וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "הסגל הזה גרם לי לשנות דעה כל כך הרבה פעמים"

מאמן ריאל מדריד החמיא לשחקניו, מיליטאו: "אני בדרך להיות הבלם הטוב בעולם". צ'לסי מחכה לנס בגומלין רבע גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00), אבל אפילו למפארד לא מאמין שאפשר לחזור מ-2:0

רבע הגמר - הגומליןהסתיים18/04/2023
צ'לסי
    0
    • (58) רודריגו
    • (80) רודריגו
    ריאל מדריד
    תקציר: צ'לסי - ברייטון 2:1/ספורט1

    ריאל מדריד העפילה לפחות לחצי הגמר ב-10 מ-12 השנים הקודמות בליגת האלופות, האם תעשה את זה בפעם ה-11? אלופת אירופה המכהנת נחתה בלונדון עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון וכמובן פייבוריטית ברורה להשלים את העבודה מול צ'לסי המאכזבת, שהפסידה בכל שלושת המשחקים מאז חזרתו של פרנק למפארד וגם לפני כן קרטעה בכל הגזרות.

    העולה מרבע הגמר הזה תארח ב-9-10 במאי את המנצחת במפגש בין באיירן מינכן למנצ'סטר סיטי (0:3 לאנגלים) כאשר גומלין חצי הגמר יהיה בחוץ שבוע לאחר מכן. גמר ליגת האלופות יהיה השנה באצטדיון האולימפי באיסטנבול, טורקיה, ב-10 ביוני.

    טיאגו סילבה עם קאי האברץ באימון צ'לסי. רויטרס
    יחזרו יחד ל-11? טיאגו סילבה עם קאי האברץ באימון/רויטרס

    צ'לסי

    המצב בצ'לסי, כאמור, לא מזהיר למרות השקעה של מעל 600 מיליון ליש"ט ברכש מאז הקיץ, והמאמן למפארד הבהיר: "כרגע אנחנו עסוקים יותר בשיחות ופגישות מאשר בתרגולים על הדשא. אנחנו מנסים לדבר עם השחקנים באופן אישי, לדעתי כמה מהם סובלים מחוסר ביטחון ולאו דווקא היעדר תשוקה או רעב. כולם רוצים להצליח בצ'לסי".

    הבלוז הצליחו לעבור חמישה מתוך שבעה מפגשי נוקאאוט בליגת האלופות שבהם הפסידו בחוץ במשחק הראשון, אבל הפעם גם האמונה במועדון לא רבה ואפילו למפארד הודה שבשלב זה המשימה מול ריאל "גדולה" על הקבוצה שלו. קאלידו קוליבאלי הפצוע ובן צ'ילוול המורחק ייעדרו מהסגל, כאשר טיאגו סילבה ואנגולו קאנטה יחזרו להרכב וכך גם ז'ואאו פליקס. קאי האברץ ערך אימון מלא וגם הוא נלקח בחשבון לגבי ה-11.

    קפה, השוער הבאסקי של צ'לסי, התייצב למסיבת העיתונאים ואמר: "מחר מצפה לנו משחק גדול וברור שלא יהיה קל. אנחנו לא צריכים לספק את הופעת חיינו, אלא לתת את המקסימום ולעשות את הדברים הנכונים. אסור לחשוב יותר מדי. נצטרך להגן טוב ולתקוף טוב, להראות שיפור לעומת מה שהיה בברנבאו. עלינו לשלוט במשחק ולייצר יותר מצבים כדי שנוכל להבקיע. המפתח הוא להיות קטלניים בשתי הרחבות".

    למפארד, שכשחקן היה שותף להנפה ההיסטורית ב-2012, הוסיף לאחר מכן: "ברור שאנחנו לא במקום בו רצינו להיות, אבל המילה שבורים היא קצת מוגזמת לטעמי. המיקום בליגה הוא ריאלי ואנחנו בפיגור 2:0 בהתמודדות הזו עם ריאל. נצטרך לעבוד כדי לצאת מזה, האווירה תהיה נהדרת, אבל חובת ההוכחה עלינו. אני חושב שמה שלא יקרה מחר, בכל אופן לא ישתווה לעונת הזכייה בליגת האלופות".

    עוד בוואלה!

    "ריאל מדריד מאשימה אותנו בשחיתות? זה המועדון שעשה הכי הרבה נזק לכדורגל"

    לכתבה המלאה
    קפה שוער צ'לסי במסיבת עיתונאים. רויטרס
    "לא צריכים לספק את הופעת חיינו". קפה במסיבת העיתונאים/רויטרס

    ריאל מדריד

    מנגד, ריאל מדריד התקדמה לשלב הבא ב-18 מ-19 מפגשי הנוקאאוט בהם ניצחה במשחק הראשון בהפרש של שני שערים או יותר, כשיוצא הדופן היחיד היה רבע הגמר מול מונאקו ב-2003/04. אז, הספרדים ניצחו 2:4 בבית, אבל הודחו בגלל שערי חוץ לאחר הפסד 3:1 במונאקו. פרט לכך, ריאל ניצחה תשעה מ-11 משחקיה האחרונים בליגת האלופות, כולל חמישה (מתוך חמישה) מול יריבות אנגליות.

    כצפוי, ויניסיוס וטוני קרוס שבו לסגל של הבלאנקוס אחרי שנעדרו מהניצחון על קאדיס בשבת והם צפויים לפתוח בהרכב של קרלו אנצ'לוטי מול האקסית. פדריקו ואלוורדה גם הוא בפנים, כשברקע הדיווחים בספרד לפיהם יחמיץ 4-12 משחקים בתחילת העונה הבאה בעקבות תקיפת אלכס באנה מוויאריאל. הנעדר היחיד מהסגל הוא פרלאן מנדי הפצוע.

    במסיבת העיתונאים אמר אנצ'לוטי לקראת המפגש עם אחת האקסית שלו: "אנחנו כשירים ומלאי מוטיבציה, כתמיד. אלו משחקים חשובים במפעל חשוב. נותרו 90 דקות וזה מפעל שהכול יכול לקרות בו. אנחנו מוכנים לשחק טוב ככל שאנו יכולים. קשה לדבר על ההרכב הפותח כי אני עשוי לשנות אותו. הסגל הזה גרם לי לשנות את דעתי כל כך הרבה פעמים, שזה יהיה חוסר כבוד כלפי אלו שמשחקים פחות אם אדבר על ה-11". על האפשרות שיעשה רבע גמר רביעי עם ריאל, הוסיף: "אי אפשר לזכות בכל פעם, המטרה היא תמיד להתחרות עד הסוף".

    אדר מיליטאו נשאל האם הוא הבלם הטוב בעולם והשיב: "לכל אחד יש את הדעה שלו, אבל אני חושב שאני בדרך לשם. כשהגעתי היו רגעים קשים כי היו פה שחקנים אדירים, אבל עכשיו הולך לי טוב מאוד. החברים עוזרים לי ואני מרגיש שאני רק משתפר מאז שסרחיו ראמוס עזב".

    אדר מיליטאו שחקן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. רויטרס
    מרוצה מהשיפור שלו. אדר מיליטאו/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
    אצטדיון: סטמפורד ברידג'

    משחקי יום רביעי בליגת האלופות:

    אינטר - בנפיקה (0:2 במשחק הראשון)

    באיירן מינכן - מנצ'סטר סיטי (3:0 במשחק הראשון)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully