וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה טוען ש"לצ'לסי אין מנהיג". למפארד יודע: "יידרש תהליך"

חלוץ העבר ביקר: "לא מזהה את המועדון שלי. חייבים לחזור למקורות". המנג'ר רשם הפסד רביעי רצוף, ובאנגליה כבר תוהים: "איך יגיב?". ויש גם מי שבטוח כי "זה בהחלט שיפור"

העונה האומללה של צ'לסי נמשכה אמש (שלישי) עם הפסד ביתי 2:0 לריאל מדריד שהדיח אותה מליגת האלופות. בהשוואה למשחקיה האחרונים, צ'לסי הציגה יכולת משופרת מול ריאל והגיעה ללא מעט הזדמנויות, אבל לא הצליחה להכניע את טיבו קורטואה שהצטיין שוב בין הקורות.

מנגד, ההגנה של צ'לסי לא עשתה את העבודה גם הפעם, ואפשרה לרודריגו להבקיע צמד קל, אחד מהשערים ממש מול שער ריק. יחד עם ההשפלות בליגה וההתנהגות בתמוהה לפרקים של הבעלים טוד בוהלי, שהשקיע מאות מיליוני ליש"ט ברכש ולא רואה תוצאות, צ'לסי ואוהדיה עוברים תקופה קשה מאוד.

אנגולו קאנטה שחקן צ'לסי מאוכזב אלרי ההפסד לריאל מדריד. רויטרס
גם הוא החמיץ. קאנטה/רויטרס

עוד בנושא

טיאגו סילבה, שחקן צ'לסי, אחרי עוד הפסד. רויטרס
העונה הלכה. סילבה/רויטרס

המאמן הזמני פרנק למפארד אמור היה לייצב את הספינה, אבל מול ריאל מדריד הוא ספג הפסד רביעי רצוף (הרצף הכי גרוע של המועדון מאז 1993), וגם הוא כרגע נראה חסר אונים בתפקיד בו החליף את גרהאם פוטר. "הייתי מת להיות עכשיו בראש של פרנק למפארד", אמר פרשן "BT Sport" ריו פרדיננד, "מה הוא הולך לעשות עכשיו?". צ'לסי לא הצליחה לכבוש בשני משחקים בשלב נוקאאאוט לראשונה מאז שהפסידה לליברפול 1:0 בסיכום צמד מפגשי חצי הגמר בעונת 2004/5.

קונור גלאגר דווקא יצא מעודד. "אני מרגיש ששיחקנו טוב ושהיו לנו הרבה הזדמנויות", אמר, "אבל בכדורגל אתה חייב לנצל את המצבים, וברור שאנחנו שבורים. לא הייתה לנו רגל מסיימת, אבל זה בהחלט שיפור ביחס למשחקים האחרונים. כשדחפנו קדימה בכמה הזדמנויות עם הרבה שחקנים, ריאל הצליחה לתפוס אותנו".

לדברי למפארד, "שיחקנו טוב במשך 60 דקות. היו לנו הזדמנויות ממש טובות. אבל ברמות האלה אתה חייב לנצל אותן. זה לא היה הלילה שלנו". האם העונה נגמרה? "אנחנו משחקים עבור צ'לסי", אמר למפארד, שרשם ניצחון אחד בלבד ב-18 המשחקים האחרונים שלו כמאמן, "לא אתן לאף שחקן לשחרר עכשיו ולוותר על העונה, הסטנדרט חייב להיות כמו היום בשעה הראשונה. אני לא יכול להתלונן על ההופעה של השחקנים שלי, היא הייתה טובה. זה מראה שיש אצלנו התקדמות ממשחק למשחק. אבל ברמה הזאת הדבר הכי חשוב זה התוצאה".

פרנק למפארד מודה לאוהדי צ'לסי. רויטרס
ניצחון אחד בלבד ב-18 משחקיו האחרונים כמאמן. "סופר פרנק" למפארד/רויטרס

מי שהביע ביקורת נוקבת הוא אגדת המועדון וכוכב הזכייה הראשונה בליגת האלופות, ב-2012 - דידייה דרוגבה. חלוץ העבר אמר בתפקידו הנוכחי כפרשן הרשת הצרפתית "+Canal": "צ'לסי צריכה לחזור למקורות והערכים שהיו לה. אני כבר לא מזהה את המועדון שלי. יש בעלים חדשים וחזון חדש. ברור שמנסים להשוות את זה למה שקרה בעידן אברמוביץ', כשהביאו המון שחקנים, אבל אז התקבלו החלטות חכמות. להביא שחקנים כמו פטר צ'ך, אנדריי שבצ'נקו, הרנן קרספו, מייקל אסיין, דידייה דרוגבה, פלורן מאלודה, והרשימה נמשכת - זה היה כדי לזכות בתארים. אלה שחקנים עם ניסיון מסוים. עכשיו האסטרטגיה שונה. אנחנו מהמרים על צעירים, אבל קשה למנג'ר לנהל חדר הלבשה עם יותר מ-30 שחקנים. חסרים לצ'לסי מנהיגים. אתה צריך שחקנים שמשתלטים על המשחק, שלוקחים אחריות. צריך שחקן שיגרום לקצת טירוף באצטדיון".

למפארד סירב להגיב לדברים שאמר חברו לקבוצה לשעבר, אך טען: "אנשים יעשו עניין גדול מהעונה הזאת של צ'לסי, כי זה מועדון שכל כך הצליח. המציאות היא שהמועדון יחזור למקום שלו וזה ידרוש עבודה ואולי גם תהליך מסוים. הרבה מועדונים בפרמיירליג היו חולמים על ההצלחה שלנו בליגת האלופות ב-20 השנים האחרונות. השנה אנחנו לא במקום שרצינו להיות, ויש סיבות למעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully