וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השלכת החפצים: מטה אשר עלתה ל-0:1 בסדרת גמר הכדורעף

אחד מאוהדי מכבי תל אביב גם שפך דלי מים על שחקני האורחת והמשחק הופסק לדקות ארוכות, אך חודש ומטה אשר חגגה ניצחון גדול

תקציר: מכבי תל אביב מעפילה לגמר גביע האתגר בכדורעף/ספורט1

כשלושה חודשים אחרי שהתפרעות אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף גרמה לעצירת משחק רבע גמר גביע האתגר, שוב השלכת חפצים העיבה על משחק בהדר יוסף. הצהובים אירחו הערב (ראשון) את הפועל מטה אשר/עכו למשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף, האורחת הייתה בדרך לניצחון עם 0:2 במערכות ו-15:17 במערכה השלישית, אבל אז חפצים נזרקו לעבר הספסל של מטה אשר, כולל דלי מים שנשפך על שחקנים. אנשי הקבוצות התעמתו בהמשך והשופטים החליטו לרדת לחדר ההלבשה.

לאחר דקות ארוכות שבמהלכן גם שחקני מטה אשר ירדו לחדרי ההלבשה, הבהירו השופטים כי רק יציאה של הקהל הצהוב מהאולם תאפשר את חידוש המשחק. בינואר, באותו משחק האירופי מול אומוניה ניקוסיה, המשקיף מטעם האיגוד היבשתי איים בהפסד טכני אם האוהדים לא יפונו, והמשחק חודש בחלוף כשעה ורק לאחר שזה קרה. גם הפעם המשחק לא פוצץ בסופו של דבר, האוהדים הוצאו ומטה אשר השלימה ניצחון גדול 0:3 שמעניק לה יתרון בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

מטה אשר תארח ביום שישי את המשחק השני בסדרה וביום רביעי הבא יחזרו הקבוצות להדר יוסף למשחק השלישי.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף מודים לקהל. אריאל שלום
אירוע שמעיב על עונה מרשימה. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

מכבי תל אביב הגיעה למשחק כדאבליסטית ולאחר עונה שבה עשתה היסטוריה כנציגה ישראלית ראשונה בגמר אירופי, אבל יריבתה המושבעת הייתה זו שביצעה מהפך בשלהי המערכה הראשונה וניצחה אותה 23:25.

האדומים, שלא שמטו מערכה במהלך הפלייאוף, חזרו מפיגור גם במערכה השנייה עם 24:26, וכאמור הובילו גם במערכה השלישית, לפני האירועים שגרמו להפסקת המשחק. עם חידושו, ידעו יבגני באנוב ואלכס אוסוקין לסגור עניין עם 20:25 במערכה השלישית וניצחון במשחק כולו.

באנוב הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, אוסוקין תרם 9 ואינובל רומרו ואלדס 8. אלכסנדר סאפונוב בלט אצל המפסידה עם 16 נקודות וסלבה בצ'קלה סיים עם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully