וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של ברצלונה: בוסקטס יקצץ, אלבה יעזוב ושחקנים יימכרו

הקטלאנים שוברים את הראש ומחפשים פתרונות כדי שיוכלו להוציא לפועל את החזרת ליאונל מסי והשארת גאבי בחוזה חדש. הוותיקים ישלמו את המחיר?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

עתידו של גאבי לא יורד מסדר היום בעיתוני ברצלונה. מאז שנודע על הפגישה של ראשי צ'לסי עם נציגי השחקן, בקטלוניה עובדים במרץ על מציאת פתרון שיאפשר את אישור חוזהו החדש של הקשר, בידיעה שאם לא יצליחו במשימה הם יאבדו את השחקן שיעזוב כבר בקיץ הקרוב ללא תמורה.

ב"אס" פורסם בשבוע שעבר שהבלוז יציעו לגאבי בן ה-18 חוזה עתק במטרה לפתות אותו לעבור בלונדון, אבל האפשרות שגאבי יעזוב קיימת, כידוע, אך ורק בגלל שבית המשפט לא אישר את חוזהו החדש במועדון - כך שהוא הפך לשחקן חופשי כחודש אחרי שחתם בברצלונה עד 2026.

גאבי, קשר ברצלונה. רויטרס
גאבי, קשר ברצלונה/רויטרס

גאבי חתם בברצלונה עד 2026 לפני כחודשיים, אלא ש"לה ליגה" ערערה לבית המשפט בטענה שהקטלאנים מפרים את חוקי הפייר-פליי הפיננסי, בית המשפט קיבל את הערעור וגאבי חזר למעמד של שחקן נוער שלא מחזיק בחוזה מקצועני ועל כן רשאי לעזוב. ברצלונה נדרשת כעת לקצץ כ-200 מיליון יורו מתקציבה עבור השארת גאבי, ולא פחות חשוב מכך הארכת חוזים קיימים והחתמת שחקנים חדשים ובהם ליאונל מסי.

המשמעות היא שבראש ובראשונה על ברצלונה לפנות מקום בתקרת השכר. לטענת "מונדו דפורטיבו" היא מתכוונת לעשות זאת על ידי מכירת מספר שחקנים, קיצוץ חוזים קיימים ופרידה מהוותיקים. המגן השמאלי ג'ורדי אלבה מסיים את חוזהו בעונה הבאה, אבל בקבוצה לא יעמדו בדרכו, בעוד סרג'יו בוסקטס מסיים חוזה ועשוי לעזוב לאה"ב, וגם אם יישאר יידרש לקצץ משמעותית.

בנוסף, כך לטענת "מונדו דפורטיבו", בברצלונה שוקלים למכור 24 אחוז מהבעלות על "בארסה סטודיוס", חברה מטעם המועדון שעוסקת ביצירת NFT. מכירה של כרבע מהמניות עשויה להוביל להכנסה מיידית של כ-100 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully