וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שצ'סני הדאיג את יובנטוס עם הלחצים בחזה, והרגיע: "אני בסדר"

השוער הפולני ביקש להתחלף, הבדיקות שערך שללו בעיה רפואית: "פחדתי, לא הצלחתי לנשום, זה אף פעם לא קרה לי"

תקציר: יובנטוס - ספורטינג ליסבון 0:1/ספורט1

אחרי שהדיחה במפתיע את ארסנל בשמינית הגמר, ספורטינג ליסבון חלמה לקטול ענקית נוספת במסע שלה בליגה האירופית, אך אל הגומלין בפורטוגל תגיע בפיגור אחרי הפסד 1:0 אמש (חמישי) ליובנטוס. הבלם פדריקו גאטי סידר לביאנקונרי מקדמה עם השער היחיד במשחק בדקה ה-73, אך הרגע שכולם יזכרו מהמשחק התרחש במחצית הראשונה, אך וויצ'ך שצ'סני עורר דאגה כשהעיד על לחצים בחזה.

השוער הפולני גילה יכולת טובה במחצית הראשונה, ולאחר שרשם מספר הצלות התריע בפני הצוות הרפואי של המארחת כי הוא מתקשה לנשום. הצוות החליט לא לקחת סיכונים והזעיק מיד את השוער המחליף מתיאה פרין, שהחליף את הפולני שירד מהמגרש בדמעות. עם זאת, בבדיקות שערכו לשוער הוסרו כל החששות.

וויצ'ך שצ'סני, שוער יובנטוס. רויטרס
"אני בסדר". שצ'סני מוחלף/רויטרס

"פחדתי, זה אף פעם לא קרה לי", אמר שצ'סני על אותם רגעים מלחיצים, "היה לי קשה לנשום וזה הדאיג אותי מאוד. עכשיו אני מרגיש בסדר, עשינו בדיקה רפואית שאישרה שאין שום בעיה". עדיין לא ברור כמה זמן ייאלץ מסימיליאנו אלגרי להסתדר ללא השוער הבכיר שלו, אם בכלל.

פרין, שהוזעק במפתיע, עשה את עבודתו נאמנה וסיפק הצלה כפולה שמנעה שוויון דרמטי בתוספת הזמן. "האמת היא שראיתי את מתיאה בכושר נהדר באימונים, הייתי עייף וידעתי שבדקה ה-94 הוא ירשום הצלה כפולה", התלוצץ שצ'סני בעמדת הראיונות כשהשוער האיטלקי לצידו.

עוד לפני הגומלין בבירת פורטוגל, יובנטוס תתארח בראשון אצל ססואולו ותרצה להתאושש מההפסד 2:1 ללאציו במחזור הקודם. הגברת הזקנה שספגה הורדה של 15 נקודות מדורגת במקום השביעי, שמונה נקודות מתחת למקום שמוביל לליגת האלופות, וייתכן כי זכייה בליגה האירופית היא הדרך הכי מעשית של הקבוצה להשיג בסופו של דברים את הכרטיס לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully