וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי בונה על חזרת אוסימן, פיולי: "מילאן לא תשנה סגנון בגללו"

מלך השערים הניגרי צפוי לפתוח בגומלין רבע גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00) בניסיון למחוק את הפיגור 1:0, קים וזמבו אנגיסה ייעדרו. ספאלטי: "הסיכון היחיד? השגת אושר עילאי". ז'ירו כשיר ויעלה בהרכב הרוסונרי

תקציר: בולוניה - מילאן/ספורט1

האם עונת השיא של נאפולי תרקיע לגבהים חדשים? המועדון מדרום איטליה נמצא בדרך הבטוחה לאליפות ראשונה מאז 1990, הגיע לראשונה לרבע גמר ליגת האלופות וחולם גם על חצי גמר היסטורי, אבל בדרך ניצבת מילאן, שנהנית מיתרון 0:1 מהמשחק הראשון וחגגה 0:4 מהדהד באצטדיון דייגו מראדונה רק בתחילת החודש. הרוסונרי רוצים לחזור למעמד חצי הגמר לראשונה מאז 2007, אז גם המשיכו לזכייה השביעית והאחרונה שלהם בתואר האירופי המרכזי.

העולה מרבע הגמר הכל-איטלקי הזה תארח ב-9-10 במאי את המנצחת במפגש בין אינטר לבנפיקה ליסבון (0:2 לנראזורי) כאשר גומלין חצי הגמר יהיה בחוץ שבוע לאחר מכן. גמר ליגת האלופות יהיה השנה באצטדיון האולימפי באיסטנבול, טורקיה, ב-10 ביוני.

ויקטור אוסימן באימון נאפולי. רויטרס
הנוכחות שלו משמעותית. ויקטור אוסימן/רויטרס

נאפולי

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי לא מצאה את הרשת בסן סירו בשבוע שעבר וכשלה בנושא גם ב-0:0 מול ורונה בליגה בשבת, אבל בשלהי המשחק הזה לפחות קיבלה בחזרה את ויקטור אוסימן. החלוץ הניגרי, מלך שערי הקבוצה העונה (21 בליגה ועוד 4 בליגת האלופות), התגבר על הפציעה ואמור לפתוח לראשונה אחרי כחודש.

מחליפו ג'יו סימאונה עדיין פצוע ופרט אליו ייעדרו שני שחקני הרכב משמעותיים מאוד: הבלם קים מין-ג'ה המוצהב והקשר האחורי אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה שהורחק בשבוע שעבר. את מקומם צפויים למלא, בהתאמה, חואן ז'סוס וטאנגי אנדומבלה. מתאו פוליטאנו עשוי גם הוא לקבל קרדיט על חשבון הירווינג לוסאנו.

במסיבת העיתונאים אמר ספאלטי: "אהיה שמח מחר רק אם נעבור שלב, לא אתנחם בהופעה אדירה והדחה. נצטרך ליצור מרווחים ולנצל אותם מיד, למסור מהר ולנצל מצבים. אנחנו קבוצה שצריכה לשחק כדורגל ולא בנויה על הברקות אישיות של שחקן כזה או אחר. חסרים לנו כמה שחקנים וננסה למצוא פתרונות. פנדלים? ברור שתרגלנו, אני מניח שכולם עושים את זה בשלבים האלה. מבחינתי אין סיכון במשחק הזה. הסיכון היחיד הוא להשיג אושר עילאי כי אף פעם לא היינו בשלב הבא. ואם נוכל לזכות, אז בכלל".

חואן ז'סוס, שימלא את מקומו של קים בהגנה: "אני מצפה שנאפולי תראה את האיכויות שלה. אנחנו מקדימים את מילאן ב-22 נקודות בטבלה, אנחנו יודעים איך הגענו לזה ונעשה את המיטב. יש למילאן התקפה חזקה עם לאאו, ז'ירו וברהים דיאס. נצטרך להיות זהירים מולם ולהחזיק בכדור. אם הוא יהיה אצלנו, הם לא יוכלו לעשות כלום".

עוד בוואלה!

רק 0:0 לנאפולי מול ורונה, מחליפי מילאן חילצו 1:1 בבולוניה

לכתבה המלאה
אוליבייה ז'ירו באימון מילאן. רויטרס
סטפנו פיולי הרגיע לגבי מצבו. אוליבייה ז'ירו באימון/רויטרס

מילאן

סטפנו פיולי השאיר בצד את המאבק על הטופ 4 בליגה ונתן מנוחה במשחק החוץ מול בולוניה ל-10 שחקני השדה שפתחו ברבע הגמר הראשון בשבוע שעבר. הכוונה ברורה: מילאן רוצה לחזור בכל מחיר לחצי גמר ליגת האלופות אחרי 16 שנות היעדרות. כולם צפויים לחזור יחד ולעזור לשוער מייק מניאן, שנמצא בכושר פנטסטי וצפוי לעבודה רבה מחר בנאפולי.

הספק היחיד היה לגבי אוליבייה ז'ירו הוותיק, שנפגע בעקב מתיקול של קים במשחק הראשון והתקשה להתאמן, אך המאמן פיולי עדכן כי הוא בסדר ויוכל לפתוח. ברהים דיאס ורפאל לאאו אמורים לסייע לו מהצדדים, אבל מילאן יודעת שרוב הזמן תצטרך להתגונן בצורה מחושבת.

במסיבת העיתונאים התייחס פיולי לחזרתו של אוסימן והבהיר: "מילאן לא תשנה את הסגנון שלה בגלל אוסימן. אנחנו יודעים שהוא חלוץ עוצמתי ומרשים שיודע להכריע, אבל לא נזוז מהקו שלנו. יש לנו יתרון מינימלי, עלינו לשמור על הסגנון שלנו כקבוצה ולנסות לשלוט בכדור כשמתאפשר. זה יהיה אלמנט חשוב במשחק. המסע שלנו החל לפני שלוש שנים ועכשיו אנחנו יכולים להגיע לחצי הגמר".

הבלם הדני סימון קיאר הוסיף: "נודה על האמת, לפני שלוש שנים אף אחד מאיתנו לא האמין שנהיה בעמדה כזו. אתה אף פעם לא יודע מתי הזדמנות כזו תחזור, אלו הרגעים בשבילם אנחנו משחקים כדורגל. הערב הזה בסן סירו בשבוע שעבר היה אחד מחוויות הכדורגל הטובות בקריירה שלי. ברור שיהיה שונה מחר, אבל זה נותן תחושות שלא תמצא בשום מקום אחר. בביקור הקודם באצטדיון הזה הלך לנו טוב, נקווה לחזור על כך. אוסימן? נתמודד איתו כמו שאנחנו מתמודדים עם חלוצים אחרים. זו לא עבודה של שחקן הגנה אחד אלא של כל הקבוצה".

סימון קיאר שחקן מילאן במסיבת עיתונאים. רויטרס
"הרגעים בשבילם אנחנו משחקים כדורגל". סימון קיאר/רויטרס

משחקי יום רביעי בליגת האלופות:

אינטר - בנפיקה (0:2 במשחק הראשון)

באיירן מינכן - מנצ'סטר סיטי (3:0 במשחק הראשון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully