וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מוריניו: שלושת המועמדים הנוספים של אל נאסר לעמדת המאמן

לפי דיווח ב-"CBS", ראשי המועדון רואים בזידאן אופציה ריאלית, אך סימנו עוד שני שמות מפתיעים למקרה שהצרפתי ו"המיוחד" יסרבו. וגם: רונאלדו ביקש להחתים את פפה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

ז'וזה מוריניו הוזכר כמועמד מיד אחרי פיטוריו של רודי גרסיה מאל נאסר הסעודית אמש (חמישי), אבל לא רק "המיוחד" ברשימה, לפחות כך פורסם ב-"CBS Sports". העיתונאי בן ג'ייקובס טוען כי במועדון בו מככב כריסטיאנו רונאלדו נחושים להחתים מאמן מהטופ העולמי, ושלושה שמות נוספים נמצאים על הפרק מלבד מוריניו.

הראשון הוא זינדין זידאן, שנחשב בעיני ראשי אל נאסר לאופציה ריאלית יותר ממוריניו, אם כי לאחרון כבר הוגשה הצעה גבוהה במיוחד. עוד נכתב על ידי ג'ייקובס שרונאלדו מעורב בדיונים בנוגע לזהות המאמן הבא, זאת לאחר שפיטוריו גרסיה נעשו בדרישתו - כך לפי הדיווחים.

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
גם מרסלו גז'ארדו הוזכר כמועמד/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

אם זידאן או מוריניו לא יסכימו להגיע, שני מועמדים נוספים שהוזכרו הם מרסלו גז'ארדו וז'ורז'ה ז'סוס. הארגנטינאי פנוי מאז שסיים קדנציה ארוכה ומוצלחת במיוחד על הקווים של ריבר פלייט, ואילו הפורטוגלי מדריך בימים אלו את פנרבחצ'ה הטורקית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

במקביל, מומחה ההעברות הפורטוגלי פדרו אלמיידה דיווח היום שרונאלדו ביקש מראשי אל נאסר להחתים את פפה. הבלם, ששיתף פעולה עם CR7 הן בנבחרת והן בריאל מדריד במשך שנים, יסיים את חוזהו בפורטו בתום העונה הזו.

  • עוד באותו נושא:
  • אל נאסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully