וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מצאנו את הדרך לנצח, לא היינו באנרגיות הנכונות"

9.4.2023 / 23:29

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון על חולון: "לא צריכה להיות ירידת מתח. יש עייפות ואנחנו משלמים מחיר על פציעות". גודס: "אפשר לצאת עם חיוך מהמשחק, יש הרבה דברים טובים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

מכבי תל אביב שמטה פעמיים יתרון דו-ספרתי נגד הפועל חולון הערב (ראשון), 12 הפרש במחצית הראשונה ו-16 בשנייה, אך רשמה בסופו של משחק את ניצחונה התשיעי ברציפות בליגה, 88:96 על האלופה שספגה הפסד שלישי רצוף. הצהובים השוו את שיא הליגה בשלשות למשחק אחד העונה, עם 19 צליפות מחוץ לקשת, כשג'רל מרטין הוביל את הקלעים עם 17 נקודות. מנגד בלט היידן דלטון עם 21 לזכות הסגולים.

"המשחק מתחלק לשני רבעים. ראשון ושלישי לא טובים שלנו, רדומים, מקבלים המון שלשות. ברבע השני והרביעי היינו יותר מרוכזים ועשינו דברים יותר נכון. פתרנו את בעיית הריבאונד, אבל כשהם קולעים 19 שלשות ב-50%, אז אין הרבה ריבאונד", סיכם מאמן חולון גיא גודס את המשחק. "עשינו חלק מסוים מהעבודה, אבל קשה לשחק עם שבעה שחקני רוטציה מול 10-11 שחקנים, כי יש את הרגעים שאתה עייף וקבלת ההחלטות לא מפוקסת. נלחמנו אחרי שבועיים שלא שיחקנו. אפשר לצאת עם חיוך מהמשחק הזה, כי כל משחק יש לו חיים משלו".

גודס הוסיף: "אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה במניעת איכות הזריקות. אין לי בעיה אם קבוצה קולעת עלינו שלשה עם יד על הפנים, אבל מתוך ה-19, תשע לפחות היו כמעט לבד. אין סיבה שמרטין יחטיא זריקות כאלה. אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה במניעת השלשות. יש כמה פרמרטרים שהיינו בסדר, אבל לא בשלשות. האימונים היו חזקים, השחקנים נלחמו אחד בשני כדי להעלות את הקצב והאגרסיביות. אם אתה בא רך נגד מכבי, הם מנגבים אותך על הפרקט. אחרי שבועיים שאתה לא בקצב, אתה מתחיל לרוץ ומתעייף בשלב מסוים. יש הרבה דברים טובים מהמשחק, ודברים פחות טובים שצריך לעבוד ולהשתפר כדי להגיע לסוף העונה יותר טובים".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. דני מרון
מאמן הפועל חולון גיא גודס/דני מרון

בצד המנצח, עודד קטש אמר: "הדבר החשוב הוא שניצחנו את המשחק, מצאנו את הדרך. לא היינו באנרגית הנכונות, לא היינו מרוכזים, לא שמרנו כמו שצריך. שיחקנו נגד קבוצה עם שחקנים בעלי יכולות אישיות גבוהות, אבל זה לא מצדיק. חשבתי שיכולה להיות נפילת מתח, אבל זה לא צריך לקרות. חולון הקשתה עלינו ועשתה סלים גדולים. הנתון הכי חשוב הוא שהפסדנו בריבאונד, זה מראה על לא מספיק מחויבות ואנרגיות. חלק מהסיבות אובייקטיביות, יש עייפות מסוימת. אנחנו רואים תוצאות של קבוצות יורוליג אחרות בליגות שלהם".

על כך שרשם את הסגל הכי חזק שלו משחק שני ברציפות בליגה: "אנחנו נצטרך לתת מנוחות לשחקנים, בוחרים את המשחקים מתי אפשר. ווייד (בולדווין) ולורנזו (בראון), דווקא כשאני רושם את שניהם אני יכול לתת להם פחות דקות. אנחנו חסרים את הגארד הנוסף, הפציעה של ג'יילן (אדאמס) שינתה דברים מבחינתנו, את יכולת ניהול הדקות שלהם בליגה. בהרבה משחקים אני מעדיף ששניהם ישחקו כדי שישחקו פחות. היום רציתי שישחקו פחות, זה לא עזר לנו אבל היה לנו חשוב לנצח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין זורק. דני מרון
ערב מוצלח שלו בהתקפה. ג'רל מרטין/דני מרון

המאמן המשיך באותו עניין: "כמו בכל דבר, יש יתרונות וחסרונות, אז בעניין הזה שאני יכול לשחק באותו הרכב ביורוליג ובליגה, יש לזה יתרונות גדולים אבל זה כתוצאה מפציעות שקרו לנו שאנחנו משלמים מחיר. אנחנו רוצים להיות יותר עמוקים, עם סגל יותר רחב. הייתי מעדיף שכולם יהיו בריאים והיינו יודעים לנהל את הדבר הזה. בעונה אינטנסיבית כמו שאנחנו עוברים, סגל עמוק ואיכותי זה חשוב מאוד".

קטש החמיא לקלע הבולט שלו: "אני שמח בשביל ג'רל, מגיע לו. אם מדברים על יורוליג, הוא רוקי בכדורסל האירופי. הוא עשה שיפור, ולא רק הוא. הרבה שחקנים מבינים יותר, יותר בכושר ותורמים יותר. אני שמח שזה קורה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully