וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זועמת: השופטים "פתחו את מאבק האליפות"

16.4.2023 / 6:10

האלופה מתוסכלת מההפסד ב"משחק הזוי" בטדי, מזכירה ש"סיפור האליפות לא גמור", שמחה שמכבי תל אביב לא ניצלה את המעידה וחושבת על המשחק בבאר שבע: "רק אנחנו יכולים לקחת את זה לעצמנו". השיפוט? "לקחו לנו פה נקודה יקרה". הקהל? "לאכזב אותם זה כישלון"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

1.

אכזבה קשה במכבי חיפה אחרי ההפסד 2:1 להפועל ירושלים. הירוקים הרגישו לאורך כל המשחק שהם עדיפים בהרבה על המארחת אך לא הצליחו "להרוג" את המשחק והפסידו לאחר מהפך תוך כמה דקות בסיום. "זה היה משחק הזוי - אי אפשר להגדיר את זה אחרת", קבע שחקן בחיפה, "היינו צריכים להפוך את המשחק לקל ונענשנו. הפועל ירושלים לא הגיעה לאף מצב מסוכן וכבשה פעמיים".

הירוקים חששו השבוע מאופוריה לאחר שהפער גדל לשמונה נקודות מהפועל באר שבע. בחיפה פחדו שהשחקנים יגיעו בגישה לא מחויבת אך למרות ההפסד בצוות המקצועי הבהירו שהיו מרוצים מהגישה של השחקנים. "שיחקנו טוב לאורך כל המשחק כמעט", קבע גורם בקבוצה, "צריך לנתח את המשחק כי בתוך המשחק עצמו לא היה רגע שנראה שזה יילך לאיבוד".

עומר אצילי לצד דניאל סונדגרן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אכזבו את כל האוהדים שהגיעו לטדי. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד לפני המשחק רבים הכתירו את הירוקים כבר כאלופים אך בקבוצה התעקשו שמדובר בשלב מוקדם מדי, בייחוד לאור העובדה שהקבוצה יוצאת לשלושה משחקי חוץ רצופים. החששות של אנשי חיפה התממשו אתמול. "אמרנו שסיפור האליפות לא גמור", אמרו בקבוצה, "באמת התכוונו לזה ואנחנו עדיין מתכוונים, רק אנחנו יכולים לקחת את זה לעצמנו והתפקיד שלנו שזה לא יקרה".

בחיפה יכלו לחייך מעט לאחר שמכבי תל אביב לא ניצלה את המעידה של הירוקים וסיימה בתיקו מול מ.ס אשדוד כשהפער ירד לתשע נקודות. בחיפה יקוו שגם באר שבע לא תנצל את ההפסד שלהם, ולא תתקרב עד כדי חמש נקודות, כשהירוקים עוד צריכים להשלים שני משחקי חוץ. "אין לנו מה להסתכל על באר שבע", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו צריכים להתאושש מהר וכבר הראינו שאנחנו יכולים לעשות את זה ולנצח במשחק הבא".

בקבוצה שיבחו שוב את עומר אצילי שכבש עוד שער ומוליך במאבק על מלכות השערים מול ערן זהבי. אצילי השווה כעת, חמישה משחקים לפני סיום העונה, את המאזן שלו מהעונה שעברה ונמצא שער אחד (לפחות לפי ספירת מנהלת הליגות, שאחראית על התואר האישי) מעל זהבי לו יש 19.

מי שירדו מאוכזבים לאחר המשחק היו מאוויס צ'יבוטה ששוב לא רשם דקות משחק ופרנזי פיירו שנכנס רק לדקות הסיום.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
השיפוט הרתיח אותם. האלופה מתלוננת/ברני ארדוב

חזיזה עצבני: צפו בתגובות אחרי המשחק

התגובות של מכבי חיפה והפועל ירושלים אחרי הניצחון 1:2 של האדומים בטדי/ספורט1

2.

לצד האכזבה מההפסד, בחיפה זעמו גם על השיפוט ומשוכנעים שנעשה להם עוול. בחיפה לא הבינו כיצד כל כך מהר השער השני של הפועל ירושלים אושר, ומשוכנעים שלאור צילומי הטלויזיה היה צריך לפסול בקלות את השער בטענה שהכדור של הראל שלום עבר את הקו לפני שהעביר כדור רוחב. הירוקים יגישו היום בקשה לאיגוד השופטים לקבל לידיהם את הסאונד של השיחה בין השופט המרכזי לשופטי המסך על מנת להבין כיצד התקבלו ההחלטות על הפנדל ובעיקר על השער של אופק ביטון.

"100 אחוז שער לא חוקי", קבעו גורמים בחיפה והוסיפו: "השער הזה והפנדל שלא נשרק בריינה פתחו את מאבק האליפות". גם בקרב השחקנים היה כעס גדול על השופט. "אין תירוצים והיה אסור לנו להפסיד גם עם הטעויות", אמר שחקן בחיפה, "אבל לקחו לנו פה נקודה יקרה".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
בשיאו ברגע הנכון. אצילי בדרך להיות מלך השערים/ברני ארדוב

3.

בחיפה התאכזבו כפליים לאור התצוגה של הקהל שהגיע בהמוניו למשחק חוץ בטדי. הירוקים שיבחו שוב את הקהל וציינו ש"נגמרו המילים" כדי לתאר את הכמויות שהקהל מביא למשחקי הבית והחוץ והמשמעות שלו לקבוצה. "הקהל היה שווה הרבה נקודות העונה", קובעים במועדון, "זה אף פעם לא מובן מאליו מבחינתנו שהם מגיעים בכמות כזו".

בקרב השחקנים היו הרבה עצבים בסוף המשחק בעקבות התחושה ששלחו את כל 16 אלף האוהדים שהגיעו מאוכזבים הביתה. "זה הדבר הכי גרוע", קבע אחד מהם, "רצינו לשמח את כל האוהדים ולתת להם להרגיש שהיה שווה לעשות כל הדרך, וזה הכישלון הכי גדול במשחק הזה".

שריף כיוף, שוער מכבי חיפה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
שריף כיוף/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

4.

בשעות אחר הצהריים הודיעה מכבי חיפה על הארכת החוזה של השוער שריף כיוף לשתי עונות נוספות עם אופציה לעוד שנה. החתימה נעשתה באמצעות סוכנו של כיוף, דודו דהאן. בשנתיים האחרונות שיחק שוער הנבחרת הצעירה בהפועל כפר שלם ובהפועל עפולה, עד ששב לסגל מכבי חיפה בחודש ינואר האחרון.

"שמח ומאושר להמשיך ולשחק בבית שלי, המועדון הגדול בישראל, מכבי חיפה. אעשה הכל כדי לסייע לקבוצה לעמוד באתגרים שלה", אמר כיוף לאתר הרשמי. המנהל הספורטיבי גל אלברמן הוסיף: "אנו שמחים על הארכת החוזה של שריף. תולים בו תקוות ובטוחים כי הוא יסייע לנו בהגשמת המטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully