וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פנתה לאינטרפול כדי למנוע מאוהדי א.א.ק להגיע לארץ

ראש ממשלת יוון התנצל על התקריות האלימות במשחק נגד הפועל ירושלים. לאחר שהחלו מעצרים באתונה, בישראל פועלים כדי לוודא שהפורעים לא יגיעו לגומלין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.4/ספורט1

האלימות הקשה שממנה סבלו אוהדי הפועל ירושלים אתמול (רביעי) במשחק החוץ ביוון נגד א.א.ק אתונה ממשיכה לעורר הדים ביוון. בנוסף להתנצלות ששיגר המועדון לראשי הפועל ירושלים ואוהדיה, היום גם נערכה שיחה בין סגן שר הספורט היווני לשר התרבות והספורט מיקי זוהר, שגם קיים שיחות בנושא עם מזכ"ל פיב"א, אנשי איגוד הכדורסל ונציגי הפועל ירושלים.

אלפטריוס אווגנאקיס, סגן שר הספורט היווני, התנצל בפני זוהר על האירועים שעברו האוהדים האדומים וביקש למסור בשם ראש ממשלת יוון את צערו על המקרה ועידכן את השר זוהר כי רשויות החוק מטפלות בנושא גם מהפן האנטישמי ואף החלו מעצרים של המעורבים באלימות, לאחר שזוהר טען גם בשיחה עם מזכ"ל פיב"א אנדריאס זאגקליס כי "מדובר בתקיפה אנטישמית כנגד יהודים ומקרה אלימות חמור ביותר - ואנחנו דורשים מיצוי דין עם התוקפים ועם הקבוצה".

דגל ישראל נשרף ביציע אוהדי א.א.ק. הפועל ירושלים, אתר רשמי
דגל ישראל נשרף באולם באתונה/אתר רשמי, הפועל ירושלים

בנוסף, שוחח השר זוהר עם נציגי קבוצת הפועל ירושלים ועדכן אותם בשיחה ובתוצאותיה והודיע להם שביום רביעי הקרוב יגיע למשחק מול היוונים בישראל. "יש לפעול לכך שהמשטרה תיערך למנוע אלימות משני הצדדים על מנת להבטיח משחק בטוח והוגן פה בישראל", אמר לקראת המפגש ביום רביעי.

עוד בשיחתו עם הנציגים, שר התרבות והספורט מיקי זוהר התחייב כי "אם הקבוצה תעפיל לפיינל-פור, אפעל יחד עם ראש העיר משה ליאון להבאת משחקי הפיינל פור לירושלים ומדינת ישראל תארח לראשונה את הטורניר היוקרתי".

בנוסף, גורמים במשטרת ישראל סיפרו כי נעשתה פנייה לאינטרפול במטרה לקבל מהמשטרה באתונה את פרטי העצורים והמעורבים באירועי האלימות הקשים, כדי לדאוג שאלו לא יוכלו להגיע למשחק בישראל בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully