וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן חגגה ערב "היסטורי", ספאלטי תקף את אוהדי נאפולי: "אקום ואלך הביתה"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 9:22

הקרב האיטלקי בליגת האלופות נגמר בניצחון מתוק למילאן, ספאלטי הבטיח שאוסימן ישחק בגומלין אבל מזהיר את אוהדי נאפולי: "לא אסבול שוב גישה כמו במשחק הקדום"

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
הנה זה בא? מילאן חוגגת/רויטרס

מילאן עשתה אתמול (רביעי) צעד גדול לקראת הופעתה הראשונה בחצי גמר ליגת האלופות לראשונה זה 16 שנים, כאשר שער של איסמעאל בנאסר הבטיח ניצחון ביתי 0:1 על נאפולי במשחק הראשון ברבע הגמר.

בלילה גשום באיטליה, הקרב בין מוליכות הסרייה A סיפק קרב אינטנסיבי מאוד. "אני יותר מכל שמח ליהנות מערבים כאלה עבור האוהדים שלנו", אמר מאמן מילאן סטפנו פיולי לאחר שקבוצתו שמרה על שער נקי בפעם החמישית ברציפות בליגת האלופות לראשונה מאז 2004/05.

"ההיסטוריה של מילאן מדברת על הרבה ניצחונות והישגים בליגת האלופות, אבל בשנים האחרונות חלמנו להגיע לכאן, אז רצינו ליהנות מזה. לא שיחקנו טוב מהחלק האחורי בהתחלה, נתנו לנאפולי את ההזדמנות לפגוע בנו, אבל השגנו את הניצחון הביתי הראשון על נאפולי מזה שלוש שנים".

אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה נאפולי. GettyImages
סגל חסר לנאפולי בגומלין. אנגיסה/GettyImages

נאפולי פתחה בסערה, בניסיון לנקום את התבוסה הביתית 4:0 מול מילאן בליגה בתחילת החודש, אבל לא ניצלה את ההזדמנויות שלה. מצבה של נאפולי החמיר 16 דקות לסיום, כאשר הקשר אנדרה פרנק זמבו אנגיסה ספג כרטיס צהוב שני על דחיפת תיאו הרננדס והורחק.

השופט הרומני אישטוואן קובץ' הוציא 10 כרטיסים צהובים - ארבעה למילאן ושישה לנאפולי - כשהצהוב של קים מין-ג'ה של נאפולי גרמה לכך שהוא ייעדר מהמשחק השני יחד עם אנגיסה.

"כל היעדרות פוגעת בשלב הזה של העונה, אבל יש לנו גם שחקנים שיכולים למלא את החסר", אמר מאמן נאפולי לוצ'יאנו ספאלטי, "וזו הסיבה שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. אנחנו סומכים על הסגל. אנחנו עצובים שלא יהיה לנו את אנגיסה, כי זה מרגיש לא צודק, אבל אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות.

"היינו על סף החלפת אנגיסה כשזה קרה, אז זה מאכזב שלקח לנו דקה או שתיים לחשוב את מי להחליף ולא שמתי לב מספיק לשופט. אני לא מגיב על שופט, זה לא התפקיד שלי".

למרות שלנאפולי היו כמה הזדמנויות ויותר ניסיונות בעיטה למסגרת מאשר למילאן, היא החמיצה לא פעם, ותשמח לשמוע שמלך השערים של הסרייה A, ויקטור אוסימן, שהיה בחוץ בגלל פציעה בירך, יחזור לגומלין. "הוא ישחק, 100 אחוז", אמר ספאלטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חביצ'ה קברצחליה נאפולי. רויטרס
יקבל את אוסימן לגומלין. קרבחצליה/רויטרס

מילאן היא הקבוצה היחידה שניצחה את נאפולי יותר מפעם אחת העונה בכל המסגרות. ספאלטי הודה שהוא לא אהב את הגישה של אוהדי נאפולי בתבוסה הביתית 4:0 למילאן, וטוען: "יום שלישי יהיה משחק חם, לנצח או לעוף". אוהדי נאפולי מחו במשחק נגד הנשיא דה לורנטיס וההנהלה, וספאלטי אמר: "אני לא יודע למה לצפות בגומלין ולאיזו אווירה. אתם יכולים לדמיין כמה ציער אותי לראות את האצטדיון כמו במשחק מול מילאן. אנחנו רצים לאליפות ראשונה אחרי 33 שנה, שיחקנו משחק חשוב בבית, ואני רואה ביציעים אוהדים מניפים שלטים נגד עצמנו. זה משהו שלעולם לא אוכל להבין, ואקח איתי. אם אותו דבר יקרה גם בגומלין, אקום מהספסל ואלך הביתה. זה בלתי נסבל. השחקנים מאוד רגישים למה שקורה סביבם, ושיחקנו באווירה אבסורדית. השחקנים נלקחו כבני ערובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully