וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מהפכה, עם ויטור וקלימלה. התכניות לעונה הבאה של ב"ש נסגרות

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 6:42

ברדה ניסה לדרבן, אך חזרה למירוץ האליפות כנראה היתה בגדר משימה בלתי אפשרית לקבוצה מבירת הנגב, שכעת עוסקת בעונה הבאה. גורדנה יקבל חוזה חדש, החלטה לגבי שאפי טרם התקבלה, שכטר שלח מסר: "היה חסר לנו שחקן שהוא שובר שוויון, וואקמה כזה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

משום מקום קיבלה אתמול (ראשון) הפועל באר שבע הזדמנות נוספת, כנראה אחרונה, להיאבק על האליפות. אחרי ההפסד למכבי תל אביב לפני שבוע, במועדון הרימו ידיים. אפילו אמרו שהם ירצו לסיים במקום השני ולא לתת למכבי תל אביב לעבור אותם. על המקום הראשון איש כבר לא חלם. אבל אז הגיע ההפסד הבלתי צפוי של מכבי חיפה שלשום והכל נפתח. אלא שהפועל באר שבע כבר די גמורה מהעונה הזו. גם אם אליניב ברדה עוד ניסה לדרבן ושחקנים ותיקים כמו איתי שכטר ורועי גורדנה ניסו להרים את עצמם ואת חבריהם, זו היתה כנראה משימה בלתי אפשרית אתמול בנתניה, מה עוד שהקבוצה של אייל סגל ידעה העונה להתמודד מצוין מול הפועל באר שבע והיא לרגע לא מרגישה מולה בנחיתות. אפילו השער המהיר של שגיב יחזקאל, אחרי תרגיל נהדר מקרן, שהיה יכול לדחוף את הפועל באר שבע לניצחון ושהיה מקטין הבוקר את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות בלבד, לא עזר. לבסוף התיקו אפילו עשה חסד עם הקבוצה של אלונה ברקת.

יש מי שייקח את העונה הזו לכישלון כיוון שהיו להפועל באר שבע הזדמנויות להדביק את הפער וללכת על האליפות עד הסוף, אבל זו היתה בעיני רבים אחרים, עונה טובה. עונה של מאבק על אליפות, עונה של קונפרנס ליג, עונה בה הפועל באר שבע רשמה את מאזן החוץ הכי טוב וגם אם לא היה לה עומר אצילי או ערן זהבי כמוציאים לפועל, היא לא נפלה בכמות הכיבושים ממכבי חיפה וממכבי תל אביב העשירות יותר שנהנות מכמות מנויים כפולה.

שאפי סוליימאנוב שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אל תקראו לזה כישלון. שאפי/ברני ארדוב

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

לא רוצה לקחת: רק 1:1 להפועל באר שבע מול מכבי נתניה

לכתבה המלאה

גם אתמול סבלה הפועל באר שבע מהיעדרותו של מיגל ויטור. גם שי אליאס חסר, גם איאד אבו עביד אבל ויטור זו אופרה אחרת. הפועל באר שבע איתו היא קבוצה אחרת ובלעדיו היא קבוצה אחרת ואמש בלעדיו היא שוב נראתה בדקות רבות לא מסודרת, לא ממושמעת ובעיקר לא ווינרית. גם מול מכבי תל אביב בשני ההפסדים האחרונים לא היה לאליניב ברדה את ויטור. הוא אמנם עלה לשחק, אבל עלה פצוע ובשני המשחקים הוחלף ולא יכול היה להשפיע. ויטור אמור להמשיך גם בעונה הבאה, אבל הוא יהיה מבוגר יותר וספק אם הוא יכול עוד לתת עונה איכותית מלאה. מאחר שקרוב לוודאי שחאתם עבד אלחמיד לא יחזור, אפילו שיש לו חוזה, בקבוצה יצטרכו לחפש בלם זר אותו יחנוך ויטור כדי שבעתיד גם יחליף אותו.

רועי גורדנה שמסיים חוזה, יזכה לחוזה חדש. החלטה לגבי שאפי סולימאנוב טרם התקבלה מאחר שצריך לרכוש את כרטיסו ב-800 אלף יורו והוא לא נתן בחודשים האחרונים יציבות שתדחוף את אלונה ברקת לשלם לקרסנודאר עבור מימוש האופציה עליו. כך או אחרת, הפועל באר שבע לא תעבור מהפיכה בקיץ ורבים משחקני הסגל הנוכחי ימשיכו.

רועי גורדנה, קשר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
יקבל חוזה חדש. גורדנה/מאור אלקסלסי

ברדה עוד מאמין שיקבל בעונה הבאה פטריק קלימלה אחר וכמובן שהוא יביא עוד שחקני התקפה זרים. "אני אדחוף את השחקנים לקצה עד האימון האחרון שלנו", אמר אמש ברדה במסיבת העיתונאים בתום המשחק. "נותרו חמישה משחקים ואני רוצה שכולם יראו לי שמקומם במועדון שלנו בעונה הבאה". איתי שכטר שישב לצידו חזר על דברים שאמר לטלוויזיה בתום המשחק, אבל היה אפילו יותר חד כששלח מסר: "במועדון אולי לא יאהבו את זה, אבל היה חסר לנו שחקן שהוא שובר שוויון. איזה טוני וואקמה כזה, שיידע לקחת על עצמו את הקבוצה ברגעים הקריטיים ולהוביל אותה למאבק על האליפות עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully