וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הציגה את "המשחק הכי טוב העונה", ואולי זה רק ממחיש את הפספוס

אחרי ההצגה מול לידס, האדומים רשמו כמות משחקים עם שישייה או יותר כמו כל קבוצות הפרמיירליג יחדיו, אך עדיין תקועים במקום השמיני. קלופ התלהב: "הכל היה מבריק, הלחץ הכי טוב זה שנים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

ליברפול כבשה שישייה בשלושה משחקי פרמיירליג שונים העונה, בדיוק כמו כל יתר קבוצות הליגה האנגלית גם יחד, ואולי זה רק ממחיש יותר עד כמה העונה הזו של המייטי רדס מפוספסת ומוזרה. שחקניו של יורגן קלופ דרסו 1:6 את לידס יונייטד לעיני אוהדיה אמש (שני) ורשמו את הניצחון הגבוה בתולדות המועדון באצטדיון אלנד רואד, אך עדיין נמצאים רק במקום השמיני ורחוקים תשע נקודות מהכרטיס לליגת האלופות.

עוד כדורגל עולמי

פותחת עוד חזית עם צ'לסי: טוטנהאם צפויה לפנות ללואיס אנריקה
בדרך למעבר יוקרתי? דיווח: "אייאקס בעקבות ליאל עבדה"
דני אלבס הודה בפני השופטת: קיימתי יחסים מלאים עם המתלוננת

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
התליין הקבוע של לידס. סלאח/רויטרס

"אם נשיג את התוצאות, נסתכל על הטבלה בסוף העונה. באשר לליגת האלופות, בכל מקרה נהיה תלויים בתוצאות הקבוצות האחרות. יכול להיות שהן ינצחו את כל המשחקים. ברייטון עדיין לפנינו, כך שאין מה לדאוג לזה", אמר קלופ אחרי שמה שהוגדר על ידו כ"משחק הטוב ביותר של ליברפול העונה".

"לא יודע מאיפה להתחיל. כל המשחק היה מבריק מלבד כמה רגעים, היינו בסופר שליטה", התלהב המנג'ר הגרמני. "הלחץ היה הכי טוב זה שנים. לא מתרגש מהשישייה, אלא מהיכולת. זה מה שרציתי לראות. בנינו על המשחק נגד ארסנל, אנחנו צריכים לשחזר את מה שעשינו הערב שוב ושוב".

מוחמד סלאח שוב היה ה"תליין" מבחינתה של לידס. אף שחקן של ליברפול לא כבש נגדה יותר לאורך ההיסטוריה, כאשר המצרי הגיע אמש לתשעה שערים במפגשים בין הקבוצות ועל הדרך גם הפך לשיאן כל הזמנים בפרמיירליג בשערים עם רגל שמאל - 107, שניים יותר מרובי פאולר בזכות הצמד שירה לרשת של הלבנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיוגו ז'וטה שחקן ליברפול כובש מול אילן מלייה שוער לידס. רויטרס
סוף סוף קטע את הבצורת. ז'וטה/רויטרס

גם דיוגו ז'וטה הבקיע צמד, ובכך מצא את הרשת לראשונה העונה ושבר בצורת של יותר משנה (1,687 דקות משחק ליתר דיוק), אחרי שחזר בחודש פברואר מפציעה קשה. "סוף סוף, זאת הייתה עונה קשה בשבילי ובשביל הקבוצה, מרגיש הקלה גדולה. אני מרגיש טוב ורוצה תמיד להיות מעורב. שיחקנו ממש טוב במיוחד במחצית השנייה".

הפורטוגלי התייחס לחוסר היציבות של ליברפול העונה: "במשחקים מסוימים נראינו מאוד טוב, ובאחרים הדברים לא הקליקו, במיוחד בחוץ. אבל זה כבר היסטוריה ואנחנו צריכים להמשיך לשחק כמו הערב, כי אנחנו מסוגלים. כבר עשינו תוצאות גבוהות העונה, אנחנו רק צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע לקראת המשחק הבא".

קלופ פירגן לחלוץ המתאושש: "סופר משחק שלו. כולם מאתגרים אחד את השני באימונים, עכשיו סוף סוף כולם חזרו ואני מקווה שיישארו בריאים. הרבה שחקנים היו ראויים לפתוח הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully