וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד מאשימה אותנו בשחיתות? זה המועדון שעשה הכי הרבה נזק לכדורגל"

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 13:13

נשיא ברצלונה התייחס לראשונה ל"תיק נגריירה" ותקף בצורה חסרת תקדים את היריבה שהצטרפה לקמפיין נגדו: "איגוד השופטים מורכב משחקני עבר של ריאל מדריד, זה המועדון שמבחינה היסטורית נהנה הכי הרבה מהחלטות שיפוט, עד היום"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ברצלונה היתה בכותרות בחודשים האחרונים בספרד בגלל נסיבות לא ממש מחמיאות. "תיק נגריירה" שהולבש על המועדון, לפיו בארסה שילמה לכאורה לשופטים במהלך השנים והטתה תוצאות לטובתה, עשה כותרות גדולות והציג את המועדון באור שלילי מאוד.

היום (שני) ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה ערך מסע"ת ראשונה שבה הוא התייחס ישירות לפרשה הזו ואמר: "במשך עשורים זכינו והצלחנו תודות לשחקנים שלנו. הצוות המקצועי, האוהדים. אנחנו מוסד שמושתת על ערכים נכונים. אנחנו לא מנצחים בגלל טובות שיפוט כאלו ואחרות".

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
מתקפה חסרת תקדים נגד ריאל מדריד. לאפורטה/רויטרס

"כשהמחלוקת יצאה לגבי נגריירה היה ברור שמדובר בקמפיין מתוזמן נגד ברצלונה והמוניטין שלה. רצו לחבל במורשת שלנו אבל הם לא יצליחו. לקמפיין הזה אין שום קשר למציאות. כאשר התיק הזה יצא לראשונה, היו פרסומים מיידיים של כמה כלי תקשורת שרצו לפגוע בתדמית שלנו. זה לא צירוף מקרים. ברצלונה מעולם לא פעלה כדי לצבור יתרון לא ספורטיבי. מעולם. למה הם לא יכולים להוכיח שום דבר? בגלל שלא היה כלום".

לאפורטה הציג 629 דוחות שיפוט ו-43 תיעודי וידאו שיש בידי המועדון: "ברצלונה קיבלה דיווחים של שופטים, זה לא בלתי חוקי. במועדונים גדולים זה דבר נורמאלי לחלוטין. הכול נעשה בשקיפות, עם חשבוניות ומסודר".

הנשיא תקף: "גזרו את דיננו לפני המשפט". נשיא ברצלונה ביקר קשות את חאבייר טבאס נשיא ה"לה ליגה" ולא פסח גם על פני היריבה המרה ריאל מדריד שהצטרפה לקמפיין נגד בארסה: "ריאל מדריד זה מועדון שמבחינה היסטורית נהנה מהחלטות שיפוט ועד היום. עד היום איגוד השופטים בספרד מורכב משחקני עבר של ריאל מדריד. אז מועדון כזה מעורב בתיק כזה? זו בדיחה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. רויטרס
איך הוא יגיב לדברים של לאפורטה? פלורנטינו פרס/רויטרס

"אני מקווה שהמשפט הזה יסיר את המסיכה של ריאל מדריד ויחשוף דברים נגדה. כל הקמפיין הזה החל בדיוק כאשר סירבנו לחתום על הסכם ה-CVC, צירוף מקרים נכון?. בדיוק כשבארסה פעלה כדי להשתתף ב"סופר ליג", הליגה הספרדית ואופ"א פעלו נגדנו. זה לא צירוף מקרים. ה"נגריירה" זה לא תיק של שחיתות. ריאל מדריד מאמינה שנעשה לה נזק, אבל האמת היא שזה המועדון שהכי פגע בכדורגל במשך עשורים. מה שריאל עושה זה רע מאוד, אני מקווה שיחשפו אותה במשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully