וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "אני לא מתכוון להסביר לכל אחד את פשר החילופים שלי"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 13:01

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט1): "כשאנחנו לא מנצחים, אז מחפשים סיבות". על עתידו: "התפקיד שלי הוא לנצח"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

אחרי ה-1:1 המאכזב בבית עם מ.ס. אשדוד, תקווה מכבי תל אביב לשוב למסלול הניצחונות ותתארח בשבת (20:00, ספורט1) אצל מכבי נתניה במסגרת הפלייאוף העליון. אייטור קראנקה צפוי להחזיר להרכב את דור פרץ ולוותר על גבי קניקובסקי או פארפה גיאגון. היום ערכה הקבוצה מסע"ת לקראת נתניה ובה המאמן התייחס בין היתר גם לעתידו במועדון.

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה. שלומי גבאי
לא מתעסק בעתידו. קראנקה/שלומי גבאי

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קראנקה פתח במסע"ת ואמר: "אנחנו רוצים להמשיך להיות בלתי מנוצחים בפלייאוף. יש שיפור, אבל אנחנו צריכים לנצח את המשחקים שנשארו לנו כדי להיות בתמונה. נגד נתניה ונגד כל קבוצה אנחנו צריכים לשחק באינטנסיביות גבוהה. אנחנו צריכים להגיע למשחקים בגישה כזו, אחרת אין סיכוי לנצח משחקים".

על חוסר העקביות של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה: "שיחקנו הרבה יותר טוב מול אשדוד. היינו צריכים לנצח ועבורי זה חשוב לנצח משחקים, אבל חשוב גם להשתפר והשתפרנו. ככל שנהיה טובים יותר עם הכדור, התוצאות יגיעו".

על הביקורת נגד החילופים שלו במשחק נגד אשדוד (הוצאת יובאנוביץ' ודן ביטון): "אני לא צריך להסביר. אני עובד עם השחקנים ויודע מה הקבוצה צריכה. בלתי אפשרי להסביר לכל אחד את החילופים. כשאנחנו מנצחים הכול בסדר, כשאנחנו מפסידים אז זה בגלל שההוא לא משחק וזה לא משחק".

על עתידו הלא ברור במכבי תל אביב: "זו העבודה של הכתבים לשאול על העתיד שלי. אני צריך לעבוד ולנצח משחקים. זה התפקיד שלי. הקבוצה טובה יותר עכשיו, עם מנטאליות טובה יותר וזה מה שחשוב עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully