וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה מונה למאמן הפועל חיפה: "השם שהרגיש הכי טבעי"

מאמן מחלקת הנוער והנערות של המועדון ידריך גם את הבוגרים עד תום העונה, אחרי שסיים את תפקידו בחבל מודיעין: "כאן הבית שלי ואתה לא מהסס כשצריכים את עזרתך"

כתבה על המסע האירופי של הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) על מינויו של מיקי גורקה למאמן הקבוצה עד תום העונה, יממה אחרי שהוחלט להיפרד משרון דרוקר לאחר קרוב לשלושה חודשים ללא ניצחון והירידה למקום ה-11 ולפני האחרון בליגה.

גורקה, שכידוע עובד במחלקת הנוער של חיפה וירד בתחילת השבוע עם הפועל חבל מודיעין לליגה הארצית לאחר שלא הצליח להשלים קאמבק מרשים עמם, נבחר לתפקיד וינסה להשאיר את הקבוצה בליגה. גורקה יעבוד בשיתוף פעולה עם אילן עמר והאימון הראשון שלהם יחד יתקיים הערב במוצאי החג.

"הפועל חיפה זה הבית שלי ואתה לא מהסס כשצריכים את עזרתך", אמר גורקה לאחר המינוי, "אעשה הכל כדי לעמוד במטרה - הבטחת הישארות הקבוצה בליגת העל".

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
לא היסס. מיקי גורקה/קובי אליהו

מהפועל חיפה נמסר: "כשהתלבטנו מי האיש המתאים למשימה שלנו, מיד עלה לנו השם שהרגיש הכי טבעי - מיקי גורקה, שמשמש גם כמנהל מקצועי על של מחלקת הנוער והנערות של המועדון וגם ומאמן קבוצת הנערים ומכיר את המועדון היטב. עבורנו זו סגירת מעגל מרגשת. מיקי גדל כשחקן בהפועל ושיחק בקבוצת הבוגרים במשך שלוש קדנציות, כשהאחרונה שבהן הייתה בליגה ב', בעונה הראשונה שלנו בבעלות אוהדים. עד הימים האחרונים מיקי אימן את חבל מודיעין מהליגה הלאומית ובעבר שימש כמאמן בני הרצליה ועירוני נהריה בליגת העל וכעוזר מאמן בהפועל ירושלים".

יובל רוסמן, יושב ראש המועדון הוסיף: "מיקי גורקה הוא איש מערכת מוערך ומאמן עם ניסיון. אנחנו בטוחים שהשילוב בין מיקי לעוזר המאמן אילן עמר, יעזור לנו לחזור למסלול הניצחונות כבר במשחק הביתי הקרוב נגד אילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully