וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוד ושבר: הפועל באר שבע לא מוצאת חלוץ זר שיוביל אותה

האסלביינק לא הצדיק את המחיר, קאריו שרד פחות משלושה חודשים, אגודלו הוכתר לכישלון מהדהד וסלמאני נשלח החוצה ברגע שנפתחה הדלת. בבירת הנגב לא מצליחים למצוא שחקן חוד זר שיעשה את ההבדל ובינתיים גם קלימלה עדיין לא עומד בציפיות הגבוהות

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

תומאש פקהארט היה חלוץ החוד הזר האחרון של הפועל באר שבע שזכה איתה באליפות. הצ'כי כבש 10 שערי ליגה בעונת 2017/18, אבל לכל אורכה של אותה עונה, רוב האנשים בקבוצה לא השתכנעו שהוא השחקן הנכון להוביל את ההתקפה. למרות שהיה חתום לשנתיים נוספות, הוא שוחרר באוגוסט 2018.

בעונות שחלפו מאז אותה אליפות אחרונה, הפועל באר שבע צירפה עוד ועוד חלוצים זרים, רק כדי לשחרר אותם במהרה, לפני תום חוזיהם ועם אכזבה הדדית. רובם קיבלו שכר גבוה, על חלקם שולמו סכומים נכבדים, אבל אף אחד מהם לא הרשים מספיק את אנשי המועדון בשביל להישאר.

החלוצים המובילים בעונות הטובות היו אליניב ברדה ובן שהר וגם בעונה שעברה "מספר 9" המוביל לפחות מבחינת מספרים היה ניקיטה רוקאביציה, שלא תופס משבצת של זר וסיים עונה בינונית להחריד עם 10 כיבושים - לפני שעזב. חלוץ חוד מוביל עדיין לא נמצא.

שחקן הפועל באר שבע ג'ונתן אגודלו מול שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. דני מרון
23 משחקי ליגה, 0 שערים. אגודלו/דני מרון

נייג'ל האסלביינק - נרכש מעירוני קרית שמונה תמורת 1.7 מיליון יורו ב-2018 והחזיק מעמד כמעט שנתיים בבאר שבע. שיחק גם בכנף וגם בחוד ולכן יש לו מקום ברשימה הזו. המספרים שלו לא היו נוראיים: 14 שערי ליגה בקרוב לשתי עונות, אבל ביחס למחיר הגבוה ששולם עליו - הוא לא סיפק את הסחורה. שוחרר ללא תמורה באפריל 2020, יותר משנה לפני תום חוזהו.

חוסה אנחל קאריו - בבאר שבע קיוו שהספרדי גבה הקומה יאפיל על בלמי ליגת העל, אבל הקדנציה שלו בנגב הייתה כל כך קצרה, עד שהוא לא הספיק להגיע אפילו למחזור השלישי של עונת 2019/20. שותף ב-4 משחקים במוקדמות הליגה האירופית, שיחק 57 דקות ב-0:0 נגד בית"ר ירושלים, גילה יכולת חלשה ועלה על מטוס הביתה אחרי קצת יותר מחודשיים. "ההחלטה ההדדית נובעת הן מסיבות מקצועיות והן מבקשתו של השחקן לשוב לספרד מסיבות משפחתיות", הודיעה באר שבע.

ג'ונתן אגודלו - הקולומביאני שיחק בהפועל באר שבע בעונת 2020/21 ונחשב לכישלון מהדהד. שותף ב-23 משחקי ליגה ולא כבש אפילו פעם אחת, וסיים את העונה עם שני שערים (באירופה) ב-30 משחקים. ככל שהעונה התקדמה, כך דקות המשחק שלו הלכו ופחתו. שוחרר בסיום העונה וחזר למולדתו. הפועל באר שבע למעשה הייתה התחנה הראשונה וכרגע האחרונה שלו מחוץ לדרום אמריקה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אסטריט סלמאני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע מיהרה להיפרד אחרי חצי עונה בלבד. סלמאני/ברני ארדוב

אסטריט סלמאני - נרכש מהאמרבי השבדית תמורת 650 אלף יורו ובונוסים שלפי הדיווחים יכולים להביא את העסקה למיליון יורו. המנכ"ל גיא פרימור סיפר ש"עבדנו רבות מאחורי הקלעים כדי שהעסקה תצא לפועל", אבל לבאר שבע לא היה קשה להיפרד מהשבדי-קוסוברי בחלון ההעברות של ינואר ולשלוח אותו להשאלה בדנמרק. סלמאני שותף ב-22 משחקים בכל המסגרות, כבש 3 שערים ורשם כמה החמצות לפנתיאון. הוא עדיין שייך להפועל באר שבע.

פטריק קלימלה - הפולני נרכש פעם על ידי סלטיק תמורת כ-4 מיליון יורו ואחר כך נמכר לניו יורק רד בולס תמורת כ-4.3 מיליון. הוא שיחק בנבחרת הצעירה של פולין ועל הנייר נראה כמו בינגו מבחינת באר שבע - אבל על הדשא עדיין יש יותר סימני שאלה מסימני קריאה. פתח בשלושת משחקי הליגה האחרונים ולא הותיר חותם, ובינתיים יש לו שני שערים (אחד בפנדל) ב-8 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully