וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי נתניה: "אנחנו לא מספיק קילרים בהתקפה". הפצועים יחזרו?

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 8:52

הקבוצה מעודדת מהנקודה מול באר שבע, אבל השלימה משחק שביעי ללא ניצחון: "כל כך הרבה מצבים, ורק שער אחד". בנתניה מקווים שזלאטנוביץ' רוטמן וטוואמסי יחזרו למשחק הבא

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

במכבי נתניה קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 אמש (ראשון) מול הפועל באר שבע. מצד אחד קטעה הקבוצה רצף שלילי של חמישה הפסדים רצופים ונראתה לא רע בכלל בחלקים נרחבים של המשחק. מצד שני, היהלומים הציגו עוד משחק של החמצות, לא ניצחו משחק שביעי ברצף ונשארו עם נקודה אחת בלבד ועם קצת מחמאות בסיום.

"אנחנו לא מספיק קילרים בהתקפה", אמרו בנתניה בסיום. "אי אפשר להגיע לכל כך הרבה הזדמנויות ולכבוש בסוף רק שער אחד, ככה לא מנצחים משחקים. מצד שני ידענו לייצב את משחק ההגנה שלנו והצלחנו לעצור את באר שבע ההתקפית על שער אחד בלבד. יש לנו עוד משימות להשיג העונה ונצטרך לחזור לדברים שאיפיינו אותנו בחלקים גדולים של העונה הזאת, כדי לנצח משחקים".

סטניסלב בילנקי שחקן מכבי נתניה עם עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
פספסו יותר מדי הזדמנויות. בלינקי מול גלזר/ברני ארדוב
רז שלמה, נפתלי בלאי שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישמרו עליו לגביע? שלמה/ברני ארדוב

נתניה הופיעה אתמול בהרכב חסר מאוד, ללא איגור זלטאנוביץ' שיחזור השבוע מסרביה, שם שהה לצד משפחתו אחרי מות אביו, וללא לירן רוטמן ופטריק טוואמסי הפצועים. בנוסף לכך, ערך המאמן רן קוז'וך שינויים רבים בהרכב ונתן הזדמנות לשני המגנים עידו וייר ונפתלי בלאי, שהציגו משחק טוב באגפים. לקראת משחק הבית הקרוב, ינסו בנתניה להכשיר את טוואמסי ורוטמן שעדין לא כשירים לגמרי, כאשר בנוגע לזלטאנוביץ', הדבר תלוי בכמות האימונים שיספיק לעשות עם הקבוצה עד יום שבת.

הבלם רז שלמה ספג אמש כרטיס צהוב שמיני ומשמעות הדבר שאם ישחק מול מכבי תל אביב בשבת ויספוג צהוב נוסף, הוא יחמיץ את חצי גמר הגביע שיערך ב-2.5. בצוות המקצועי שקלו לספסל את שלמה במשחק אמש נגד באר שבע וייתכן שיעשו זאת בשבת, כדי לא לסכנו בהיעדרות מחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully