וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון וייסמן שוב זכה לאמון ושוב לא החזיר. משחק רע שלו"

חלוץ גרנאדה סופר 8 משחקים רצופים ללא שער ושוב הוחלף ראשון, הפעם בהפסד לסראגוסה: "כמעט לא השתתף במשחק ולא הגיע למצבים"

תקציר ניצחונה של ווסטהאם 0:1 על פולהאם/ספורט1

אכזבה גדולה בגרנאדה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 1:0 לריאל סראגוסה, שבעקבותיו הקבוצה נותרה מחוץ לשני המקומות הראשונים במובילים להעפלה אוטומטית ללה ליגה. גרנאדה הפסידה בפעם השנייה ברציפות ואחת האכזבות המרכזיות היא מכך ששון וייסמן פשוט לא נכנס לעניינים.

וייסמן שוב פתח ושוב לא הבקיע. מאז משחק הבכורה שלו במדים האדומים-לבנים, נגד ויאריאל ב', החלוץ הישראלי לא מצא את הרשת. שמונה משחקים ברציפות שנפרשים על פני יותר מחודשיים. היום הוא הוחלף בדקה ה-62 וזה המשחק השני ברציפות שהוא יוצא ראשון.

ב"גרנאדה הוי" כתבו ש"וייסמן עדיין נעדר" והוסיפו: "הישראלי שוב זכה לאמונו של המאמן פאקו לופס ושוב לא החזיר. הוא בקושי השתתף במשחק ולא הגיע למצבים".

ב"אס" הוסיפו: "משחק רע לאקס ריאל ויאדוליד. למרות שהוא לא הפסיק ללחוץ את הבלמים של היריבה, הוא לא ניצל את המסירות של מלנדו. הייתה לו הזדמנות כזו במחצית הראשונה, כשהוא נכנס לרחבה, אבל חיפש פנדל ולא קיבל".

המאמן לופס התייחס לחלק הקדמי בסיום: "החזקנו בכדור ושלטנו במשחק, אבל לא היה לנו 'קילר אינסטינקט'. לא היינו אפקטיביים בהתקפה".

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
שמונה משחקים רצופים ויותר מחודשיים בלי שער. וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

וייסמן כיכב עם 20 שערים בעונת העלייה של ויאדוליד אשתקד, אבל שוב התקשה בלה ליגה ובחצי העונה הראשונה הבקיע במדים בסגולים-לבנים שער אחד. גרנאדה שנאבקת על העפלה לליגה הבכירה עשתה מאמצים כבירים לצרף אותו בינואר מתוך תקווה ששוב יפציץ בליגה השנייה. על פי הדיווחים בספרד בעת סגירת ההעברה, אם האנדולסים אכן יעפילו, הם יהיו מחוייבים לרכוש את החלוץ בן ה-27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully