וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך כבש מחזור שני ברציפות, ליידנר נפצע ב-3:3 הדרמטי

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 23:03

הטאלנט הבקיע לזכות זלצבורג (22) נגד אוסטריה וינה, שאיבדה את המגן הישראלי (32) והפכה פיגור כפול בלעדיו, לפני שהאלופה השוותה בפנדל (92). 90 דקות וניצחון בכורה ללביא ביפן, הפסד ראשון לארד וקייראט

תקציר ניצחונה של ווסטהאם 0:1 על פולהאם/ספורט1

* אוסקר גלוך ממשיך בהתאקלמות המהירה שלו ברד בול זלצבורג. היום (ראשון) כבש הקשר הישראלי מחזור שני ברציפות, כשמצא את הרשת בדקה ה-22 של ה"דרבי הישראלי" נגד דורון ליידנר ואוסטריה וינה, שהופיעו בלי מתן בלטקסה הפצוע. גלוך קיבל כדור מסקו קויטה בצד ימין של הרחבה, סידר את הגוף וירה ברגל ימין לפינה הקרובה כדי להעלות את אלופת אוסטריה ליתרון. 10 דקות לאחר מכן, למרבה הצער, ליידנר נפגע בצורה קשה בקרסול כתוצאה מדריכה של ניקולאס קפאלדו עליו, והוחלף כשהוא לא מסוגל לדרוך ונעזר באנשי הצוות של אוסטריה וינה. בלעדיו, הקבוצה האורחת הפכה פיגור 2:0 ליתרון 2:3 והשלימה את המהפך בדקה ה-80, אולם שריקה מפוקפקת לפנדל סייעה לאלופה לסחוט 3:3 בבית ולהימנע מהפסד ראשון מאז ה-30 ביולי.

שחקני רד בול זלצבורג חוגגים עם אוסקר גלוך. Franz Kirchmayr, GettyImages
מבסס את מעמדו. אוסקר גלוך חוגג/GettyImages, Franz Kirchmayr

* נטע לביא שיחק הבוקר 90 דקות וסוף סוף חגג ניצחון ליגה, כשגמבה אוסקה גברה בביתה 0:2 על קווסאקי פרונטאלה במחזור השביעי בליגה היפנית. הקשר הישראלי שספג צהוב מוקדם, סייע לקבוצתו אחרי 3 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו והיא מדורגת במקום ה-16 מתוך 18. דווהאן (29) וז'ואן אלאנו (50) כבשו את השערים.

* ליאור רפאלוב רשם 13 דקות כמחליף ב-0:0 הביתי של אנדרלכט מול ווסטרלו. התיקו הזה קטע לאנדרלכט רצף של שלושה ניצחונות והוריד אותה למקום התשיעי ומחוץ לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג. היא מפגרת בשלוש נקודות אחרי ווסטרלו ובנקודה אחרי שרלרואה שטרם שיחקה, כשלסיום העונה הסדירה נותרו שני מחזורים.

* אושר דוידה נכנס בדקה ה-52 וסייע לסטנדרד ליאז' לשמור על ה-0:2 המפתיע בבית מול המוליכה גנק. פיליפ זינקרנאגל, אותו החליף דוידה, כבש צמד במחצית הראשונה (33 ו-39 בפנדל) עבור המדורגת שישית בליגה הבלגית.

עוד בוואלה!

"שון וייסמן שוב זכה לאמון ושוב לא החזיר. משחק רע שלו"

לכתבה המלאה
דורון ליידנר שחקן אוסטריה וינה לפני עמאר דדיץ' שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
נפגע מתיקול מסוכן. דורון ליידנר מול עמאר דדיץ'/GettyImages, Franz Kirchmayr

* בוריס קליימן ניצב בשערה של וולוס ולא הצליח למנוע הפסד 4:2 בסלוניקי מול פאוק, שהובילה 0:4 עוד לפני ההפסקה. וולוס במקום השישי בליגה היוונית.

* עופרי ארד השלים 90 דקות בהפסד הבכורה העונה של קייראט אלמטי - 3:2 בבית לז'טיסו במחזור החמישי בליגה הקזחית, כשהאורחת ביצעה מהפך והשיגה הכרעה בדקת הסיום.

* גיא חדידה שיחק 45 דקות ב-1:1 של צ'רנומורץ אודסה נגד אולכסנדריה בחוץ בליגה האוקראינית. הישראלי פתח בהרכב והוחלף במחצית.

* מקסים פלקושצ'נקו פתח בהרכב הונבד והוחלף בהפסקה, כשקבוצתו ניצחה 0:1 בחוץ את נועלת הטבלה ושאש משער של ננאד לוקיץ' בדקה ה-85. הונבד עדיין מתחת לקו האדום בליגה ההונגרית, אבל מרחק נקודה מחוף מבטחים.

* ג'וזף גנדה נכנס כבר בדקה ה-30 אחרי שזנדהאוזן כבר ספגה פעמיים מול גרויטר פירת, אבל לא הצליח למנוע הפסד ביתי 2:0. שחקן הכנף הישראלי גם קיבל כרטיס צהוב (35) וקבוצתו במקום האחרון בבונדסליגה השנייה, מרחק שש נקודות מהמקום ה-16 שמוביל למבחנים ושמונה מחוף מבטחים.

* המגן עומר קורסיה השלים 90 דקות בהרכב פראלימני, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול אולימפיאקוס ניקוסיה בפלייאוף התחתון בקפריסין. קבוצתו מתחת לקו האדום ומתקרבת לירידה.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל ב-1:5 הביתי של פיינורד על ר.ק.ס ואלווייק. המוליכה מרוטרדם חגגה ניצחון שמיני ברציפות בליגה ההולנדית ומקדימה את אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן בשמונה נקודות, כשלסיום העונה נותרו שישה מחזורים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully