וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר פוטר מהפועל חיפה: "באמת עונה מטורפת"

11.4.2023 / 11:29

המאמן עוזב אחרי שרשרת הפסדים ואכזבות: "לפעמים דברים לא הולכים וכולי תקווה ורצון שהמועדון הזה ימשיך בליגת העל, כמנהיג אני לוקח אחריות על הטעויות". גורקה מועמד

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר התייחס הבוקר (שלישי) לסיום דרכו בקבוצה על רקע שרשרת האכזבות, שבעקבותיה פוטר מתפקידו. הפועל חיפה לא ניצחה מאז אמצע ינואר וההפסד ביום ראשון 102:98 להפועל באר שבע בחוץ היה עבור חלק מאנשי הקבוצה מכה שהם לא היו מוכנים להמשיך אחריה כרגיל. דרוקר מונה למאמן הפועל חיפה בקיץ, אבל לא הצליחה להצעיד אותה להצלחות. כרגע הקבוצה מדורגת במקום ה-11 מתוך 12 קבוצות, עם מאזן שלילי 17:6. היא עדיין מדורגת מעל הקו האדום ומקדימה את הפועל גלבוע גליל לה מאזן 18:4.

מיקי גורקה, שעובד במחלקת הנוער של חיפה, וירד אמש עם הפועל חבל מודיעין לליגה הארצית לאחר שלא הצליח להשלים קאמבק מרשים עמם, מועמד להחליפו. פנייה נעשתה גם לנדב זילברשטיין, אך מסתמן כי המאמן לא ייקח את ההצעה. את האימונים הקרובים עד להחלטה אחרת יעביר עוזר המאמן, אילן עמר.

שרון דרוקר, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רצף שלילי ארוך במיוחד. דרוקר/מאור אלקסלסי

"בפגישה שנערכה עכשיו בין ראובן אלקס המנהל המקצועי של המועדון לביני החלטנו על סיום תפקידי כמאמן הפועל בי קיור לייזר חיפה", כתב הבוקר דרוקר, "באמת עונה מטורפת ורבת תהפוכות, הצלחה בחלקה הראשון עם אירופה והעפלה לחצי גמר גביע והמשך עם בעיות רבות ( פציעות, שחקן מושעה) וגם טעויות שאני כמאמן ומנהיג לוקח אחריות עליהם.

"אני רוצה להודות לכולם במועדון, אנשים מקסימים, חיוביים ויוצאי דופן , לפעמים דברים לא הולכים וכולי תקווה ורצון שהמועדון הזה ימשיך בליגת העל ואעשה כל דבר שיתבקש למען מטרה זו. יאיר, קורן, ראובן, יובל, רונצוק, דודו (מס 1) אילן (יד ימיני) ועל הצוות המקצועי והרפואי המסור והמחויב - אוהב אותכם המון.

"אחרונים חביבים השחקנים שלי, עברנו המון יחד, מבקש ממכם עוד מאמץ אחד מרוכז, יחד, תתמכו אחד בשני ותעזרו אחד לשני, תשאירו את הקבוצה היקרה הזו בליגה.

"קהל יקר- סליחה שהתאכזבתם בסוף אבל ניסיתי ועשינו הכל לצלוח את המוקשים שעברנו , לא קל , תתאחדו סביב הקבוצה ותעזרו לה להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully