וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה בין מונאקו למכבי תל אביב תחל בערב יום העצמאות

עם השלמת תמונת הפלייאוף, היורוליג פרסם את לוח המשחקים לסדרות וקבע שהמשחק הראשון בנסיכות ייערך ב-25 באפריל. המשחק השני כעבור יומיים, המשחקים בימי שלישי וחמישי

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

העונה הסדירה הצמודה ביותר שידעה היורוליג מאז המעבר לשיטת הליגה הגיעה אמש (שישי) לסיומה עם השלמת תמונת העולות לפלייאוף והסדרות השונות. הסדרה היחידה שנקבעה עוד בחמישי בערב הייתה זו של מכבי תל אביב החמישית, שתפגוש את מונאקו הרביעית לסדרה של הטובה מחמישה משחקים.

לאחר שנודע מה יהיו שלוש הסדרות הנותרות שיקבעו מי יגיעו לפיינל פור בקובנה בחודש הבא, היורוליג פרסם את לוח המשחקים לסדרות וקבע שהמשחק הראשון בין מונאקו למכבי תל אביב, שייערך בנסיכות, יתקיים בערב יום העצמאות (יום שלישי, 25 באפריל, 21:15). המשחק השני בסדרה ייערך יומיים לאחר מכן, בחמישי ה-27 באפריל באותה השעה.

המשחק השלישי בסדרה יתקיים בהיכל ביד אליהו בשלישי, ה-2 במאי ב-21:05, כאשר המשחק הרביעי אם יהיה צורך בכך ייערך כעבור יומיים ובאותה שעה. אם הסדרה תיגרר למשחק חמישי ומכריע במונאקו, הוא ייערך ב-9 או ב-10 במאי, כאשר המועד והשעה הסופית של המשחק טרם נקבעו. הבשורה העיקרית עבור שומרי השבת, שפספסו לא מעט משחקי חוץ העונה שנערכו בשישי בערב, היא שמשחקי הסדרה ייערכו בשלישי או בחמישי ולא שישי.

עוד במכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
החג שלהם יהיה שמח? שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

המשחקים בין מכבי תל אביב למונאקו ייערכו בערבים בהן תשוחק הסדרה המסקרנת בין ריאל מדריד לפרטיזן בלגרד. בימי רביעי ושישי יתקיימו הסדרות בין ברצלונה למארחת הפיינל פור ז'לגיריס קובנה ובין המוליכה אולימפיאקוס לפנרבחצ'ה - כאשר המנצחת בסדרה בין הטורקים ליוונים תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין מונאקו למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully