וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל התפרע, המשחק הופסק - ולבסוף מכבי ת"א ניצחה בגביע האתגר

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 22:52

אבוקה ומצת נזרקו מהיציע, השופט עצר את ההתמודדות לשעה. הקהל הוצא מהאולם, והצהובים ניצחו 0:3 את אומוניה ניקוסיה ברבע הגמר: "מגנים בתוקף כל סוג של אלימות"

רגעים לא נעימים נרשמו הערב (חמישי) באולם הדר יוסף, במסגרת משחק רבע גמר גביע האתגר בין מכבי תל אביב ואומוניה ניקוסיה. תחילה היתה זו אבוקה שנזרקה מעבר היציע אל הפרקט, וגרמה לעצירת המשחק. השופט הזהיר את המארחת בפעם הראשונה, המשחק חודש, אולם לאחר מכן, עם פתיחת המערכה השנייה, מצת הושלך לפרקט - והפעם המשחק הופסק. אומוניה ירדה לחדרי ההלבשה, ולא הסכימה לחידוש המפגש.

שר הספורט מיקי זוהר, שנכח באולם, לקח את המיקרופון וקרא לאוהדים להפסיק להשליך חפצים לפרקט, אך זה כבר היה מאוחר מדי. ב-20 הדקות הבאות הוציאו כוחות השיטור והמאבטחים את כל האוהדים מהאולם, והקבוצות חזרו לערוך חימום מחודש ואז חידשו את ההתמודדות - אחרי שעה שלמה של הפסקה.

לשמחתה של מכבי תל אביב, היא ידעה לשים בצד את כל הדרמות הללו, סגרה 0:3 חלק (21:25, 20:25, 16:25) ושמה את עצמה בעמדת זינוק מצוינת לקראת משחק הגומלין בקפריסין.

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלגן בהדר יוסף - ושמחה בסיום/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שר הספורט מיקי זוהר במשחק של מכבי תל אביב בכדורעף. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניסה להתערב. מיקי זוהר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהנהלת המועדון הצהוב נמסר: "מכבי תל אביב מגנה בכל תוקף כל סוג של אלימות בכלל ובאירועי ספורט בפרט. האלימות פוגעת בספורט, באוהדים וכמובן בקבוצות. אנו מבקשים להודות לשר התרבות והספורט שכיבד אותנו בנוכחותו, על פנייתו לקהל כשהמשחק הופסק וביקש ממנו להפסיק את ההתנהגות הבלתי ספורטיבית ביציע. תודה על העזרה והתמיכה שנתן להנהלת המועדון במהלך קבלת ההחלטות".

היה זה בלי ספק אחד הרגעים הגדולים בתולדות מכבי תל אביב, שרשמה שלוש הופעות ברבע גמר של מפעל אירופי בעבר - ב-2011/12, 2012/13 ו-2016/17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully