וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ מודה: מול ארסנל זה משחק אליפות. הולאנד? "רוצה שישבור הכל"

מאמן מנצ'סטר סיטי מתכונן לשלושה משחקים גדולים במאבק על הטרבל, וחושב על ארסנל: "זה יהיה כמו גמר". על ציון הדרך של הנורבגי: "רוצה שהוא ישבור את כל השיאים האפשריים"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - לסטר סיטי 1:3, ארלינג הולאנד כבש צמד/ספורט1

מנצ'סטר סיטי כבר מודה: ארסנל על הכוונת שלנו. הניצחון הקל שהאלופה רשמה אתמול (שבת) על לסטר סיטי, 1:3, משאיר את סיטי בפיגור של שלוש נקודות בלבד מהמוליכה. סיטי עומדת כעת בפני שלושה משחקים מרכזיים שיכולים להפוך את העונה שלה למושלמת ולהשלים טרבל.

הקבוצה נוסעת למפגש חוץ מול באיירן מינכן עם יתרון בטוח של 3:0 מהמשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, ותפגוש את שפילד יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי בשבת. בנוסף, למשחק הליגה הבא שלה יש פוטנציאל להכריע את התואר מול ארסנל, בבית, ביום רביעי 26 באפריל באצטדיון אתיחאד.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
זה לא נגמר. הולאנד/רויטרס

"כמו שאמרתי במסיבת העיתונאים הקודמת, זה משחק בשביל לנצח, לנצח, לנצח", אמר המאמן פפ גווארדיולה, "לארסנל הייתה ריצה מדהימה עד כה העונה, אני לא חושב שהם יאבדו הרבה נקודות ואנחנו חייבים להיות שם. חשוב היה לנו להגיע למשחק עם ניצחון היום, וזה יהיה כמו גמר נגדם במשחק הבא בפרמיירליג".

ארסנל יכולה להחזיר את יתרון שש הנקודות שלה כשהיא תפגוש את ווסטהאם היום (16:00, ספורט1) והפער עשוי להיות תשע נקודות עד שהיא תפגוש את סיטי, כשהיא פוגשת את סאות'המפטון מהתחתית ביום שישי הבא.

"אם נפסיד את המשחק הזה המירוץ כמעט ייגמר", אומר פפ, "אנחנו צריכים להגיע לעמדה הזו עם ההזדמנות להיות קרובים לארסנל. אנחנו רוצים את ההזדמנות הזו בידיעה כמה זה יהיה קשה אבל לפני זה יש לנו סיכוי לחצי גמר ליגת האלופות ולגביע האנגלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
השווה שיא אחד, בדרך לשיא הגדול. הולאנד/רויטרס
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
וזו רק העונה הראשונה שלו, ועוד מחליפים אותו באמצע כאמצע זהירות. ארלינג/רויטרס

גווארדיולה אף מודה שהוא נהנה לראות את ארלינג כובש, ורוצה שהאלנד תשבור עוד שיאים. מול לסטר, החלוץ המשיך בהישגים המדהימים שלו העונה, כששני השערים שלו העלו את מאזנו למאזן של 47 גולים ב-40 משחקים.

הוא הגיע ל-32 שערי ליגה, בעונת הבכורה שלו בפרמיירליג, והשווה את השיא שקבע מוחמד סלאח לשערי ליגה בעונה של 38 משחקים. כעת הוא עומד לשבור את השיא שקבעו חלוצי נבחרת אנגליה לשעבר אלן שירר ואנדי קול, ששניהם כבשו 34 שערים בעונה אחת.

גווארדיולה אמר: "אני רוצה, אני רוצה שהוא ישבור את כל השיאים האפשריים, זה אומר שהוא מבקיע הרבה שערים, וזה עוזר לנו. אני חושב שהוא רוצה תארים ושיאים ונותרו לו עדיין שמונה משחקים לשחק כדי לשבור. את כולם".

הנורבגי החמיץ את האפשרות לכבוש שלושער שביעי בליגה, כאשר הוא הוחלף כאמצעי זהירות במחצית. "מעולה, כמו תמיד", אמר גווארדיולה כשנשאל על התגובה של הולאנד לחילוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully