וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את חוסה רודריגס בעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 7:45

הקשר הספרדי שזכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות ולא מצא את מקומו בבלגיה העונה נמצא על הכוונת של אבוקסיס. גם חוגי ומתן חוזז על הפרק

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

בבית"ר ירושלים רוצים להתחזק בעונה הבאה בקשר אחורי זר, ובשבועות האחרונים יצרו במועדון קשר עם קשר מכבי חיפה עד הקיץ שעבר, חוסה רודריגס, בניסיון לצרפו לקבוצה לקראת העונה הבאה. בשלב זה ישנם פערים בין דרישות השכר של השחקן לקבוצה, כאשר העובדה שהספרדי לא השתלב השנה באוניון סן ז'ילואז הבלגית, נחתך ולא שיחק מנובמבר גורמת לכך שלא כל הגורמים בבית"ר שלמים לגבי צירופו האפשרי בקיץ.

שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא חלוץ בני סכנין דור חוגי, שכבר היה קרוב להצטרף לבירה בינואר. לחוגי חוזה לעונה נוספת בוויסלקה קרקוב הפולנית, שמוכנה להתירו. גם שמו של מתן חוזז נמצא על הפרק לקראת העונה הבאה, כאשר אבוקסיס רוצה לצרף לפחות שני שחקנים חדשים לחלק הקדמי שיהוו תחרות, כנף וחלוץ ישראלים.

חוסה רודריגס, מכבי חיפה. אודי ציטיאט
שוב בליגת העל? חוסה רודריגס/אודי ציטיאט

עוד בליגת העל

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במועדון ימתינו לראות מה העונש שיספגו מבית הדין בעקבות הדיון אתמול ואירועי המשחק נגד בני סכנין. אם יהיה חמור מדי, במועדון יערערו על כך. לאחר שיחות בין ברק אברמוב למוחמד אבו יונס אתמול, בקרוב תוגש בקשה מסודרת של שני המועדונים לעריכת המשחקים בין הקבוצות ללא קהל חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully