססואולו
לאציו - טורינו
סמפדוריה - ספציה
אמפולי - אינטר
מונצה - פיורנטינה
אודינזה - קרמונזה
מילאן - לצ'ה
יובנטוס - נאפולי
אטאלנטה - רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully