וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בנתניה: זלאטנוביץ' ייעדר מול באר שבע, טוומאסי ורוטמן בספק

13.4.2023 / 11:05

חלוץ היהלומים בסרביה בשל מות אביו, חבריו להתקפה לא התאמנו עם הקבוצה מאז התבוסה בחיפה וגם אברהם בספק למפגש (ראשון, 20:30)

תקציר הניצחון 1:4 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה שנמצאת במשבר והפסידה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, תארח ביום ראשון (20:30) את הפועל באר שבע ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. האווירה במועדון לא פשוטה אחרי שרשרת ההפסדים, כאשר כרגע גם המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה נמצא בסכנה ובעוד קצת יותר משבועיים מצפה לקבוצה משחק חצי גמר הגביע נגד מ.ס אשדוד.

אם כל זה לא מספיק, יש לנתניה הרבה כאב ראש גם לקראת המשחק הקרוב נגד באר שבע בעוד שלושה ימים. החלוץ איגור זלאטנוביץ' טס לביתו בסרביה לאחר מות אביו לפני שלושה ימים. לווייתו של האב מתקיימת היום ובנתניה מעריכים שזלאטנוביץ' ישהה לצד משפחתו בימים הקרובים ויחמיץ את המשחק מול האדומים מהנגב.

לירן רוטמן עם פטריק טוומאסי שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעמדו לרשות היהלומים? טוומאסי ורוטמן/ברני ארדוב

בנוסף לחלוץ הסרבי, גם פטריק טוומאסי אביב אברהם ולירן רוטמן הפצועים נמצאים בספק גדול למשחק. טוואמסי ספג מכה חזקה ברגלו בתבוסה למכבי חיפה במוצאי שבת ומאז לא חזר לאימוני הקבוצה. רוטמן שסובל מדלקת בכף הרגל עדיין לא התאמן השבוע עם הקבוצה, אך ישנה אפשרות שיחזור לאימונים במהלך סוף השבוע ואולי ישחק עם זריקה.

אביב אברהם שלא שיחק מול מכבי חיפה גם בשל פציעה וגם כי היה מורחק עקב צבירת כרטיסים צהובים, סובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי, אבל כבר עושה אימונים קלים עם הקבוצה וגם אותו ינסו להכשיר לקראת המשחק בראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully