וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף של אוסקר גלוך נעצר, היתרון של זלצבורג בפסגה הצטמק

הקשר בן ה-19 השלים 90 דקות ב-0:0 מול לאסק לינץ, שטורם גראץ הקטינה את הפער לשתי נקודות בלבד. תבוסה לרפאלוב ואנדרלכט

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.4/ספורט1

אוסקר גלוך השלים היום (ראשון) 90 דקות בהרכב של רד בול זלצבורג, שניצלה מהפסד ביתי וסיימה ב-0:0 מול לאסק לינץ בפלייאוף העליון בליגה האוסטרית. הקשר בן ה-19 יצר מצבים לחבריו ונבלם בעצמו לקראת הסיום. הפער של זלצבורג בפסגה הצטמק בעקבות שיטת הקיזוז, ושטורם גראץ ניצלה את המעידה והקטינה לשתיים בלבד בזכות 0:2 על אוסטריה קלגנפורט. בשבוע הבא השתיים נפגשות למשחק העונה בגראץ.

* דורון ליידנר הפצוע נעדר משורות אוסטריה וינה, שסיימה ב-3:3 אצל ראפיד וינה בדרבי הלוהט - גם כן בפלייאוף העליון באוסטריה. מתן בלטקסה נותר על הספסל של הסגולים, שהפכו פיגור 1:0 ל-1:2 וגם הובילו 2:3, אך הסתפקו בסופו של דבר בנקודה, במשחק עם אדום לכל צד. שתיהן במקומות המובילים למוקדמות הקונפרנס ליג.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג מול מקסים טלוביירוב שחקן לאסק לינץ. Franz Kirchmayr, GettyImages
הרצף נעצר. אוסקר גלוך מול מקסים טלוביירוב/GettyImages, Franz Kirchmayr

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב של אנדרלכט, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-58 בתבוסה 5:2 אצל המוליכה גנק במחזור ה-33 בליגה הבלגית. אנדרלכט נאבקת על מקום בפלייאוף האמצעי, שדרכו ניתן להגיע לקונפרנס ליג, אבל ההפסד הזה הותיר אותה במקום ה-10 והיא תצטרך ניצחון על מכלן במחזור הסיום יחד עם מעידות של שרלרואה וסרקל ברוז' כדי להשתחל לפלייאוף מהמקום השמיני.

* יונס מלדה שיחק 27 דקות כמחליף ב-1:1 של מכלן מול גנט המדורגת רביעית. מכלן, שכבר הבטיחה הישארות בליגה הבלגית הבכירה, קטעה רצף של שלושה הפסדים.

עוד בוואלה!

"השחרור של קליימן מקבוצתו היה צעד צבוע. מעריך שהוא לא יורשע"

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב עם יאן ורטונגן שחקני אנדרלכט. BSR Agency, GettyImages
אנדרלכט התפרקה. ליאור רפאלוב עם יאן ורטונגן/GettyImages, BSR Agency

* עופרי ארד השלים 90 דקות בהרכב קייראט אלמטי, שהפתיעה עם 0:3 מרשים אצל האלופה אסטנה במחזור השישי בליגה הקזחית. קבוצתו של הבלם עלתה למקום הרביעי בטבלה.

* איתמר נוי שיחק 64 דקות בתבוסה של פירסט וינה 3:0 לפלורידסדורפר בליגה השנייה באוסטריה. פירסט וינה במקום ה-6 בטבלה, במרחק 13 נקודות מהמקום הראשון ו-12 נקודות מהקו האדום.

* ליאל עבדה עדיין פצוע ושוב נעדר מהסגל של סלטיק. הפעם קבוצתו התארחה אצל קילמרנוק והשיגה שלוש נקודות נוספות עם 1:4 קליל כדי להגדיל את היתרון בפסגת הליגה הסקוטית בחזרה ל-12 נקודות.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שעשתה עוד צעד לעבר זכייה באליפות הולנד בפעם ה-16 בתולדותיה, עם ניצחון חוץ 0:3 על קאמבור האחרונה בטבלה. לקבוצה מרוטרדם יתרון של שמונה נקודות בפסגת הליגה ההולנדית, כשנותרו רק חמישה מחזורים לתום העונה.

* גיא חדידה לא נכלל בסגל של צ'רנומורץ אודסה, שהפסידה 1:0 לוורסקלה פולטבה בליגה האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully