וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש נקודות הופחתו ממאזנה של בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 13:51

הקבוצה מהבירה נענשה על פריצת האוהדים לדשא מול סכנין. בית"ר ספגה גם עונש הפחתת 3 נק' על תנאי, 3 משחקי רדיוס וקנס של 50 אלף שקל. הדיינים: "נעשו אפס ניסיונות להילחם בתופעות הללו, רף האלימות מגיע לשיאים חדשים. זה יכול היה להסתיים באסון כבד"

המהומה במשחק של בני סכנין מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בין הדין של ההתאחדות לכדורגל גזר היום (חמישי) על בית"ר ירושלים עונש של הפחתת שלוש נקודות בפועל, זכר להתפרעות האוהדים במשחק מול בני סכנין ביום ראשון. כזכור, חלק מהאוהדים הירושלמים פרצו לכר הדשא במהלך המשחק בפתח תקוה והתעמתו עם המאבטחים. לצד העונש בפועל, נענשו הירושלמים בעונש של הפחתת שלוש נקודות על תנאי (לשנה) ושלושה משחקי רדיוס אותם ירצו בעונה הבאה, בנוסף לקנס כספי של 50 אלף שקל. במועדון מתכוונים לערער על ההחלטות.

חרף הפחתת הנקודות, בית"ר ירושלים לא בסכנת ירידה. לקבוצה מהבירה יש כעת 34 נקודות והיא ירדה למקום השלישי בפלייאוף התחתון, אך במאזנה 10 נקודות יותר מעירוני קרית שמונה, שמתחת לקו האדום.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
ההתפרעות עלתה ביוקר. אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את חוסה רודריגס בעונה הבאה

לכתבה המלאה

"לבית"ר, שהפכה בת בית קבועה באולמות בית הדין, היסטוריה ארוכה מאוד רק בעונה זו של העמדות לדין בגין מעשי אוהדיה לצד אפס ניסיונות בעונה זו להילחם בתופעות אלו מבית, אולי כמדיניות המועדון, זאת אין לדעת", כתבו הדיינים בהחלטתם. "אולם נראה כי הפעם עברו מעשי אוהדיה של הנאשמת כל גבול וגרמו למראות אלימים של קרבות בין אוהדים למאבטחים ולכח שיטור, אותם לא ראינו שנים ארוכות בכדורגל הישראלי, ואשר בקלות היו יכולים להסתיים באסון כבד.

"רף האלימות של מעשי אוהדי הנאשמת, הולך ועולה ומגיע לשיאים חדשים שלא נראו כמותם כאמור שנים רבות וקיים החשש הכבד כי רף מעשים אלו רק ילכו ויתגברו. טענות ההגנה אותם השמיעו נציגי הנאשמת, אשר כללו בין היתר טענות לגבי מיקומם כביכול של אותם אלו שירדו אל כר הדשא - בתוך או מחוץ לו, כוונתם, הסיבה בגינה התחילו המהומות והיות המשחק שלא במגרשה הביתי של הנאשמת - לאו טענות הן ואין בהן על מנת להקל על הנאשמת... כשאלו הם פני הדברים הרי שהחלטנו כי כגודל המעשים וכהיקפם, כן יהא העונש שייגזר על הנאשמת, בבחינת קריאת השכמה אחרונה ומוחלטת לנאשמת לבחון את דרכה ולבחון את דרכי מלחמתה בתופעות אלו , על מנת לחדול אוהדיה ממעשים אלימים אלו".

עוד הוסיפו הדיינים כי "כפי שהסכימו ביניהן הנאשמות במהלך הדיון, מומלץ כי יפנו אל ההתאחדות והמינהלת בבקשה כי משחקיהן הבאים יתקיימו ללא קהל קבוצת החוץ, כפי שנעשה בעבר ואף ייושם למשך מספר שנים ע"י הקבוצות".

אוהדי בית"ר ירושלים מתפרעים במשחק מול בני סכנין/דוברות המשטרה

במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המפגש עם הפועל חדרה לפני שהתברר העונש, התייחס המאמן יוסי אבוקסיס לסוגיה ואמר: "אני לא חושב שצריך להוריד לבית"ר ירושלים שלוש נקודות. קרה משהו שאסור שיקרה, אבל אוהדי בית"ר לא פרצו לכר הדשא אלא לשולי הדשא. יש הבדל גדול מאוד. הם לא פוצצו את המשחק, הם פרצו לשולי הדשא שגם זה אסור שיקרה, אבל כל זה קרה בעקבות מה שאומרים שהיה עם המאבטחים וכו'. צריך לתת עונש, אני מסכים, אבל להוריד שלוש נקודות, אפילו שזה לא רלוונטי מבחינת הטבלה, אני חושב שזה עונש חמור".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר. דני מרון
"עונש חמור". אבוקסיס/דני מרון

בני סכנין, שאוהדיה הדליקו אבוקות והשליכו רימוני עשן, נענשה בעונש על תנאי של הפחתת שלוש נקודות לשנה, ועונש על תנאי של שני משחקי רדיוס במקרה חוזר של התפרעות אוהדים, לצד קנס כספי של 35 אלף שקל בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully