וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "לא פעם ראשונה שבועטים בדלי, אנחנו מגיעים לחוצים מדי"

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 23:04

מאמן הפועל באר שבע כעס אחרי ה-1:1 מול נתניה: "כל שחקן יצטרך להוכיח את שהוא ראוי להיות חלק ממה שאנחנו רוצים להיות פה בעונה הבאה. ביכולת הזו, זה לא מספיק טוב". שכטר: "למכבי חיפה ומכבי ת"א יש יותר שוברי שוויון, סבלנו מסוג של נאיביות"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע קיוותה לנצל את ההפסד המפתיע של מכבי חיפה, אך פעם נוספת בעטה בדלי - הפעם עם 1:1 בלבד מול מכבי נתניה, והפער מהמקום הראשון עומד על שבע נקודות. שגיב יחזקאל כבש ראשון (10), אבל סטניסלב בילנקי (25), ובהמשך היתה הקבוצה של רן קוז'וך קרובה יותר למצוא את הרשת. רותם חטואל כבר חשב שהצליח להפוך (82), אך השער שלו נפסל משום שהבישול של איתי שכטר עבר את הקו רגע לפני כדור הרוחב. אם זה לא מספיק, הרי שכובש השער הפסול ספג כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה.

אליניב ברדה ניסה להסביר את המעידות: "איך זה קורה? אנחנו מגיעים לחוצים מדי. לא אדבר על חוסרים, מי ששיחק היה צריך לתת הרבה יותר. אני מאוד לא מרוצה מהמחצית הראשונה. אחר כך עשינו התאמות ושלטנו ב-20 דקות של המחצית השנייה, אבל אז שוב חזרנו למשחק מעברים שלא רצינו שיהיה והוא פחות טוב לנו. זה היה פחות טוב מול מכבי תל אביב וגם היום. ידענו שאנחנו צריכים לנצח, לחץ זה חלק מחייו של שחקן כדורגל. זו לא פעם ראשונה העונה שאנחנו בועטים בדלי, זה קורה כבר כמה פעמים. אנחנו לא יציבים ולכן גם לא מנצחים".

ברדה המשיך: "אנחנו לא מצליחים להתקרב ובהתאם גם הנקודות הולכות ואוזלות. פגשנו קבוצה אגרסיבית שמהרגע הראשון נכנסה לנו ברגליים ולא התמודדנו עם זה בצורה טובה. עבדנו כל השבוע על משחק עומק ומעברים מצד לצד. כשעשינו את זה, זה עבד בצורה טובה. רוב העונה זה עבד, רוב העונה היינו מאוד מסודרים. החיסרון של ויטור היה משמעותי, ועדיין היינו צריכים לשחק טוב יותר. אלה ששיחקו היו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. משחק כזה שאנחנו צריכים 'להתאבד עליו' ואנחנו עושים רק שבע עבירות לעומת 20 ומשהו שלהם, זה אומר הכול".

על העובדה שתומר חמד לא שותף: "זו החלטה מקצועית, משחק קודם הכנסתי את תומר והפעם חשבתי ללכת עם שכטר. הוא נכנס בצורה טובה במשחק הקודם וגם היום אם הכדור לא יוצא, אנחנו מבקיעים מהזדמנות שהוא ייצר. כולם רואים, אבל בסופו של דבר אני צריך לעשות את הבחירות, ואלה בחירות לא קלות. היום בלט במיוחד החיסרון של שחקן שרץ לעומק. חשבנו שהיום נצטרך שחקנים שמרווחים את המשחק ולכן יוג'ין אנסה לא נכנס. בדיעבד כולנו חכמים".

על העונה הבאה: "כל שחקן יצטרך להוכיח את עצמו שהוא ראוי להיות חלק ממה שאנחנו רוצים להיות פה בעונה הבאה. ביכולת הזו, זה לא מספיק טוב. לא נשנה את כל הסגל, אני לא מאמין במהפכות. יש דברים שצריך לעשות, אבל כרגע אני מתמקד בהפועל ירושלים במשחק הבא".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אכזבה. ברדה/ברני ארדוב

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גם איתי שכטר נשמע מאוד מתוסכל בסיום: "לא יודע אם יש בעיה של ביטחון, אנחנו מבקיעים מספיק שערים העונה. יכול להיות שהעוגה מתחלקת בין הרבה שחקנים ואין חלוץ או שניים שכובשים. מבחינת שערים, יש מספיק שחקנים שכובשים. משחק ההתקפה שלנו טוב, אפילו טוב מאוד. ברור שמחפשים יותר איכות, אתה תמיד רוצה שיהיה לך שובר-שוויון מהאגדות, אבל להגיד שחסר חלוץ או קשר? אלה סיסמאות. במכבי תל אביב יש שני חלוצים שנותנים יחד 40 וכל הקשרים נותנים 4, אז אומרים שהקשרים לא טובים. הפועל באר שבע כובשת מספיק שערים כדי להיות יותר קרובה למוליכה".

החלוץ הוסיף: "במשחקים האחרונים אנחנו סופגים שערים לא מחויבים וככה אי אפשר לקחת אליפות. אבל זה לא נגמר, ניתן הכול. צריכים להגיד את האמת, יכולנו להפסיד היום. זה מאכזב מאוד, אבל נמשיך להיות יחד וננתח בסוף העונה. צריך לדעת לעבור גם רגעים כאלה. יכול להיות שיש למכבי חיפה שחקני הכרעה, עם מספרים יותר טובים שיודעים לתת את הגול הקטן במשחקים החשובים. גם למכבי חיפה ומכבי תל אביב היו משחקים פחות טובים שהם ידעו לנצח, יש להם יותר שוברי-שוויון. ועדיין, עשינו עונה טובה. במשחקים מול מכבי חיפה היינו יותר טובים וסבלנו מסוג של נאיביות. צברנו יותר נקודות מול כל הליגה, אבל הבעיה הייתה במשחקים בינינו לבין מכבי חיפה ומכבי תל אביב. מכבי חיפה עברה שנים של כישלונות, עכשיו המזל איתה. זה הכדורגל".

אור בלוריאן (מימין), איתן טיבי, מריאנו באריירו שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בהפועל באר שבע כבר מתחילים לסכם/ברני ארדוב

מנגד, רן קוז'וך שקטע רצף של חמישה הפסדים אמר: "אני חושב שהבגרות שלנו סייעה לנו להתרומם. במשברים הקודמים, מה שהנחה אותנו זו ההגנה שלנו. אנחנו עושים הגנה בצורה גבוהה ולחץ גבוה, אבל מה שעושה את ההבדל זו הגישה, הלב. היום זה היה שם בגדול. דיברנו על זה שאנחנו צריכים לחצוב את הדרך שלנו חזרה דרך ההגנה, וזה מה שקרה. בקבוצת כדורגל יש תקופות טובות ופחות טובות, החוכמה לעצור את הפחות טובות. לא עשינו את זה בזמן ונצטרך לחזור למומנטום שלנו. אולי הרגשנו טיפה נוח מדי עם עצמנו ושכחנו מה הביא אותנו לייצר את הרצף הזה".

על ההחמצות: "היו לנו את הרגעים שלנו, אבל היו משחקים כאלה שגם הפסדנו. בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה היו לנו מצבים טובים יותר כשהובלנו 0:1, לא כבשנו וחטפנו רביעייה. היום היו לנו את המצבים, אבל ידענו לגלות בגרות גם כשהכדור לא נכנס. הסגל היה חסר מאוד, אני לא משתמש בזה כתירוץ. זה הזמן של המחליפים להראות מה הם יודעים והם עשו את זה בגדול".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מה שעושה את ההבדל זו הגישה, הלב". קוז'וך/ברני ארדוב

איתמר ניצן: "אנחנו מרוצים מהדרך ששיחקנו, ניצחון כמובן היה הרבה יותר טוב ולדעתי גם היינו שווים את זה. שיחקנו בדרך שאנחנו רוצים להיראות, הגענו למספיק מצבים כדי לנצח. בלי לב ומחויבות אין לנו מה להציע. לא ויתרנו על המקום הרביעי ויש לנו גם חצי גמר גביע - נעשה הכול כדי להשיג את המקום הרביעי. השפענו על מאבק האליפות? לא כזה מעניין אותי האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully