וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: דריימונד גרין לא יושעה ממשחק 3, למרות הדריכה

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 23:53

על פי הערכות, "לאור הנסיבות סביב ההרחקה", גרין רק יספוג קנס ויעמוד לרשותה של גולדן סטייט, שנמצאת בפיגור 2:0 מול סקרמנטו

דריימונד גרין עומד לצאת בזול: על פי דיווחים בארה"ב, שחקנה של גולדן סטייט לא יושעה ממשחק מספר 3 בסדרה מול סקרמנטו, למרות שנראה דורך באגרסיביות על דומנטיס סאבוניס. "נראה כרגע מאוד לא סביר שגרין יושעה מממשחק 3", עדכן כתב "אתלטיק" שאמס שארניייה, "ההערכה היא שגרין ייקנס, אבל הוא כן יעמוד לרשות הווריירס לאור הנסיבות סביב ההרחקה".

אתמול (בין שני לשלישי) גרין הורחק בעקבות תקרית שהסעירה את חובבי הכדורסל בארה"ב. 7:03 דקות לסיום משחק 2 מול סקרמנטו, גרין נראה דורך בעוצמה על דומנטאס סאבוניס כששחקן הקינגס שוכב, אחרי מאבק על ריבאונד. גרין וסאבוניס התעמתו לאורך כל המשחק, אחרי שניכרה מתיחות ביניהם גם במשחק הראשון, אבל אחרי העבירה הקשה המדוברת, השופטים צפו בהילוכים החוזרים והחליטו להרחיק אותו מיידית.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, דורך על דומנטס סאבוניס, שחקן סקרמנטו קינגס. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, דורך על דומנטס סאבוניס, שחקן סקרמנטו קינגס/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

גרין ורבים אחרים טענו כי סאבוניס תפס לו ברגל, טענה שאכן נראתה סבירה. עם זאת, על פי צילום מזווית אחרת נראה כי סאבוניס בקושי תפס לו את הרגל, בעוד שהתנועה של גרין נראתה מכוונת.

יש לציין כי אחרי התקרית גרין ביקש לעבור צילום בקרסול שלו, כשהוא טוען שהוא נפצע בעקבות ניסיון התפיסה של סאבוניס. הליטאי, מנגד, התלונן שהוא סובל מכאב בטן ובצלעות, והסביר ש"רק רציתי להגן עת עצמי". כך או כך, סקרמנטו מוליכה 0:2 בסדרה מול האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully