וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייטון הפכה פיגור ל-1:2 על צ'לסי, הפסד דרמטי לטוטנהאם

אנסיסו העניק לשחפים ניצחון חוץ יוקרתי עם שער יוצא מן הכלל, אואטרה כבש שער בתוספת הזמן ב-2:3 של בורנמות' מול התרנגולים. ווטקינס המשיך ברצף הכיבוש ב-0:3 של אסטון וילה על ניוקאסל. פולהאם גברה 1:3 על אברטון, סולומון לא שותף

חגיגה אנגלית: תקציר שערי השבת באנגליה, 15.4 (המחזור ה-31)/ספורט1

המחזור ה-31 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם אסטון וילה הלוהטת, שהביסה 0:3 את ניוקאסל המדורגת שלישית. ברייטון הפכה פיגור ל-1:2 על צ'לסי, טוטנהאם הפסידה בתוספת הזמן לבורנמות' ומנור סולומון ראה מהספסל את פולהאם מנצחת את אברטון.

אולי ווטקינס שחקן אסטון וילה חוגג שער. רויטרס
תקופה פנטסטית שלו ושל הקבוצה. אולי ווטקינס/רויטרס

אסטון וילה - ניוקאסל 0:3

אונאי אמרי ממשיך לחולל פלאים והמדורגת שישית עוד יכולה לקרוא תיגר אפילו על כרטיס לליגת האלופות. ניוקאסל השלישית בטבלה הגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אבל בווילה פארק הפסידה 2:0 בכל שלושת הביקורים הקודמים והפעם זה אף היה גרוע יותר. ג'ייקוב ראמזי היה חתום על הראשון (11) עם כדור חד בשמאל אחרי הכנה נהדרת בראש של אולי ווטקינס. אסטון וילה פספסה הזדמנויות להגדיל את התוצאה במחצית ראשונה נהדרת, כשלאחר ההפסקה אמיליאנו מרטינס מנע שוויון מאלכסנדר איסק (59) ושער של ווטקינס נפסל בגלל נבדל קטנטן (61), אבל בחלוף שלוש דקות החלוץ הלוהט כבש בסיבוב ובדקה ה-84 כבר השלים צמד אישי. סך הכול יש לו 11 שערים ב-12 המחזורים האחרונים, מתוך 14 בליגה העונה. וילה עם רצף של חמישה ניצחונות ושבעה בשמונת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בניצחון הגדול של וילה

תקציר ניצחונה של אסטון וילה 0:3 על ניוקאסל/ספורט1
חוליו אנסיסו ברייטון. GettyImages
שער ניצחון מרהיב. אנסיסו/GettyImages

צ'לסי - ברייטון 2:1

צ'לסי לא הבקיעה בכל ארבעת משחקיה האחרונים ובסך הכל לא ניצחה חמישה משחקים בכל המסגרות, עושה רושם שלמעשה גמרה את העונה אחרי שביום רביעי הפסידה בסטניאגו ברנבאו 2:0 לריאל מדריד במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, תוצאה שממנה היא תתקשה לחזור. עם מאזן של ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד מול הבלוז, השחפים הגיעו לסטמפורד ברידג' מול 11 מחליפים של פרנק למפארד והופתעו כבר בדקה ה-14 כשמיכאילו מודריק מסר לקונור גלאגר שבעט כדור שפגע בלואיס דאנק ונכנס לרשת של רוברטו סאנצ'ס. האורחת אמנם שלטה, אבל איבדה את ולטמן ופרגוסון שנפצעו במהלך המחצית הראשונה, ודני וולבק שעלה כמחליף נגח פנימה (42) את השוויון. ברייטון שלטה לאורך כל המשחק ולא הפסיקה לאיים על השער של קפה, ובדקה ה-70 חוליו אנסיסו בעט מרחוק כדור אדיר והפך את התוצאה בצדק עם שלוש נקודות של השחפים בחוץ.

איזה גול: צפו בניצחון הגדול של ברייטון

תקציר: צ'לסי - ברייטון 2:1/ספורט1
הארי ווילסון לצד ז'ואאו פלהיניה פולהאם. GettyImages
חזרו לנצח, הפעם ללא סולומון. ווילסון, פריירה ופלהיניה/GettyImages

אברטון - פולהאם 3:1

עם מנור סולומון שהתחיל את המשחק על הספסל וללא אלכסנדר מיטרוביץ' המושעה, פולהאם הגיעה לליברפול למשחק בגודיסון פארק וראתה את האריסון ריד מעלה אותה ליתרון בדקה ה-22. אברטון לחצה על השער של ברנד לנו ובדקה ה-35 דווייט מקניל מצא את השוויון של הטופיז מבישול של ג'יימס גארנר. במחצית השנייה הארי ווילסון החזיר את היתרון ללונדונים (51) לאחר שוויליאן הוריד לו את הכדור עם הראש בתוך הרחבה של ג'ורדן פיקפורד. דניאל ג'יימס הצטרף לחגיגה בדקה ה-68 וחתם את תוצאת המשחק בניצחון ליגה ראשון של פולהאם אחרי חמישה מחזורים, סולומון לא זכה לקבל דקות הפעם.

צפו בתקציר הניצחון של פולהאם

תקציר: אברטון - פולהאם 3:1/ספורט1
דנגו אואטרה בורנמות'. רויטרס
הכי דרמטי שיש. אואטרה/רויטרס

טוטנהאם - בורנמות' 3:2

התרנגולים שבו למסלול הניצחונות עם 1:2 על ברייטון במחזור שעבר, ורצו מול העולה החדשה להמשיך במומנטום בקרב על הטופ 4. המשחק שנפתח באיחור של רבע שעה בעקבות פקקים בדרך לאצטדיון נפתח נהדר עבור התרנגולים. בדקה ה-14 איבן פרישיץ' מצא במסירת רוחב את יונג מין סון שבעט מקרוב את ה-0:1 של המארחת. בדקה ה-39 איבוד כדור של פדרו פורו הפך למתפרצת של הדובדבנים שנהנו מצ'יפ נהדר של מתיאס וינייה מעל הוגו לוריס בדרך ל-1:1 לפני הירידה למחצית. ההגנה של טוטנהאם פשוט לא הצליחה להסתדר מול הלחץ של האורחת, ובדקה ה-51 דומיניק סולאנקה הפך את התוצאה עם צ'יפ נוסף והעלה את בורנמות' ל-1:2. התרנגולים לחצו על השער של נטו בניסיון למצוא את השוויון הקריטי, ובדקה ה-88 אנרוט דנג'ומה הפציץ את הרשת של בורנמות' וחשב שכבר העניק נקודה יקרה לקבוצתו, אבל בתוספת הזמן (90+5) דנגו אואטרה ניצח לדובדבנים את המשחק עם ביצוע יוצא מן הכלל מתוך הרחבה במתפרצת של האורחת והעלה את קבוצתו למקום ה-14 בטבלה.

צפו בהפסד הדרמטי של טוטנהאם

תקציר: טוטנהאם - בורנמות' 3:2/ספורט1

משחקים נוספים

וולבס - ברנטפורד 0:2
לוולבס: דייגו קוסטה (27), וואנג הי-צ'אן (69)

סאות'המפטון - קריסטל פאלאס 2:0
לפאלאס: אברצ'י אזה (54 ו-68)

המחזור יימשך ביום ראשון כאשר ווסטהאם תארח את ארסנל ונוטינגהאם את מנצ'סטר יונייטד. ביום שני ליברפול תתארח בלידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully