וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוב אכזבה? צ'אבי ביקר: "אני מופתע וכועס מהיחס אלינו"

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 7:40

למרות התיקו החלש מול ג'ירונה, מאמן בארסה מרגיש שהקבוצה שלו לא מקבלת מספיק כבוד על האליפות שבדרך: "לא אוהב את זה בכלל". וגם: מה קורה ללבנדובסקי?

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

מאמן ברצלונה צ'אבי אמר שהוא "מופתע וכועס" מכך שהקבוצה שלו לא מקבלת מספיק קרדיט למרות שהיא דוהרת לעבר תואר אליפות ראשון מאז 2019. בארסה עלתה אתמול (שני) למשחק מול ג'ירונה כשהיא בפער של 13 נקודות בראש הטבלה כשנותרו 10 משחקים לסיום אבל הסתפקה בתיקו 0:0 מאכזב.

האליפות כבר בכיס, אבל הקבוצה שוב איכזבה באירופה והושפלה בבית מול ריאל מדריד בחצי גמר גביע המלך בשבוע שעבר, ספגה קצת ביקורות, וצ'אבי מרגיש שמתעלמים מהדומיננטיות של קבוצתו בליגה הספרדית.

רוברט לבנדובסקי ושחקני ברצלונה מאוכזבים. רויטרס
מה קרה להם? לבנדובסקי ובארסה/רויטרס
אוהדי ברצלונה באצטדיון קאמפ נואו. רויטרס
מחכים למסי. אוהדי בארסה/רויטרס

"ראיתי היום בטלוויזיה תוכנית שאומרת שזו תהיה אליפות הליגה הזולה ביותר בשנים האחרונות", אמר צ'אבי במסיבת עיתונאים שאחרי המשחק. "זה גם מפתיע וגם מכעיס אותי. אנחנו בעידן שאחרי מסי, אנחנו עושים מאמץ אדיר והשחקנים נותנים הכל. אני לא אוהב את זה בכלל, אבל אנחנו לא יכולים לשלוט בזה. אנחנו מעריכים את העבודה שנעשית.

"אם נזכה באליפות, אנחנו צריכים לחגוג את זה בגדול. התחושה היא שאם בארסה מנצחת, לא נותנים לזה ערך, אבל אנחנו נותנים לזה הרבה חשיבות".

בארסה עדיין לא זכתה מתמטית באליפות הליגה, אבל האוהדים כבר הפנו את תשומת לבם לעונה הבאה, ובשני המשחקים האחרונים של הקבוצה הקהל משקיע מאמץ שליחת מסר לליאו מסי עם שירים לכבודו ומחוות בניסיון לשכנע אותו לחזור.

לאחר שסגן הנשיא רפא יוסטה הודה לאחרונה שיש קשר עם המחנה של מסי, כאשר חוזהו של החלוץ של פריז סן ז'רמן יסתיים ביוני, אוהדי בארסה שרו את שמו של מסי בדקה ה-10 של המשחקים מול מדריד וג'ירונה לקראת חזרה צפויה.

"ליאו מייצר התרגשות", אמר צ'אבי. "הם קראו בשם שלו בשני המשחקים האחרונים, אבל נראה אם זה יקרה. אנחנו רק צריכים להתמקד בעונה הזו עכשיו ולהתייצב. עדיין לא זכינו". בארסה חוזרת לליגה ביום ראשון כשהיא תיסע לחטאפה, ובברצלונה יודעים שבעשרת המשחקים האחרונים יספיקו ששה ניצחונות לתואר.

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. רויטרס
נתן מדהים. טר סטגן/רויטרס

נקודת האור ממשיכה להיות העובדה המדהימה שמארק אנדרה טר שטדן שמר אתמול בפעם ה-21 העונה (!) על רשת נקייה ב-28 משחקים. עם זאת, התפוקה של ברצלונה ירדה משמעותית בתקופה האחרונה, גםבגלל הפציעות, וגם הדעיכה של רוברט לבנדובסקי. אם מחלקים את העונה לשני חלקים, הרי שב-14 המחזורים שלפני המונדיאל, ברצלונה כבשה 33 שערים, ואילו ב-14 מחזורי הליגה שאחרי המונדיאל, הקבוצה כבשה 20 שערים בלבד. בסך הכל לבנדובסקי כבש תשעה שערים בלבד ב-17 משחקיו מאז המונדיאל, כאשר לפני המונדיאל הוא כבש 18 - בנתון שממחיש את האכזבה האחרונה מהתפוקה של הקבוצה על הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully