וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מתעניינת בקייס גאנם, חוסה אנחל קאריו שוחרר

2.9.2019 / 21:04

הקבוצה מבירת הנגב עשויה לצרף את חלוץ הפועל רעננה. הספרדי בן ה-25 סיים את דרכו הקצרה ויוכל לחתום בכל קבוצה שיחפוץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות מההפסד של בית"ר ירושלים להפועל רעננה

הפועל באר שבע מתעניינת בחלוץ קייס גאנם ועשויה לצרף אותו לפני סגירת חלון ההעברות הישראלי בעוד קצת יותר משבועיים (18 בספטמבר). גאנם בן ה-21 כבש שבעה שערי ליגה בעונה שעברה ועוד שניים בגביע הטוטו העונה, לפני שנפצע במחזור הפתיחה מול מכבי חיפה. גם מכבי תל אביב עוקבת אחריו עוד מהעונה הקודמת ובחודש מאי האחרון הוא היה ברשימת ההמתנה של נבחרת ישראל, כך שגם אנדי הרצוג התרשם מיכולתו. גאנם רשם הופעה אחת בנבחרת הצעירה וכבש צמד לרשת קוסובו.

קייס גאנם שחקן הפועל רעננה. דני מרון
חלוץ מבוקש. קייס גאנם/דני מרון

הפועל באר שבע הודיעה מוקדם יותר הערב (שני) כי הוחלט על פרידה הדדית מהחלוץ הספרדי בן ה-25 חוסה אנחל קאריו. "הפועל באר שבע וחוסה אנחל קאריו החליטו על שחרורו של השחקן מהקבוצה", נכתב בהודעה, "ההחלטה ההדדית נובעת הן מסיבות מקצועיות והן מבקשתו של השחקן לשוב לספרד מסיבות משפחתיות".

קאריו שיחק 57 דקות במשחק הפתיחה של העונה בליגה מול בית"ר ירושלים בטדי ו-160 דקות במוקדמות הליגה האירופית ובשני המפעלים לא כבש אפילו שער אחד. בגביע הטוטו הוא שיחק 116 דקות וכבש את השער של הפועל באר שבע בהפסד 3:1 לבית"ר ירושלים בחצי הגמר.

אתמול נשאל ברק בכר על החלוץ ששוב נותר מחוץ לסגל ב-0:3 של הקבוצה מול הפועל חדרה, ואמר: "גם אני יכול לטעות". בימים הקרובים אמורים לסגור עם חלוץ אחר שיצטרף, כשלקבוצה יש כמה אופציות על הפרק.

שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה עם שחקן הפועל באר שבע חוסה אנחל קאריו. דני מרון
נפרד מהר מאוד מהפועל באר שבע. קאריו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully