וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתעוררי ארסנל, לעזאזל, אנחנו מאבדים את האליפות"

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 12:26

האוהד הכי מפורסם של ארסנל עצבני, כשהתותחנים ממשיכים לפשל במירוץ לאליפות: "ארסנל הגיעה לקצה גבול היכולת, היא מרגישה את המכונה של סיטי רודפת אחריה"

תקציר: ווסטהאם - ארסנל 2:2/ספורט1

ארסנל מאבדת גובה. אתמול (ראשון) המוליכה איבדה בפעם השנייה ברציפות יתרון של שני שערים, ואיבדה שתי נקודות חשובות במירוץ האליפות כשהסתפקה בתיקו 2:2 מול ווסטהאם. באנגליה טוענים שארסנל לא עומדת בלחץ של מירוץ האליפות, כשמנצ'סטר סיטי נושפת בעורפיה.

על פי פרשן "גרדיאן" בארני רוני, "חפצים במראה האחורית עשויים להיות קרובים יותר ממה שהם נראים. ארסנל נמצאת במקום הראשון בפרמיירליג במשך מה שמרגיש כמו לפחות עשור... אתמול עם שריקת הסיום באצטדיון לונדון, חמישה משחקני השדה של ארסנל צנחו לאותה תנוחה, כפופים מהמותניים, עומדים שפופים על רגליהם, נראים כאילו חטפו אגרוף בכליות.

גבריאל וגרניט ג'אקה מאוכזבים אחרי המעידה של ארסנל. רויטרס
גבריאל וגרניט ג'אקה מאוכזבים אחרי המעידה של ארסנל/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"ה-2:2 הזה גרם לכך שיתרון של שמונה נקודות הפך לשש נקודות, שהפך לארבע נקודות, ואולי עוד יהפוך לנקודה אחת. אותה דמות צנומה בלבוש שחור במראה האחורית, נראתה לפעמים רחוקה. עכשיו כשמציצים לאחר, היא כבר ממש שם.

"איך אפשר להקדים את המכונה המושלמת הזאת בראשות פפ גווארדיולה, עם הסגל החזק ביותר, המאמן הגדול ביותר,? זו שאלה שאף אחד לא באמת הצליח לענות עליה באופן עקבי בחמש השנים האחרונות.

"ועדיין, אי אפשר שלא לייחס את הכישלון של ארסנל לנצח במשחק הזה כעדות לאיזו חולשה תחרותית קטלנית, פגם באופי, קריסת לב פחדנית. פעמיים רצופות ארסנל עלתה ליתרון של שני שערים, איבדה את הנפש והדרייב שלה, ובסופו של דבר החזיקה מעמד בקושי, כאילו היו לה משקולות על הרגליים.

"ארסנל לא קרסה, אבל היא חשה את הלחץ בגב. ופעמיים בשבוע כבר הייתה תחושה שקבוצת השחקנים הזאת מגיעה לגבולותיה. הספסל של ארסנל היה ספסל מלא תקווה, לא ספסל של אלופה.

"עבור ארסנל, הימנעות מהפסד לסיטי באתיחאד עדיין עשוי להספיק ב-26 באפריל. אבל הם גם משחקים עם משהו אחר בראש שלהם, התחושה הזאת שהם מובילים בקושי, איכשהו, בליגה עם עונה בלתי נגמרת, כשהם נרדפים על ידי קבוצה שלא עוצרת. זה ממש לא מפתיע שהיא מתחילה להרגיש כאבים ברגליים, ועייפות".

בוקאיו סאקה מאוכזב על הדשא אחרי המעידה של ארסנל. רויטרס
בוקאיו סאקה מאוכזב על הדשא אחרי המעידה של ארסנל/רויטרס

מנגד, אוהד הקבוצה המפורסם פירס מורגן העדיף לנתח את הסיטואציה בצורה קצרה וממצה יותר, וצייץ: "Wake the f*ck up, Arsenal - תתעוררי כבר לעזאזל, אנחנו זורקים את התואר לפח".

מנגד, הפרשן גארי ליניקר הגיב לציוץ בטוויטר שרמז ש"אם ארסנל תאבד את האליפות זו תהיה מפלה", וצייץ: "לא. אם זה לא יקרה, זה יהיה רק בגלל שמנצ'סטר סיטי היא יוצאת מן הכלל".

המשחקים שנותרו לארסנל:

סאות'המפטון (ב')
מנצ'סטר סיטי (ח')
צ'לסי (ב')
ניוקאסל (ח')
ברייטון (ב')
נוטינגהאם פורסט (ח')
וולבס (ב')

המשחקים שנותרו למנצ'סטר סיטי:

ברייטון (ח')
ארסנל (ב')
פולהאם (ח')
ווסטהאם (ב')
לידס (ב')
אברטון (ח')
צ'לסי (ב')
ברנטפורד (ח')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully