וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכה גדולה": מנצ'סטר יונייטד מודאגת, ומקווה שרשפורד יפתיע

טן האח ספג ביקורת קשה על החילופים שביצע ב-2:2 נגד סביליה וטען ש"לא הייתה ברירה". ליסנדרו מרטינס הרגיע, אבל עזב את אולד טראפורד על קביים. הכוכב יחזור מוקדם מהצפוי?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - סביליה 2:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד כבר ראתה את עצמה מביסה את סביליה והופכת את הגומלין בשבוע הבא באנדלוסיה ברבע גמר הליגה האירופית למשחק לפרוטוקול בלבד, אבל רפאל וראן נפצע והוחלף במחצית, ליסנדרו מרטינס גם כן נפגע ונאלץ לנטוש את כר הדשא והאורחת הצליחה להמם את יושבי אולד טראפורד עם קאמבק שהושלם בדקה ה-90+2 בזכות שני שערים עצמיים - אחד של הארי מגווייר שנכנס במקום וראן ושער נוסף מרגלו של טייירל מלאסיה, שפתח כמגן שמאלי בעקבות חסרונו של פצוע נוסף, לוק שואו, וקבע 2:2 דרמטי.

מרסל זאביצר כיכב עם צמד מהיר במחצית הראשונה, אבל זו אולי נקודת האור היחידה של השדים האדומים בתום המפגש הראשון. בשבוע הבא בסביליה הם ככל הנראה יחסרו את מרטינס, וארן בספק ומי שבוודאות ייעדר זהו ברונו פרננדש שספג אמש כרטיס צהוב. לעומת זאת, אריק טן האח הפתיע כאשר הצהיר שמרכוס רשפורד עשוי לשוב לסגל בגומלין וגם סקוט מקטומיניי ושואו אמורים לחזור.

מרקוס אקוניה, גונסאלו מונטיאל שחקני סביליה מפנים את חברם לנבחרת ארגנטינה, ליסנדרו מרטינס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הרגיע את טן האח בסיום. מרטינס/רויטרס

"יש סיכוי שמרכוס יחזור בשבוע הבא, אבל אני עדיין לא יכול לאשר את זה", אמר טן האח אחרי המשחק והוסיף באשר לפצועים האחרים, בדגש על ליסנדרו מרטינס שנראה עוזב את האצטדיון כשהוא נעזר בקביים: "מרטינס נפל על הדשא מבלי שפגע בו שחקן יריב, אז זה לא נראה טוב. זו לא פציעה בגיד אכילס, הפגיעה באיזור אחר, אבל אני לא יכול עדיין לומר מעבר לזה - אני לא מאמין שהוא ישחק ביום ראשון נגד נוטינגהאם פורסט, אבל שוחחתי איתו והוא רגוע. גם וראן נפצע ואם שניהם לא יהיו כשירים ליום ראשון, אז שחקנים אחרים ישחקו".

אוהדי מנצ'סטר יונייטד והעיתונאים שמסקרים אותה ביקרו בחריפות את החילופים שביצע טן האח, מנצ'סטר יונייטד למעשה איבדה את היתרון הכפול כשהיא על המגרש עם הצעירים פליסטרי ואלנגה על המגרש ובחוד עם ואוט וחהורסט, בהרכב שגם כך חסר את רשפורד, שואו ויתר הפצועים, וכשנשאל מדוע עשה זאת התגונן המאמן: "מרסיאל פתח בהרכב לראשונה זה זמן רב והשופט הזהיר אותי שברונו בסכנת הרחקה וכך היה גם עם אנטוני, אז לא הייתה לי ברירה אלא להחליף אותם. בהגנה יש לנו מחליפים טובים כמו לינדלוף, מגווייר ושואו, אבל כמובן שזו מכה גדולה".

זאביצר, שבחודש האחרון משחק בעמדה קדמית יותר ואמש החזיר לטן האח עם צמד, סיכם: "לא כך רצינו לסיים את המשחק, ספגנו שני שערים מטופשים ומתסכלים - בבית אנחנו לא יכולים שיקרה לנו דבר כזה. קשה לי למצוא את המילים הנכונות, היינו צריכים לסגור את הסיפור היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully